Plan poslovanja za 2019. godinu - II. izmjena66.31 KB
Nadzorni odbor Društva je na 12. sjednici održanoj 17. prosinca 2018. godine usvojio Plan poslovanja Opatije 21 d.o.o. za 2019. godinu. Na 14. sjednici održanoj 24. travnja 2019. godine Nadzorni odbor je usvojio II. Izmjenu plana poslovanja Društva za 2019. godinu u dijelu INVESTICIJSKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVA. S obzirom na nova saznanja i promijenjene okolnosti nužno je izvršiti II Izmjenu plana poslovanja za 2019. godinu u dijelu točke 6. INVESTICIJSKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVA.
U tablici iz Plana poslovanja za 2019. godine prikazane su planirane investicijske aktivnosti društva te prijedlog izmjena plana investicijskih aktivnosti Društva. I. Izmjenom plana poslovanja za 2019.godine. Društvo je planiralo nabaviti sredstva u vrijednosti 2.889.000 kn. II. izmjenom plana vrijednost ulaganja planira se iznosom od 3.254.000 kn.
Zbog produljenja perioda naplate usluge parkiranja (do 24 h u periodu 6. - 9.mjeseca, a period 1. 4. – 31. 5. do 22 h) i zbog većeg broja radnika tijekom ljeta ukazala se potreba za nabavkom dva (2) skutera. Planirana vrijednost ulaganja iznosi 30.000 kn.
Zbog povećanja obujma posla stvorila se potreba i za povećanim radnim prostorom kojeg je moguće riješiti unutar sportske dvorane Marini Cvetković izradom i uređenjem dvije nove kancelarije. Zahvat zahtijeva dovođenje nove IT infrastrukture na prostoru dvorane gdje trenutno ne postoji. Također, završit će se izgradnja svjetlosne zaštite svih radnih prostorija koje se nalaze na južnom dijelu zgrade. Pored toga zbog povećanja sigurnosti radnih prostora upravnog dijela tvtke planira se ugradnja sigurnosnih vrata na prvom katu dvorane. Vrijednost ulaganja (stavka 13) planira se u iznosu od 60.000 kn. Opremanje kancelarija namještajem planira se u iznosu od 25.000 kn.
Nabavkom multifunkcionalnih uređaja za naplatu parkiranja i prenamjenom nekih postojećih te implementacijom personalizacije računa dobivenog sa istih (obvezni unos registarske oznake putem svih prodajnih kanala), stvorili su se uvjeti za uvođenje ranije predviđenog sustava „scan a car“. Time bismo primjenom novih tehnologija napravili veliki iskorak u poslovanju tvrtke. Sustav će u mnogočemu imati utjecaja na cjelokupno poslovanje tvrtke. Stoga će se tvrtka morati organizaciono i poslovno mijenjati kako bi funkcionalnost novog sustava koji čini komplement postojećem sustavu bio u što većem postotku eksploatiran za napredak poslovanja.
Navedeni sustav funkcionira na slijedeći način: za vrijeme naplate parkiranja skuter kruži gradom, a njegove kamere u visokoj rezoluciji u jednoj sekundi mogu snimiti osam registarskih oznaka i provjeriti naplatu parkiranja, i to neovisno o tome kako su automobili parkirani. Ubuduće ćemo izbjeći situacije npr. u kojima kontrolori krivo unesu nečiji broj tablice ili pak ulaze u nepotrebne polemike s korisnicima naše usluge. Time ćemo uvelike smanjiti broj reklamacija, a maksimalno povećati učinkovitost kontrole i naplate parkiranja. Drugim riječima, nova tehnologija omogućit će brzu i učinkovitu kontrolu poštuju li se usvojeni Opći uvjeti parkiranja u Opatiji. Vrijednost ulaganja u navedeni sustav iznosi 560.000 kn (stavke 3 i 5).
Ranije navedene promjene u organizacijskom i poslovnom funkcioniranju predviđaju aktivnosti na više nivoa. Prvo se odnosi na IT infrastrukturu te osmišljavanje i upravljanje novim poslovnim procesima u tvrtki. Tvrtka je nakon inicijalnog osmišljavanja organizacije društva i organiziranja djelatnosti, koja je bila sprovedena u uvjetima koji su zahtijevali od uprave donošenje promptnih i ponekad vatrogasnih odluka, a sve u funkciji organiziranja tvrtke i brzog startanja djelatnosti u roku od sedam mjeseci, došla do novih saznanja obavljajući djelatnost koja predstavlja živu materiju podložnu vrlo čestim promjenama i prilagodbama novim tehnologijama. Taj vrlo kratki rok kojeg smo imali na raspolaganju nije omogućavao dugoročno planiranje razvoja tvrtke. Stoga nakon dvije godine poslovanja stekli su se uvjeti, ali i obaveza da se tvrtka okrene budućnosti.
