13. sjednica Nadzornog odbora 29.06.2023. - ZAPISNIK

ZAPISNIK sa 13. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. održane 29. lipnja 2023. godine s početkom u 10.00 sati u Sportskoj dvorani „Marino Cvetković“, Stubište Lipovica 3, Opatija, u Uredu direktora (I. kat)

pdf13. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. - zapisnik201 KB

Nazočni članovi Nadzornog odbora: Mladen Sinožić, predsjednik, Igor Puž (djelomično), zamjenik predsjednika, Damir Lovreković, Aleksandar Popadić, Ivan Vidaković (djelomično)
Direktor Opatije 21 d.o.o. Igor Štok
Zapisnik sastavila Ksenija Silov, temeljem zvučnog zapisa (nije nazočila sjednici).
Početak sjednice: 10.00 sati

Predsjednik Nadzornog odbora g. Sinožić pozdravlja prisutne i informira da će g. Vidaković i g. Puž kasniti na sjednicu zbog poslovnih obveza. Predsjednik konstatira da sjednici prisustvuju tri člana, ujedno utvrđuje da postoji kvorum za donošenje pravovaljanih odluka, te otvara 13. sjednicu Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o. i predlaže slijedeći dnevni red:

Dnevni red

  1. Usvajanje zapisnika s 12. sjednice Nadzornog odbora održane 11. svibnja 2023. godine
  2. II. Izmjena plana poslovanja za 2023. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti.
  3. Opći uvjeti za obavljanje prijevoza onkoloških pacijenata.
  4. Kolektivni ugovor za radnike OPATIJA 21 d.o.o. Opatija.
  5. Izmjene i dopune Pravilnika o radu i Organizacijske sheme Društva.
  6. Nove informacije vezano za narudžbu novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo.
  7. Obrazloženje potrošnje guma za električna vozila.
  8. Uređenje prometa s parkiralištem u Ulici Ive Kaline.
  9. Razno
    1. Suglasnost za pokretanje postupka javne nabave za voditelja projekta za izgradnju garaže Gorovo

Nadzorni odbor jednoglasno usvaja predloženi dnevni red.

1. Usvajanje zapisnika s 12. sjednice Nadzornog odbora održane 11. svibnja 2023. godine

Predsjednik Nadzornog odbora poziva prisutne da iznesu eventualne primjedbe na predmetni zapisnik.
Predsjednik konstatira da primjedbi nema, te Nadzorni odbor jednoglasno usvaja zapisnik s 12. sjednice Nadzornog odbora, održane dana 11. svibnja 2023. godine.

2. II. izmjena Plana poslovanja za 2023. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti

Predsjednik daje riječ direktoru da ukratko obrazloži II. Izmjenu Plana poslovanja.
Direktor napominje da je u Investicijskim aktivnostima Društva za 2023. godinu dodana stavka 7. Nabavka specijalnog vozila pauk, a sukladno zahtjevu Grada Opatije da Društvo čim je prije moguće nabavi funkcionalno vozilo pauk koje će omogućiti uredno izvršenje poslova premještanja nepropisno parkiranih vozila.
Društvo je već putem Hrvatske parking udruge poduzelo aktivnosti vezano za nabavu specijalnog vozila pauk, te će Nadzorni odbor biti obaviješten o ishodima nabavke vozila.

Na sjednicu dolazi g. Igor Puž u 10,20 sati
Nadzorni odbor s tri glasa ZA (g. Sinožić, g. Lovreković, g. Popadić) i jednim SUZDRŽANIM glasom (g. Puž) donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost na II. Izmjenu Plana poslovanja za 2023. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti.

3. Opći uvjeti za prijevoz onkoloških pacijenata

Odlukom Gradonačelnika Opatiji 21 je povjerena djelatnost prijevoza onkoloških pacijenta te direktor Društva iznosi glavne odredbe Općih uvjeta za obavljanje prijevoza onkoloških pacijenata. Prijevoz obavlja djelatnik Opatije 21 sukladno popisu i u koordinaciji s Koordinatorom za naručivanje Klinike za radioterapiju i onkologiju. Prijevoz se obavlja u jutarnjoj smjeni od 07:00 do 15:00 sati no naznake su da će se zbog potreba pacijenata prijevoz vršiti u vremenu od 07:00 do 21:00 sat, te će se kroz određeno razdoblje (pretpostavka je od 1.10.2023.) organizacija posla tome i prilagoditi. Budući je radno vrijeme od 07:00 do 15:00 sati dogovoreno naknadno, u materijal za ovu sjednicu dodane su i Izmjene i dopune Općih uvjeta koje propisuje radno vrijeme, te da narudžba mora biti obavljena minimalno 24 sata prije njena izvršenja, a stupanje na snagu Općih uvjeta i njegovih Izmjena i dopuna je 01.07.2023. godine.

