17. sjednica Nadzornog odbora - ZAPISNIK

Zapisnik sa 17. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane, 16. 12. 2019. g. u uredu direktora u sportskoj dvorani Marino Cvetković).

pdf17. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., 16. 12. 2019. godine78.83 KB

Prisutni članovi Nadzornog odbora: Vladimir Brnečić, predsjednik, Nevio Filčić, član, Branko Periša, član, Brigita Dovođa, član
Ostali prisutni: direktor Igor Štok
Početak sjednice: 18.00 sati
Predsjednik Nadzornog odbora g. Vladimir Brnečić utvrđuje da je na sjednici prisutna natpolovična većina članova, pa se može započeti sa sjednicom.
Predsjednik otvara sjednicu sa sljedećim točkama:

Dnevni red

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice,
2. III. izmjena plana poslovanja za 2019. godinu
3. Uređenje lokacije za parkiranje autobusa
4. Prijedlog plana poslovanja za 2020. godinu
5. Donacije u 2019. godini
6. Razno

Dnevni red su članovi Nadzornog odbora (dalje u tekstu: NO) jednoglasno prihvatili, pa se prelazi na raspravu i donošenje odluka po točkama Dnevnog reda.

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice

Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na dostavljeni prijedlog zapisnika s predhodne sjednice, jednoglasno se donosi
Odluka: Prihvaća se prijedlog zapisnika 16. sjednice NO.

2. III. izmjena plana poslovanja za 2019. godinu

Direktor društva objasnio je da s obzirom na nova saznanja i promjene okolnosti i ostvarenje rezultata poslovanja za razdoblje siječanj – listopad 2019. g nužno izvršiti III izmjenu plana poslovanja za 2019. godinu. Direktor je, kao i u materijalu za sjednicu NO, iznio detaljna pojašnjenja vezana za promjene plana poslovanja za 2019. godinu.
Članovi Nadzornog odbora složili su sa predloženim izmjenama, pa se nakon rasprave jednoglasno donosi

odluka: NO daje suglasnost daje suglasnost na Prijedlog III izmjene plana poslovanja za 2019. godinu.

3. Uređenje lokacije za parkiranje autobusa

Direktor društva je obrazložio kako je potrebno uređenje nove lokacije za parkiranje autobusa obzirom na otkaz ugovora između tvrtke Superator nekretnine d.o.o. i Opatije 21 d.o.o., koji je vezan uz zakup parkirališta za autobuse na lokaciji Tošina, ulica Tošina 16, čime se gubi od oko 50 parkirnih mjesta namijenjenih za parkiranje autobusa. Opatija kao turistička destinacija, koja uvelike ovisi o turizmu i grupama koje dolaze autobusima, ne smije si dozvoliti situaciju u kojoj bi se uskoro mogla naći, a to je da se ostane bez mogućnosti zbrinjavanja autobusa koji dovoze bitne nam goste iz inozemstva. Samo u rujnu mjesecu ove godine broj pristiglih autobusa koji se zadržao u Opatiji iznosio je 1.627 što je otprilike u prosjeku 54 autobusa dnevno.
Lokacije koje ostaju su Trg V. Gortana (7 mjesta) i Vrh Ike (10 mjesta) koje su djelomično namijenjene za parkiranje istih, stoga se realne potrebe korisnika za parkiranjem autobusa neće moći zadovoljiti. Direktor društva je dalje iznio stav da je od iznimne važnosti za Grad Opatiju osigurati lokalitet koji će zadovoljiti potrebe parkiranja autobusa iz razloga što bi Opatija kao turistička destinacija nesređenim pitanjem parkiranja autobusa zaista mogla puno izgubiti i to na način da turistički turoperatori jednostavno preusmjere svoje goste u obližnje lokacije, primjerice u Rabac, Crikvenicu ili otok Krk, koji su nam najveći konkurenti na tržištu.
S obzirom na najave o otkazu ugovora sa tvrtkom Superator nekretnine d.o.o., kao što je i gore navedeno, Opatija 21 razgledala je potencijalne lokalitete za parkiranje turističkih autobusa i na području susjednih općina kako slijedi:
1. Matulji – lokalitet na prostoru bivšeg TIBA, 4000 m2, u vlasništvu zagrebačke tvrtke M.M.A. poslovanje, koji zadovoljava potrebe te je u neposrednoj blizini Opatije, udaljen svega pet minuta od parkirališta Tošina. Direktor društva informirao je članove NO-a da je stupio u kontakt s vlasnicima zemljišta te da su ga isti spremni dati u dugoročni najam (10 god.) te da lokalitet treba najprije privesti funkciji (izrada prometnog i projektnog elaborata, asfaltiranje, postavljanje separatora ulja i masti).
2. Rijeka – lokalitet na prostoru Autokluba Rijeka, teren je površine 2.600 m2. Nalazi se na adresi Preluk 6 i u naravi je ograđeno parkiralište. Direktor društva informirao je članove NO-a da je također ostvaren kontakt te da je poslano pismo namjere koje je prihvaćeno. Lokalitet predstavlja vatrogasno rješenje pošto se daje u najam maksimalno 2 godine obzirom da je teren navodno na prodaju.
Temeljem gore navedenoga, direktor društva naveo je da Opatija 21 d.o.o. očekuje pomoć vlasnika u vidu pronalaska novog lokaliteta na području grada Opatije ili temeljem postojećeg GUP-a realizaciju postojećeg lokaliteta
Donosi se jednoglasno.