Posao koji je pred nama bit će odrađen kako bi se prvenstveno egzaktno dobio „know how“ tvrtke, nakon čega bi se krenulo u razradu IT rješenja. Dobivanje cjelovitog IT rješenja odvijat će se u dvije faze. Prva faza je izrada novih modula i samim time dijela novog IT rješenja. Druga faza predstavljat će puštanje u produkciju gotovog cjelovitog rješenja. Završetkom ovih procesa steći će se uvjeti za ishodovanje ISO standarda 9000. Planirana ukupna vrijednost ulaganja za stavke 15 i 16 iznosi 200.000 kn.
Upravo zbog uvođenja novih tehnologija koje predstavljaju velik iskorak u djelatnosti na nivou RH, tvrtka je dobila poziv od strukovne udruge Hrvatske parking udruge da prezentira sustav i bude domaćin skupštine HPU u prosincu 2019. g. Opatija 21 je počašćena ovim prijedlogom te je prihvatila da organizira domaćinstvo Skupštine.
Tvrtka se sukladno obećanjima uprave prilikom preuzimanja upravljanja tvrtkom obvezala da neće samo obavljati djelatnost na javnoprometnim površinama, već i održavati iste, za razliku od prethodnog privatnog koncesionara, koji je u desetgodišnjem periodu eksploatacije iste ostavio u vrlo lošem stanju. Stoga je tvrtka pokrenula postupke sanacije i privođenje mnogih lokaliteta funkciji, na način da su u skladu sa zakonom o sigurnosti prometa na cestama. Iste se odnose na asfaltiranje, betoniranje podloga ili pak izrade novih zaštitnih ograda. Također, tvrtka je nabavila uređaj za održavanje čistoće na parkirnim mjestima te opremu za održavanje hortikulture koja se nalazi u sastavu parkirališnih lokacija. Obzirom na produljeno vrijeme naplate parkiranja, koje se odvija i u noćnim satima, pokrenuli smo postupak nabave solarne led rasvjete, koja će osigurati bolju vidljivost informacija o naplati parkiranja (osvjetljenje tabli). Nadalje, određene lokacije bilo je potrebno ograditi stupićima sa lancima kako bi se spriječilo nesavjesno parkiranje izvan parkirnih mjesta (na neoznačenom) koje onemogućava parkiranje na označenim parkirnim mjestima (lokacije Ika Dražina, Ičići kod restorana Galeb i parkiralište Vrh Ike). Nabavljanje opreme za održavanje parkirališta (stavka 17) planira se u iznosu od 35.000 kn.
Izvor financiranja ovih aktivnosti je kredit, amortizacija društva i dobit društva.
RED.BR. | OPIS | PLAN 2019. | II. IZMJENA PLANA 2019. |
---|---|---|---|
1 | Otplata glavnice kredita za financiranje nabave opreme i sustava za realizaciju projekta uličnog parkiranja na području grada Opatije | 500.000,00 | 500.000,00 |
2 | Nabava 15 kom parkirnih automata | 900.000,00 | 900.000,00 |
3 | Nabava tzv. " SCANaCAR" sustav i opreme | 500.000,00 | 500.000,00 |
4 | Nabava gospodarskog vozila | 115.000,00 | 115.000,00 |
5 | Nabava scutera za “SCANaCAR”sustav | 55.000,00 | 60.000,00 |
6 | Studija garaža Gorovo | 100.000,00 | 100.000,00 |
7 | Nabava informatičke opreme | 40.000,00 | 50.000,00 |
8 | Uređenje lokacije za parkiranje autobusa | 200.000,00 | 200.000,00 |
9 | Nabavka 5 kom parkirnih automata | 250.000,00 | 250.000,00 |
10 | Izmjena projektne dokumentacije za garažu Gorovo | 199.000,00 | 199.000,00 |
11 | Nabavka software-a za daljinsko upravljanje parkirnim automatima | 30.000,00 | 30.000,00 |
12 | Nabavka 2 skutera | 30.000,00 | |
13 | Izrada i uređenje 2 nove kancelarije i postava sigurnosnih vrata za upravni dio tvrtke | 60.000,00 | |
14 | Nabavka namještaja | 25.000,00 | |
15 | Snimak poslovnih procesa i dobivanje “know how-a” tvrtke | 100.000,00 | |
6 | Izrada novih modula i dobivanje novog IT poslovnog rješenja – I. faza | 100.000,00 | |
17 | Oprema za održavanje parkirališta | 35.000,00 | |
UKUPNO | 2.889.000,00 | 3.254.000,00 |