Opatija 21 d.o.o. za izgradnju i upravljanje nekretninama i parkiralištima razvojna je tvrtka u vlasništvu Grada Opatije, osnovana 2008. godine.
Od svoga osnivanja tvrtka se bavi razvojnim projektima povezanima s javnim parkiralištima i garažama te izgradnjom kapitalnih objekata u vlasništvu Grada Opatije, poput Sportske dvorane "Marino Cvetković".
Od ožujka 2018. godine Opatija 21 d.o.o. preuzela je upravljanje svim javim parkirališnim površinama i javnim garažama na području Grada Opatije, uključujući i parkirališta za autobuse, a uz uređenja manjih parkirnih površina za lokalno stanovništvo, krenula je izgradnja nove garaže Gorovo. Odmah po preuzimanju upravljanja nad javnim parkiralištima i garažama krenulo se u izradu novih, jednostavnih uvjeta korištenja usluga parkiranja, a uvedeni su i novi, suvremeniji sustavi naplate i kontrole (ScanScooter / Scan-a-Car, Bmove.com aplikacija, mobilna aplikacija Grada Opatije, parking bonovi), kao i pogodnosti za građane Opatije.
Članovi Uprave - Igor Štok, Mladen Sinožić
Igor Štok
Igor Štok, preuzeo je dužnost direktora Opatije 21 d.o.o. prema odluci gradonačelnika Grada Opatije, od 1. kolovoza 2017. godine. Godinama je radio u sektoru upravljanja parkiralištima riječke gradske komunalne tvrtke te je bio među prvim zaposlenicima tvrtke "Rijeka Promet" kad su preuzimali parkirališta u Rijeci (1999.-2004.). Član je Uprave tvrtke od 1. siječnja 2024. godine. Uoči dolaska na čelo Opatije 21 bio je zaposlen na mjestu voditelja odjela za GIS, WEB i AOP riječke gradske tvrtke za gospodarenje otpadom "Čistoća".
Mladen Sinožić
Mladen Sinožić imenovan je za člana Uprave tvrtke 1. siječnja 2024. godine, no dužnost direktora samostalno je obavljao već i ranije u razdoblju od 2009. do 2017. godine. U razdoblju od 2021. godine do imenovanja za člana Uprave obnašao je dužnost predsjednika Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o.
Dosadašnji čelnici Uprave Opatije 21 d.o.o.:
2017. - 2023. Igor Štok
2009. - 2017. Mladen Sinožić
2008. - 2009. Roman Cvek
Skupština - Fernando Kirigin, gradonačelnik Grada Opatije
Fernando Kirigin, gradonačelnik Grada Opatije, čini Skupštinu društva Opatija 21 d.o.o.
Od rođenja, 1971. godine, Fernando Kirigin vezan je uz Opatiju. Do ulaska u politiku stekao je značajno poslovno iskustvo, te je nakon staža u Transadriji i Jadroagentu Rijeka pokrenuo vlastite poslovne projekte, među kojima se izdvaja međunarodna trgovačka kompanija. Od 2018. godine ravnatelj je Lučke uprave Opatija – Lovran – Mošćenička Draga i u tom vremenu pokrenuo je niz projekata koji su omogućili razvoj lučkog područja u mjestima na obali Opatijske rivijere. Nakon diplome na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, educirao se u Rijeci, Zagrebu, te u Velikoj Britaniji i Njemačkoj, a trenutno je doktorand studija Menadžment održivog razvoja na FMTU.
Od ranog djetinstva bavi se i sportom, niz godina aktivno se, natjecateljski bavio jedrenjem na dasci, a rekreativno različitim sportovima, od skijanja do trčanja. U dva mandata bio je predsjednik Sportskog saveza grada Opatije, a sada je dopredsjednik Izvršnog odbora Zajednice sportova Primorsko-goranske županije. Kao uspješan sportski djelatnik izabran je 2020. godine u Nadzorni odbor Hrvatskog olimpijskog odbora.