Odluka: Daje se suglasnost za za uređenje lokacije za parkiranje autobusa.

4. Prijedlog plana poslovanja za 2020. godinu

Članovima NO su predati na uvid i pisani materijali Prijedloga plana poslovanja Opatije 21 d.o.o. za 2020. godinu, pa se nakon rasprave donosi jednoglasno

Odluka: NO daje suglasnost na Prijedlog plana poslovanja za 2020. godinu.

5. Donacije u 2019. godini

Direktor društva dao je informaciju o realiziranim i planiranim donacijama u 2019. godini kako slijedi:

Nakon obrazlaganja i rasprave u odnosu na gore navedeno jednoglasno se zaključilo da je potrebno napraviti Pravilnik o donacijama, kojim će se propisati kriteriji za dodjelu donacija, odnosno kome će se dodjeljivati donacije (zdravstvene ustanove, bolnice, socijalno ugroženi slučajevi i sl.).
Nakon kraće rasprave jednoglasno se donosi

Odluka: NO daje suglasnost na realizirane i planirane donacije za 2019. godinu.

6. Razno

Direktor društva informirao je članove NO-a o sve većoj odgovornosti koja proizlazi iz obavljanja komercijalne djelatnosti tvrtke Opatija 21 d.o.o. te obvezama koje je Opatija 21 dužna ispoštivati prilikom održavanja događaja i manifestacija koji su od velikog značaja za vlasnika tvrtke te Opatiju kao turističku destinaciju.
Naime, manifestacije koje će se odvijati u dvorani u budućnosti nose sa sobom i mnoštvo rizika te mogućih štetnih događaja za koje veliku odgovornost preuzima tvrtka Opatija 21 d.o.o., odnosno direktor društva kao njegova odgovorna osoba, koji za eventualne štetne događaje odgovara i svojom privatnom imovinom.
Uzimajući u obzir veliki utjecaj na sigurnosni aspekt (organizacije manifestacija npr. Dora...) a na koje nema utjecaj uprava, jer nije organozator ali preuzima na sebe svu odgovornost vezano za moguće eventualne neželjene štetne događaje proizašle iz obavljanja komercijalne djelatnosti u dvorani, ili pak ispravljanja pogrešaka iz prethodnih razdoblja (Uprava odgovara prekršajno temeljem Izjave o fiskalnoj odgovornosti za period prije stupanja na dužnost direktora), direktor društva predlaže nabavu dodatne police osiguranja, kako bi se umanjile eventualne štetne posljedice (odštetni zahtjevi, prekršajne kazne za društvo i upravu...). Nakon kraće rasprave, donosi se jednoglasno.

Odluka: NO daje suglasnost za sklapanje dodatne police osiguranja od managerske odgovornosti te se odobravaju troškovi svih davanja po predmetnoj polici

Sjednica završena u 19.00 h

Zapisnik sastavio : Igor Štok

Predsjednik NO: Vladimir Brnečić 

Članovi: Branko Periša, Nevio Filčić, Brigita Dovođa
Sjednice NO 2017. - 2021.
Ispis