6. sjednica Nadzornog odbora - ZAPISNIK

Zapisnik 6. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane 28. veljače 2018. godine (srijeda) u uredu direktora u sportskoj dvorani Marino Cvetković (I. kat).

pdf6. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., 28. 02. 2018. godine90.84 KB

Prisutni: Vladimir Brnečić, predsjednik, Branko Periša, zamjenik predsjednika, Nevio Filčić, član, Vlado vošlajer, član, Brigita Dovođa, član
Ostali prisutni: gradonačelnik Ivo Dujmić, direktor Igor Štok
Početak sjednice: 19.00 h

Sjednicu je otvorio predsjednik NO, g. Vladimir Brnečić, pozdravivši sve prisutne i predložio dnevni red, kojeg su članovi NO jednoglasno prihvatili.

Dnevni red

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
2. Prva izmjena Plana poslovanja za 2018. godinu u dijelu točke 5. INVESTICIJSKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVA
3. Promjena cjenika usluga za korisnike sportske dvorane Marino Cvetković
4. Prijedlog novog Pravilnika o radu
5. Uvođenje naplate parkiranja na lokaciji uz dvoranu
6. Razno

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice

Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na dostavljeni prijedlog zapisnika s predhodne sjednice, jednoglasno je donešen
Zaključak:
Prihvaća se prijedlog zapisnika s pete sjednice NO.

2. 2. Prva izmjena Plana poslovanja za 2018. godinu u dijelu točke 5. Investicijskih aktivnosti društva

Direktor je članovima NO detaljno objasnio prvu izmjenu plana poslovanja za 2018. godinu na način da je objasnio nove okolnosti zbog kojih je potrebno napraviti ovakve izmjene. Naime desila se nova okolnost zbog koje sam kao direktor društva donio poslovnu odluku o poništenju natječaja za nabavu novih uređaja za naplatu usluge parkiranja po predviđenom iznosu od 1.530 000,00 kn. Tvrtka Opatija 21 je dobila višestruko povoljniju ponudu od sadašnjeg koncesionara za nabavku opreme za naplatu parkiranja te također i pauk vozilo prilagođeno uskim ulicama grada Opatije. Nadalje, dobili smo žalbu tvrtke Came d.o.o. na natječajnu dokumentaciju, a državna komisija je odbila žalbene navode žalitelja ali je zato postupajući po službenoj dužnosti utvrdila dvije teške povrede natječajne procedure. Povrede se odnose na potrebne dokaze koje smo tražili od ponuditelja kako bismo se osigurali za eventualne kasnije probleme vezano za održavanje i servisiranje opreme. To državna komisija smatra teškom povredom te nam je naložila ispravak istog.

Direktor društva smatra da kao odgovorna osoba mora zaštititi društvo od nabavke opreme za koju netko ne garantira da ju zna i može održavati u kasnijoj eksploataciji. Direktor je upoznao članove NO da je tvrtka angažirala i sudskog vještaka koji je izvršio procjenu cjelokupne opreme koju je sadašnji koncesionar ponudio na prodaju. Nakon toga, pokrenuli smo postupak javne nabave za nabavu rabljene opreme od tvrtke Liburnia Parking d.o.o. te realizirali i samu nabavu po nižoj cijeni od procjenjene vrijednosti od strane sudskog vještaka s time da se krenulo u nabavu ne samo aparata za naplatu već i 200 tinjak parkirnih znakova, lisice za blokadu vozila, vozilo pauk te jednog sustava za zatvoreno parkiranje. Time smo i ispoštovali kriterij odabira postupka javne nabave (pregovarački postupak bez predhodne objave) To je postupak koji se koristi za slučajeve kada je oprema već instalirana na lokacijama gdje se već obavlja djelatnost. U nastavku sjednice direktor društva objasnio je i ostale promjene koje društvo planira poduzeti.
Nadalje, g. Vošlajera je zanimao okončan postupak zapošljavanja te je direktor odgovorio kako je na 500-tinjak molbi za radna mjesta tvrtka zaprimila samo jednu žalbu, a pismenim putem stiglo je puno zahvala za korektno obavljen posao intervjuiranja i evaluiranja svih kandidata. Direktor je članovima NO objasnio u detalje sve situacije koje su se dešavale tijekom ovog zahtjevnog postupka te kako je iznimno zadovoljan odabirom kandidata.

