NATJEČAJ JE ZATVOREN
OPATIJA 21 d.o.o., na temelju članka 14. Izjave o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću OPATIJA 21 d.o.o. te odluke člana Uprave društva o prodaji rabljenog osobnog vozila, objavljuje
J A V N I N A T J E Č A J
za prodaju rabljenog osobnog vozila 300-07-24/3
KOMPLETAN TEKST NATJEČAJA MOŽETE PREUZETI KAO PDF DOKUMENT292.4 KB (uključujući obrasce ponude i izjavu ponuditelja).
1. Predmet ovog natječaja je prikupljanje ponuda radi izbora najpovoljnijeg ponuditelja za kupoprodaju rabljenog osobnog vozila Dacia Sandreo:
Marka | Dacia |
Tip | Sandero Ambiance 1.0 Sce 75 |
Broj šasije | UU155DMC55968957 |
Boja | Bijela |
Zemlja proizvodnje | Rumunjska |
Volumen u ccm | 999 |
Godina proizvodnje | 2018. |
Snaga u kW | 54 kW |
Grupa vozila | Osobno vozilo |
Karoserija | Limuzina |
Emisija CO2 | 117 |
Opće stanje vozila i oprema: Predmetno vozilo je lošem stanju. Vozilo posjeduje slijedeću opremu: klima uređaj, oprema Ambiance, centralno zaključavanje, podizač prozora impulsni, vanjska ogledala podesiva/grijana/lakirana, radio CD/MP3,far za maglu, pomoć za parkiranje stražnja, brisač str vrata , pokrov prtljažnika, str sjedalo djeljivo, podešavajuća prednja sjedala, krovni pretinac, stop start uređaj, servo upravljač el., stup volana podesivi, kontrola tlaka guma, branici u boji vozila. Na vozilu motor nije u voznom stanju .Pregledom bloka motora sa sklopovima pronađena su oštećenja istog u vidu puknuća . Unutrašnjost vozila prosječna, gume ugrađene na vozilo su u voznom stanju.
FOTOGRAFIJA OSOBNOG VOZILA DACIA SANDERO AMBIENCE 1.0 Sce 75 (PREDMETA KUPOPRODAJE):
- POČETNA CIJENA JE 1.100,00 €
- U početnu cijenu nije uključen PDV.
Kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja je najviša ponuđena kupoprodajna cijena za predmet kupoprodaje.
2. Pravo sudjelovanja u ovom natječaju imaju fizičke i pravne osobe (u daljnjem tekstu: Ponuditelj). Rok za predaju ponude je 4.10.2024. godine do 12 sati. Ponuda mora sadržavati puno ime i prezime odnosno naziv ponuditelja, kontakt telefon/mobitel, e-mail adresu, osobu za kontakt, jasno i nedvojbeno upisanu kupoprodajnu cijenu za predmet kupoprodaje (u eurima) bez PDV-a, iznos PDV-a i cijenu s PDV-om (obrazac ponude je kao prilog integriran u ovaj javni natječaj). Ponuda mora biti potpisana od strane Ponuditelja odnosno odgovorne osobe na strani Ponuditelja te ovjerena pečatom (ako je primjenjivo). Prihvaća se i elektronski potpis, kako je uređeno pozitivnim propisima.
Ukoliko se kao Ponuditelj javlja fizička osoba, ista mora uz ponudu priložiti presliku važeće identifikacijske isprave iz koje su vidljivi podaci o imenu, prezimenu, prebivalištu, datumu i mjestu rođenja. a ukoliko se kao Ponuditelj javlja pravna osoba/obrt, isti moraju uz ponudu priložiti presliku aktivnog izvatka iz sudskog/obrtnog registra. Ponuditelj je u obvezi ispuniti Izjavu ponuditelja o prihvaćanju uvjeta natječaja koja je integrirana u ovaj natječaj kao Prilog 2.
Predmet kupoprodaje se prodaje u stanju u kakvom se nalazi prema načelu „viđeno – kupljeno“ te kupac po zaključenju kupoprodaje nema pravo prigovora po pitanju bilo kakvih eventualnih materijalnih i funkcionalnih nedostataka.
U svrhu zaključenja kupoprodaje s odabranim Ponuditeljem sklopiti će se Ugovor o kupoprodaji predmeta kupoprodaje.