Član SDP-a postao je 2007., kada se i aktivno uključio u politiku, a od 2017. predsjednik je opatijskog ogranka stranke, no obnašao je i dužnost političkog tajnika opatijskog SDP-a, člana Predsjedništva županijskog SDP-a te koordinatora za područje Liburnije. Bio je član vijeća mjesnog odbora, gradski vijećnik te šest godina predsjednik Kluba vijećnika u Gradskom vijeću Opatije, zamjenik gradonačelnika te predsjednik Gradskog vijeća Grada Opatije.
Nadzorni odbor
Odlukom Skupštine Društva dotadašnji predsjednik Nadzornog odbora, Mladen Sinožić imenovan je za člana Uprave i preuzeo je dužnost 1. siječnja 2024. godine. Na 16. sjednici Nadzornog odbora održanoj 18. prosinca 2023. godine prihvaćena je ostavka Mladena Sinožića na mjesto predsjednika Nadzornog odbora, a za novog je predsjednika Nadzornog odbora izabran Damir Lovreković (odluka je stupila na snagu 19. prosinca 2023. godine). Odlukom Skupštine Društva od 6. rujna 2024. godine, a na temelju provedenih izbora za izbor predstavnika radnika u Nadzornom odboru za predstavnika radnika u Nadzornom odboru trgovačkog društva OPATIJA 21 d.o.o. imenuje se Renato Brnja.
Aktualni sastav Nadzornog odbora:
- Damir Lovreković, predsjednik Nadzornog odbora
- Igor Puž, zamjenik predsjednika Nadzornog odbora
- Aleksandar Popadić
- Ivan Vidaković
- Renato Brnja (predstavnik radnika)
Voditelji organizacijskih jedinica
- Rukovoditelj financija i upravljanja projektima – Ljubica Cesarac
- Voditelj parkirališta - Vedran Lepšić
- Voditelj komercijale i upravljanja objektima - Nikola Kovačević
Misija, vizija i ciljevi društva Opatija 21 d.o.o.
Misija
OPATIJA 21 d.o.o nastoji svojim korisnicima i klijentima pružiti najkvalitetniju uslugu parkiranja i korištenja sportske infrastrukture u vlasništvu Društva, vodeći brigu o zaštiti životne sredine, kontinuirano ulagujući u tehnologiju i unaprjeđenje infrastrukture uzimajući u obzir dugoročno održivo poslovanje Društva.
Vizija
OPATIJA 21 d.o.o. je jedno od vodećih trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj koje obavljaju komunalnu i komercijalnu djelatnost organizacije i naplate parkiranja na temelju efikasne organizacije naplate parkiranja kroz kontinuirana ulaganja u tehnologiju, zaposlenike i parkirališnu infrastrukturu.
Ulaganjem u sportske infrastrukturne projekte u suradnji s Gradom Opatijom težimo da prostor na kojem djelujemo učinimo ugodnijim i poželjnijim za život na zadovoljstvo našeg osnivača i korisnika naših usluga. Pazimo da učinkovito gospodarimo povjerenom imovinom, uzimajući u obzir poštivanja najviših ekoloških standarda i usmjereni smo na kontinuirano podizanje kvalitete pruženih usluga uz dugoročno održivo poslovanje.
Ciljevi
- Zadovoljni korisnici,
- Financijski stabilno i dugoročno održivo poslovanje,
- Dugoročno osigurani kapaciteti pružanja usluga parkiranja za autobuse,
- Izgradnja dodatnih sportskih infrastrukturnih projekata u suradnji s osnivačem,
- Učinkovita suradnja s lokalnom zajednicom i osnivačem,
- Zaštita okoliša po najvišim EU standardima,
- Zadovoljni i educirani zaposlenici,
- Transparentno, socijalno osviješteno i na poštivanju zakona utemeljeno poslovanje.
Povezani tekstovi:
Skupština i Nadzorni odbor Društva
Sjednice Skupštine
Sjednice Nadzornog odbora
Organizacijska struktura