Na sjednicu dolazi g. Ivan Vidaković u 10,50 sati.

Predsjednik otvara raspravu.
Ujedno g. Sinožić predlaže da se briše stavak 2. članak 2. Općih uvjeta, odnosno da se riječi Nadzorni odbor zamjene riječju Skupština. No nakon kraće rasprave zaključuje se da se tekst neće mijenjati.
G. Popadić ukazuju na eventualni problem u slučaju da se prijevoz ne može izvršiti u dogovoreno vrijeme, te da korisnik tuži Društvo i zatraži naknadu štete.
Direktor daje pojašnjenje da do takvih situacija ne bi trebalo doći upravo zbog koordinacije s KBC-om i unaprijed utvrđenog rasporeda zakazanih pregleda pacijenata.
Predsjednik zatvara raspravu i daje ovu točku na glasovanje.

Nadzorni odbor sa četiri glasa ZA i jednim suzdržanim glasom (g. Puž) donosi
ODLUKU: Daje se suglasnost na Opće uvjete za obavljanje prijevoza onkoloških pacijenta te na Izmjene i dopune Općih uvjeta za obavljanje prijevoza onkoloških pacijenta.

4. Kolektivni ugovor za radnike OPATIJA 21 d.o.o. Opatija

Predsjednik Nadzornog odbora daje riječ direktoru Društva.
Kolektivni ugovor za radnike Opatije 21 d.o.o. je istekao 1.10.2022. godine. Održan je sastanak sa Sindikalnim povjerenikom, neki zahtjevi Sindikata nisu prihvaćeni no većina jest te je izrađen Kolektivni ugovor koji je usklađen s kolektivnim ugovorima komunalnih radnika s kojim je upoznat i Gradonačelnik.
Predsjednik Nadzornog odbora otvara raspravu za ovu točku.
Nema primjedbi.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost na Kolektivni ugovor za radnike OPATIJA 21 d.o.o. Opatija koji se primjenjuje od 01. 07. 2023. do 01. 07. 2024. godine.

5. Prijedlog izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme Društva

Predsjednik Nadzornog odbora daje riječ direktoru Društva.
Direktor napominje da se radi o izmjena i dopunama Pravilnika o radu, sukladno novom Zakonu o radu. Prijedlog nove Organizacijske sheme odnosi se na otvaranje dodatnog radnog mjesta Referenta za poslove nabave i praćenje investicija; zapošljavanje jednog Kontrolora naplate na parkiralištima; usklađenje koeficijenata Pomoćnika vozača vozila pauk, te povećanje jednog izvršitelja za radno mjesto Referenta organizacije usluge prijevoza onkoloških pacijenata, a sve sukladno danim pojašnjenjima u materijalu.

Predsjednik se zahvaljuje na izlaganju te otvara raspravu.
Direktor potvrđuje g. Sinožiću da će se zbog najavljenih odlazaka kontrolora te potrebe zapošljavanja isto vršiti putem objavljenih natječaja, te da je referent za poslove nabave i praćenje investicija svrstan u službu komercijale jer se veći dio poslovnih zadataka odnosi na nabavu, a potrebno je kadrovsko pojačanje zbog otvorenog dužeg bolovanja te korištenja rodiljnog dopusta zaposlenika koji sada obavlja isto.
Predsjednik zatvara raspravu i daje ovu točku na glasovanje.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost na V. Izmjene i dopune Pravilnika o radu, te na izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme Društva, s primjenom od 07. 07. 2023.

6. Nove informacije vezano za narudžbu novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo

G. Sinožić informira o sastanku s Gradonačelnikom vezano za predmetnu temu. Nove okolnosti rezultiraju i povećanim troškovima.
Direktor se nadovezuje i ističe kako Društvo ne raspolaže točnim iznosom kreditnog zaduženja, niti planom zaduženja, a troškovnik će biti izrađen do 15.07.2023. Dobivene su indikativne ponude banaka, ne traži se garancija Grada, te Gradsko vijeće ne mora davati suglasnost na zaduženje.
G. Sinožića interesira da li se odstupilo i od drugih rokova predviđenih hodogramom?
Direktor odgovora da je prolongirana samo izrada troškovnika, a indikativne ponude komercijalnih banaka i HBOR-a se još analiziraju.

g. Igor Puž napušta sjednicu u 11,35 sati

Predsjednik zatvara raspravu i daje ovu točku na glasovanje.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Daje se dodatna suglasnost za narudžbu novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo.
Ova suglasnost daje se uvažavajući činjenice da Opatija 21 d.o.o. ne raspolaže točnim iznosom kreditnog zaduženja, niti planom zaduženja, a troškovnik će biti izrađen do 15. srpnja 2023. godine.

