NATJEČAJ JE ZATVOREN!
Na temelju stavka 3. članka 1. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji suvlasničkog dijela poslovnog prostora ("Službene novine" Primorsko-goranske županije, broj: 11/12 i 50/12, 39/13, 5/14 i 32/14), direktor OPATIJA 21 d.o.o. Opatija raspisuje
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP
POSLOVNIH PROSTORA U SPORTSKOJ DVORANI “MARINO CVETKOVIĆ” U OPATIJI
Predmet zakupa su poslovni prostori u Sportskoj dvorani “Marino Cvetković” u Opatiji i to:
U prizemlju ugostiteljski prostor površine 175,42 m2 zatvorenog prostora, pomoćni prostor ispod stepeništa i terase površine 100,00 m2 namjenjen za djelatnost restorana i jedan pomoćni prostor na I. katu pvršine 43,19 m2 namjenjen obavljanju jednostavnih ugostiteljskih usluga.
- stanje prostora: oba prostora u potpunosti su uređena i opremljena ugostiteljskom opremom.
- početni iznos mjesečne zakupnine 10.023,74 kuna, uvećano za PDV.
- trajanje zakupa: 5 godina.
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u dvorani - restoran137.25 KB
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u dvorani - restoran33.66 KB
PONUDE MORAJU SADRŽAVATI:
- osnovne podatke o natjecateljima (prebivalište, državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
- podatke o dosadašnjem radu natjecatelja,
- dokaz da natjecatelji ispunjavaju uvjete za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena poslovnog prostora,
- dokaz kojim osobe iz stavka 1. članka 58. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude, dokazuju svoj status,
- izjavu natjecatelja da će najkasnije na dan potpisa ugovora o zakupu predati OPATIJA 21 d.o.o. neopozivu garanciju poslovne banke na iznos 6-o mjesečne zakupnine, važeće za razdoblje od godine dana, s obvezom produživanja prije njenog isteka, za svaku sljedeću godinu dok ugovor o zakupu traje.
- izjava mora biti popraćena obvezujućim pismom namjere poslovne banke da će u slučaju da ponuđač bude izabran kao najpovoljniji ponuđač istom izdati neopozivu garanciju plativu na prvi poziv u visini 6-o mjesečne zakupnine kao instrument osiguranja plaćanja za pravovremeno plaćanje zakupnine i troškova redovnog održavanja, utroška električne energije, vode, komunalne naknade, i ostalih usluga i naknada za korištenje uređaja i zajedničkih dijelova zgrade. Obvezujuće pismo namjere banke mora vrijediti od datuma otvaranja ponuda do dana potpisivanja ugovora o zakupu. Umjesto garancije poslovne banke, ponuđač može ponuditi plaćanje iznosa 6-o mjesečne zakupnine unaprijed za razdoblje dok ugovor o zakupu traje.
- izjavu natjecatelja da je upoznat da je OPATIJA 21 d.o.o., ovlašteno iz osiguranja podmiriti neplaćenu zakupninu kao i sve troškove njene naplate,
- izjavu natjecatelja da prihvaća opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji suvlasničkog dijela poslovnog prostora ("Službene novine" Primorsko-goranske županije, broj 11/12 i 50/12, 39/13, 5/14 I 32/14 ) te da je upoznat sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup,
- izjavu natjecatelja da je upoznat da je poslovni prostor kompletno opremljen i uređen sukladno Pravilniku o određivanju minimalnih tehničkih uvjeta uređenja slobodnih poslovnih prostora, te da ga preuzima u viđenom stanju i da se u slučaju dodatnih uređenja, za koja je potrebna suglasnost zakupodavca, ista obvezuje urediti o vlastitom trošku i da se odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnova i poslovodstva bez naloga (bez obzira da li će u poslovni prostor ulagati sa ili bez suglasnosti zakupodavca),
- izjavu natjecatelja da je upoznat da s opremom i inventarom mora postupati pažnjom dobrog gospodara i da se obvezuje sve kvarove popraviti vlastitim sredstvima, bez prava na povrat. Primpredajnim zapisnikom utvrditi će se stanje i opremljenost prostora sa detaljnim popisom opreme i inventara.
- izjavu natjecatelja da će u pomoćnom prostoru na I. katu obavljati prigodnu prodaju za cijelo vrijeme održavanja manifestacija.
- izjavu natjecatelja da će omogućiti učenicima Ugostiteljske škole Opatija obavljanje praktične nastave u poslovnom prostoru koji je predmet ovog natječaja, a prema dogovoru sa ravnateljem škole
- opširan opis ponude, odnosno sadržaj i vrstu usluga koja će se pružati,
- dokaz o uplati garantnog pologa u visini jednostrukog iznosa početne mjesečne zakupnine uvećano za PDV. Izabrani ponuđač gubi pravo na povrat pologa u slučaju da ne zaključi ugovor o zakupu ili prilikom zaključenja ugovora ne pruži instrumente osiguranja propisane natječajem. Po zaključenju ugovora o zakupu polog se zadržava kao instrument osiguranja plaćanja ugovorene zakupnine i drugih potraživanja OPATIJA 21 d.o.o., koja proizlaze iz ugovora o zakupu (tijekom trajanja ili po isteku ugovora o zakupu),
- potvrdu porezne uprave o stanju duga po osnovu javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi porezna uprava. Ponude onih ponuđača koji po toj osnovi imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja, ili onih ponuđača kojima je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, a ne pridržavaju se rokova plaćanja, neće se razmatrati.
Garantni polog se uplaćuje na račun OPATIJA 21 d.o.o., br.HR2323600001102042758 poziv na broj: 500-OIB, Zagrebačka banka, s napomenom "Sudjelovanje na natječaju"
KRITERIJI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE:
- najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Uvid u poslovni prostor može se izvršiti dana 21. siječnja (srijeda) 2015. godine u vremenu od 10,00 do 12,00 sati u Sportskoj dvorani “Marino Cvetković”
DOSTAVLJANJE PONUDA:
- pismene ponude sa svim prilozima poslati poštom ili predati osobno u zatvorenoj koverti na adresu: OPATIJA 21 d.o.o., Opatija, M.Tita 3, sa naznakom "ZA NATJEČAJ - POSLOVNI PROSTORI U DVORANI “MARINO CVETKOVIĆ”, - NE OTVARATI" najkasnije u roku od 15 dana od dana objave natječaja.
Ponuda za natječaj podnosi se na obrascima kojeg zainteresirani ponuđači mogu preuzeti u pisarnici Grada Opatije, Opatija, M.Tita 3, svaki radni dan od 08,00 - 15,00 sati.
Javno otvaranje ponuda održati će se dana 09. veljače (ponedjeljak) u 13 sati, u vijećnici Grada Opatija, M.Tita 3.
Uvođenje u posjed nakon potpisa ugovora o zakupu i predaje sredstva osiguranja plaćanja.
Zakupnik je dužan početi obavljati djelatnost u roku od 15 dana od dana primopredaje prostora.
Komisija neće uzeti u razmatranje ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema OPATIJA 21 d.o.o. I Gradu Opatija.
Direktor OPATIJA 21 d.o.o., zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.
DIREKTOR
OPATIJA 21 d.o.o.
Mladen Sinožić, dipl.ing.