Zaključak: Prihvaća se jednoglasno prva izmjena Plan poslovanja za 2018. godinu.

3. Promjena cjenika usluga za korisnike Sportske dvorane "Marino Cvetković"

Direktor društva objasnio je situaciju oko korištenja dvorane kako za sportske djelatnike tako i za komercijalne događaje. Troškovi samog održavanja dvorane drastično su povećani u odnosu na prijašnje godine i to na način da je potrošnja struje uvećana za 70.000 kn na godišnjem nivou, troškovi zaštite objekta koji se nisu mjenjali 5 godina, sada su također uvećani, troškovi nabavke potrošnog materjala u dvorani uvećani su za nekoliko desetaka tisuća kuna i trošak održavanja čistoće u objektu je također uvećan za 10 %. Nadalje, objekat kroz dosadašnje godine nije zahtjevao neka dodatna ulaganja u održavanje, međutim sada imamo propuštanja krova, oštećenja podloge u dvorani te je potreno izraditi određene certifikate opreme koji se do sada nisu redovno radili. Stoga je predložen iznos od 2.250 kn kao kompenzacija svih ovih troškova na dnevnoj razini kada se dvorana koristi u komercijalne svrhe ili za neke sportke događaje. Iznos je definiran temeljem izračuna uvećane potrošnje struje za vrijeme jednog komercijalnog događaja te dodavanjem prije navedenih uvećanih troškova hladnog pogona i održavanja. Direktor je također informirao članove NO kako je vlasnik za 2018. godinu prebacio plaćanje kredita za dvoranu na tvrtku Opatija 21 u iznosu od 2.350.000 kn što je i također jedan od razloga koji utječu na funkcioniranje tvrtke i dvorane kao mjesta troška u poslovanju tvrtke..

Zaključak:
Prihvaća se jednoglasno prijedlog direktora o promjeni cjenika usluga za korisnike usluga udvorani M. Cvetković.

4. Prijedlog novog Pravilnika o radu

Direktor društva je dao prijedlog novog pravilnika o radu koji nije doživio nikakve promjene u odnosu na prijašnji po pitanju prava radnika, već se samo odnosi na novu organizacijsku shemu društva (Macro i micro shema društva) koja sada kad je postupak zapošljavanja okončan, postaje sastavni dio novog Pravilnika o radu.

Zaključak:
Prihvaća se jednoglasno novi Pravilnik o radu. 

5. Uvođenje naplate parkiranja na lokaciji uz dvoranu

Predsjednik NO i direktor društva iznijeli su problematiku parkiranja na navedenoj lokaciji te broblem ne korištenja garaže unutar objekta ali i na nered koji se javlja zbog nenaplate parkiranja na lokaciji uz restoran. Predlaže se uvođenje naplate parkiranja kao i u garaži objekta s time da se korisnicima usluga restorana omogući prva dva sata besplatno. Isto će se moći realizirati uz predočen račun o konzumaciji.

Zaključak:
Prihvaća se jednoglasno prijedlog o uvođenju naplate parkiranja po cjeniku kao i u garaži objekta.

6. Razno

Direktor društva upoznao je članove NO da je u potpunosti isplatio dug u iznosu od 85.000 kn prema bivšem direktoru, a sve prema odluci sa 2. sjednice NO iz 2017. godine. Predsjednik NO zatražio je da se ispitaju mogućnosti dodatne eksploatacije dvorane kroz natkrivanj/zatvaranje balkonskog prostora te omogućavanje restoranu da natkrije terasu, čime bi dobio dodatno kavlitetan prostor za proširenje svoje djelatnosti

Sjednica završena u 21.00 h

Zapisnik sastavio : Igor Štok

Predsjednik NO: Vladimir Brnečić 

Predsjednik Skupštine: Ivo Dujmić

Članovi: Branko Periša, Vlado Vošlajer, Nevio Filčić
Sjednice NO 2017. - 2021.
Ispis