7. Obrazloženje potrošnje guma za električna vozila

Nadzorni odbor je dobio pismeno pojašnjenje potrošnje guma za električna vozila Društva. U otvorenoj raspravi nema upita ni komentara.

Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Prima se na znanje informacija o načinu potrošnje auto guma za električna vozila.

8. Uređenje prometa s parkiralištem u Ulici Ive Kaline

Predsjednik uvodno napominje da se radi o 17 parkirnih mjesta za osobna vozila. Direktor napominje da Grad Opatija opet traži od Opatije 21 ulaganje u tuđu imovinu uređenjem parkirališta u Ul. Ive Kaline, no nova parkirna mjesta su prihod društvu stoga društvo ima poslovni interes.
Dodatne rasprave nema.

Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost Upravi Društva za poduzimanje radnji vezanih za prometne preinake u Ulici Ive Kaline, kako bi se naplata parkiranja realizirala sukladno zahtjevu Grada Opatije.

9. Razno

Predsjednik Nadzornog odbora u ime zamjenika g. Puža postavlja upit zašto nema stupića u Ul. Drage Gervaisa te moli pismeni odgovor na ovo pitanje.
Direktor potvrđuje da će svi članovi dobiti pismeni odgovor. Razlog što nema stupića je da su isti nasilno otuđeni no postaviti će se novi s drugačijim modelom sidrenja. Otuđenje stupića je prijavljeno policiji, a ponuda za nove stupiće je dobivena te će uskoro biti postavljeni.

G. Sinožić pod točkom Razno daje informaciju o izvršenom uvidu u poslovnu dokumentaciju za I. kvartal 2023. godine, i to 25.5.2023. te danas 29.6.2023. uoči sjednice Nadzornog odbora. G. Popadić ima pitanje vezano za inventuru da li je u tvrtci obveza numerirati osnovna sredstva i sitan inventar s inventurnim pločicama? Direktor odgovara da takva numeracija nije obveza trgovačkog društva, no provjeriti ćemo i dati informaciju. G. Popadić također ističe da ga je malo iznenadilo da se na osnovna sredstva knjiži PDV što se dobije subvencija na 50% jer PDV se plaća na vozila. Direktor napominje da je na upit Društva, revizija dala ovakav naputak prema kojem smo i postupili.

G. Sinožić daje opasku na otpis 3 bridge mate nabavljena prije direktorova mandata, pa moli da se provjeri gdje se isti nalaze. Direktor će provjeriti i dati povratnu informaciju.
Popadić – Opći uvjeti parkiranja – nisu bili na sjednici Nadzornog odbora, pa moli informaciju o uvođenju 0. zone parkiranja na Punta Kolovi. Direktor ističe da su Opći uvjeti u ingerenciji Gradskog vijeća, pa iz tog razloga nisu bili na Nadzornom odboru. Na zahtjev Mjesnog odbora Punta Kolova donesena je odluka o promjeni 1. zone u 0. zonu na potezu od Hotela Istra do raskrižja na Punta Kolovi kako ne bi gosti hotela parkirali vozila na više dana i time onemogućavali parkiranje stanarima, što je Gradsko vijeće i prihvatilo.

9.1. Suglasnost za pokretanje postupka javne nabave za voditelja projekta za izgradnju garaže Gorovo

Projektni tim za izgradnju garaže čine, uz direktora na čelu, dva predstavnika Grada Opatije, dva konzultanta, projektant te pravnica iz Opatije 21.
Vezano za moguće probleme koji će se pojaviti potrebno je zaposliti voditelja projekta s referencama, koji će se na dnevnoj bazi baviti vođenjem projekata.
Predsjednik se zahvaljuje direktoru na izlaganju.

Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost za pokretanje postupka javne nabave za voditelja projekta za izgradnju garaže Gorovo.

Predsjednik konstatira da su ovime iscrpljene sve točke dnevnog reda, te se zahvaljuje na sudjelovanju i zaključuje 13. sjednicu Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o. u 12:10 sati.

Predsjednik Nadzornog odbora:
Mladen Sinožić

 

 

 



Sjednice NO od 2021.
Ispis