Česta pitanja o parkiranju u Opatiji

Parkirne karte i plaćanje

Korisnik javnih parkirališta na području Grada Opatije naknadu za parkiranje može plaćati po izboru, u skladu s Općim uvjetima, kupovinom:

  • satne ili dnevne parkirne karte:
  • dnevne, tjedne, mjesečne ili godišnje pretplatne parkirne karte - prva kupovina isključivo na blagajni parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: . Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.
  • povlaštene parkirne karte (PPK) ili komercijalne parkirne karte (KPK) - za korisnike koji ispunjavaju uvjete za izdavanje određene vrste parkirne karte- informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: -Uvjeti izdavanja povlaštene parkirne karte

Parkirnu kartu možete platiti na parkirnom automatu kovanicama, novčanicama ili kreditnim karticama (ovisno o tipu parkomata), slanjem SMS poruke na broj za odgovarajuću zonu, putem aplikacije Bmove.com aplikacije ili kupnjom pretplatničkog parkirnog bona (Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona).
Cijene i uvjete kupnje za pojedine vrste karata provjerite u Cjeniku parkiranja

U slučaju kad plaćate parkiranje SMS-om ili sličnom mobilnom uslugom, a ne dobijete povratnu poruku da je parking plaćen, znači da sustav m-parkinga nije zaprimio vašu poruku, pa time ni uplata nije evidentirana - dakle smatra se da parking nije plaćen.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svakom su parkirnom automatu, kao i na info-pločama u pojedinim parkirnim zonama jasno istaknute upute o načinu plaćanja putem m-parkinga (putem SMS-a ili sličnog servisa) - platitelj treba voditi računa da upiše ispravnu registraciju vozila, a jasno je istaknut broj na koji je potrebno uputiti poruku o plaćanju.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Dnevna parkirna karta

Ukoliko kontrolor naplate parkirališta zatekne vozilo na označenom parkirnom mjestu pod naplatom, a da usluga parkiranja za to vozilo nije plaćena (vozilo nema istaknut račun parkomata, nije zabilježeno plaćanje SMS-om ili na drugi način), kontrolor će izdati Dnevnu parkirnu kartu (DPK).

Kontrolor nije ovlašten stornirati (poništiti) već izdanu Dnevnu parkirnu kartu, bez obzira na zahtjev ili uočenu grešku, već to treba učiniti putem reklamacije. Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Izdanu dnevnu parkirnu kartu moguće je platiti ISKLJUČIVO  putem uplatnice u poštanskom uredu, banci i sl, putem internet bankarstva (plaćanje gotovinom na blagajni nije moguće), a vjerojatno je najlakše platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - na području Hrvatske ili u inozemstvu.

Dnevna parkirna karta (DPK) vrijedi  od trenutka izdavanja do istog vremena u prvom slijedećem danu u kojem se naplaćuje usluga parkiranja, dakle 24 sata. To vrijedi jednako za kupljene dnevne parkirne karte (putem Bmove.com aplikacije ili na blagajni Opatije 21 d.o.o.), kao i za izdane dnevne parkirne karte (kada je vozilo zatečeno bez plaćenog parkinga).
U navedenom razdoblju u kojem vrijedi dnevna parkirna karta nije moguće izvršiti uplatu parkiranja slanjem SMS poruke za isti registracijski broj vozila.

Dnevna parkirna karta za određeni željeni datum može se kupiti putem aplikacije Bmove.com ili osobnim dolaskom na blagajnu parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: . Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.

Reklamacije i prigovori

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svim javnim parkiralištima i garažama na području Grada Opatije primjenjuju se Opći uvjeti usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama. Zakon o zaštiti potrošača (čl. 10, NN 19/22), odnosi se na način podnošenja prigovora i reklamacija, te korisnici svoje prigovore mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, a reklamacija se može dostaviti osobno, poštom ili elektroničkom poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, . Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Parkirni bon

Pretplatnički parkirni bon (PPB) je specifična usluga unaprijed plaćenih satnih karata koje se može koristiti u svim zonama parkiranja, na otvorenim javnim parkiralištima Grada Opatije. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo.
Ukoliko kontrolor parkiranja ili „ScanScooter“ sustav primijeti parkirano vozilo bez kupljene parkirne karte, a isto ima aktivan PPB s dovoljnim iznosom za satnu parkirnu kartu, umjesto izdavanja dnevne parkirne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će ODMAH aktivirati satnu kartu po cijeni zone u kojoj je vozilo zatečeno. Korisnik će dobiti e-mail o aktiviranju satne parkirne karte. Ukoliko vozilo ostane parkirano nakon isteka satne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će na isti način produžiti kartu novom satnom kartom sve dok korisnik ima dovoljan iznos na PPB-u.
Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona

Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

(Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark)
Naravno, potrebno je imati korisnički račun i odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri registraciji.
Više informacija o načinu provjere stanja parkirnog bona...

Povlaštene karte

Povlaštenu parkirnu kartu (PPK) 1.000 sati mogu koristiti isključivo građani Opatije koji kartu aktiviraju na blagajni Opatije 21 (Sportska dvorana "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, I. kat). Cijena karte je 1,30 € mjesečno, odnosno 15,60 € godišnje, a korisnicima omogućuje 120 minuta parkiranja dnevno (jednokratno) na svim otvorenim parkiralištima, u svim zonama parkiranja, uz mogućnost premiještanja vozila unutar navedenih 120 minuta. Uz to korisnici imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenome, prosincu, siječnju i veljači. PPK 1.000 sati NE MOŽE se koristiti na parkiralištima pod rampom (Gorovo i Vrh Ike), kao ni u javnoj garaži Sportske dvorane. Po isteku 120 minuta, nema dodatnog počeka i korisnik je dužan imati odgovarajuću parkirnu kartu.
Pravo na korištenje PPK 1.000 sati imaju isključivo građani Opatije uz predočenje osobne iskaznice (kojom dokazuju prebivalište na području Grada Opatije) i prometne dozvole (odnosno odgovarajućeg ugovora, kojim dokazuju vlasništvo nad vozilom).

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/povlastene-karte ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila .

Ostala pitanja o parkiranju

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/rezervirana-mjesta ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila .

Parkirališta
Ispis