Uputa o provedbi postupaka jednostavne nabave (NEVAŽEĆA)

pdfUputa o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga121.01 KB

Na temelju članka 15 stavak 2. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16) kao i temeljem Izjave o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću, čl. 13. i 14. Uprava Društva Opatije 21 donijela je

Uputu o provedbi postupaka jednostavne nabave robe, radova i usluga

Članak 1.

U svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave i dobrog gospodarenja javnim sredstvima, ovom se Uputom uređuje postupak koji prethodi ugovornom odnosu za nabavu robe i usluga te provedbu projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna odnosno za nabavu radova procijenjene vrijednosti manje od 500.000,00 kuna (u daljnjem tekstu: jednostavna nabava) za koje sukladno članku 12. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine" br. 120/16 - u daljnjem tekstu: Zakon), ne postoji obveza provedbe postupaka javne nabave. Postupak provedbe jednostavne nabave provode članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu, predstavnici sektora koje na prijedlog rukovoditelja svakog sektora određuje uprave društva.

Članak 2.

Kod nabave robe i usluga te provedbu projektnih natječaja vrijednosti od 20.000,00 kn do 200.000,00 kn bez PDV-a odnosno radova u vrijednosti od 20.000,00 kn do 500.000,00 kuna, uprave društva, u pravilu, dužna je na dokaziv način (faxom, elektronskom poštom i dr.) zatražiti minimalno 3 ponude ili objaviti poziv na web stranicama društva ili Elektroničkog oglasnika javne nabave RH, usporediti pristigle ponude po kriteriju najniže cijene ili po kriteriju ekonomski najpovoljnije ponude, sastaviti zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda potpisan od članova stručnog povjerenstva nadležnog sektora, koji će upravi društva predložiti donošenje odluke o odabiru ili odluke o poništenju. Ukoliko je kriterij odabira ekonomski najpovoljnija ponuda, osim kriterija cijene mogu se koristiti i npr. kriterij kvalitete, tehničke prednosti, estetske i funkcionalne osobine, ekološke osobine, operativni troškovi, ekonomičnost usluga nakon prodaje i tehnička pomoć, datum isporuke i rok isporuke ili rok izvršenja. U zapisniku o otvaranju, pregledu i ocjeni, te u odluci o odabiru potrebno je obrazložiti izabranu ponudu.

Članak 3.

Kod ugovaranja roba, radova i usluga, odredba članka 2. ovih Uputa ne primjenjuje se u dijelu prikupljanja ponuda i sastavljanja zapisnika, ukoliko je gospodarski subjekt čiji se odabir predlaže zbog specijalističkih stručnih znanja i posebnih okolnosti (konzultantske, usluge obrazovanja, zdravstvene i socijalne usluge, hotelske i restoraterske usluge, stražarske usluge, usluge opskrbe gorivom za motorna vozila i sl.), u slučaju provedbe nabave koja zahtijeva hitnost ili za koje postoje uvjeti za provedbu pregovaračkog postupka javne nabave bez prethodne objave ili za koje postoje izuzeci prema Zakonu o javnoj nabavi ili za nabave koje spadaju pod poseban režim nabave ili za projektne natječaje koji se provode po posebnim zakonima.

Članak 4.

Sektori koji nabavljaju robu, radove i usluge, u vrijednosti manjoj od 20.000,00 kn (bez PDV-a) isto nabavljaju putem narudžbenice ili drugog odgovarajućeg dokumenta u slučaju da posebnim aktom društva nije uređeno drugačije.

Članak 5.

U planu nabave i registru ugovora o javnoj nabavi društva navode se svi predmeti nabave čija je vrijednost jednaka ili veća od 20.000,00 kuna. Plan nabave i registar ugovora, kao i sve njihove kasnije promjene društvo objavljuje na svojim internetskim stranicama.

Članak 6.

Ova Uputa kao i sve njezine daljnje izmjene i dopune, objavljuju se na internetskim stranicama društva. Članak 7. Danom stupanja na snagu ovih Uputa prestaju važiti Upute o postupku za sklapanje ugovora o javnoj nabavi bagatelne vrijednosti od 13.12.2013. godine. Ova Uputa stupa na snagu danom donošenja.

U Opatiji, 12. 07. 2017.

Direktor: Mladen Sinožić dipl.ing.

Javna nabava
Ispis