Ponude se dostavljaju putem elektroničke pošte, kojoj je priložena cjelokupna potrebna dokumentacija (prilozi) i to na adresu . U naslovu elektroničke pošte potrebno je navesti evidencijski broj natječaja (300-07-24/3).
Nepotpune i nepravodobne ponude neće se razmatrati. Svaka dospjela ponuda, a koja se odnosi na kupnju predmeta kupoprodaje – osobnog rabljenog vozila Dacia Sandero Ambiance 1.0 Sce 75, smatrat će se valjanom ukoliko sadrži sve tražene podatke i potrebnu dokumentaciju te ukoliko je pravovremeno dostavljena. Vrijeme dostave ponude je ono u kojem je OPATIJA 21 d.o.o. zaprimila ponudu, na svojem poslužitelju.
Nerazumljive, neodređene, nepotpune i nepravovremene, kao i one ponude u kojima je ponuđeni iznos niži od određenog u početnoj cijeni za predmet kupoprodaje, smatrat će se nevaljanima.
U slučaju da su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude (najpovoljniji ponuđeni iznos za kupnju), OPATIJA 21 d.o.o. će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Otvaranje ponuda održati će se 4.10.2024. godine u 12:00 sati. Neće se provoditi javno otvaranje ponuda.
Nakon okončanja postupka otvaranja ponuda, povjerenstvo OPATIJE 21 d.o.o. za provedbu ovog javnog natječaja pregledati će i ocijeniti ponude te predložiti utvrđivanje najpovoljnijeg ponuditelja za kupoprodaju predmeta kupoprodaje iz točke 1. ovog Natječaja. Konačnu odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja iz ovog natječaja donijeti će član Uprave društva najkasnije do 11.10.2024. godine, a ista će biti javno objavljena na web stranici društva OPATIJA 21 d.o.o., čime će se smatrati da je Odluka o odabiru dostavljena svim ponuditeljima.
3. Sa odabranim Ponuditeljem, najkasnije u 8 dana od objave odluke o odabiru sklopiti će se Ugovor o kupoprodaji, s definiranim rokom plaćanja od 8 dana od dana potpisa Ugovora o kupoprodaji. Ukoliko Ponuditelj ne pristupi potpisivanju Ugovora o kupoprodaji u navedenom roku ili ne uplati cjelokupni iznos kupoprodajne cijene u roku plaćanja, smatrati će se da je odustao od kupoprodaje. U tom slučaju OPATIJA 21 d.o.o. može donijeti odluku o izboru sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja te njega pozvati na zaključenje kupoprodaje ili donijeti odluku o poništenju natječaja.
Nakon izvršene pravovremene uplate pristupiti će se predaji u posjed predmeta kupoprodaje kupcu. Kupcu će OPATIJA 21 d.o.o. ispostaviti račun odnosno, po potrebi, eRačun.
Prilikom predaje predmeta kupoprodaje kupcu sastavlja se zapisnik koji se potpisuje od strane osobe koja predaje predmet kupoprodaje na strani OPATIJE 21 d.o.o. te od strane kupca. Zapisnik sadržava odredbu koja između ostalog potvrđuje i da je predmet kupoprodaje predan kupcu u viđenom stanju. Ukoliko kupac ima ikakve primjedbe, iste mora naznačiti u Zapisniku u trenutku preuzimanja predmeta kupoprodaje.
Sve troškove primopredaje odnosno ostale troškove vezane uz prijenos vlasništva i zaključenje kupoprodaje snosi kupac/odabrani ponuditelj.
4. Osobno vozio Dacia Sandero Ambiance 1.0 Sce 75 koji je predmet kupoprodaje ovog natječaja, može se pregledati odnosno o njemu se mogu saznati svi poznati detalji u razdoblju od 23.9.2024. do 3.10.2024. godine, radnim danom u vremenu od 9 do 15 sati, uz prethodni dogovor i najavu na telefon 091 335 3423, kontakt osoba Andrej Miškulin.
OPATIJA 21 d.o.o. zadržava pravo odbiti svaku ponudu ili poništiti natječaj, prije zaključenja prodaje, bez obveze prema ponuditeljima i bez posebnog obrazloženja.
OPATIJA 21 d.o.o.
Član Uprave:
Igor Štok