15. sjednica Nadzornog odbora 19.10.2023. - ZAPISNIK

ZAPISNIK sa 15. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. održane 19. listopada 2023. godine s početkom u 10.00 sati u Sportskoj dvorani „Marino Cvetković“, Stubište Lipovica 3, Opatija, u Uredu direktora (I. kat)

pdf15. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. - zapisnik215.16 KB

Nazočni članovi Nadzornog odbora: Mladen Sinožić, predsjednik, Igor Puž, zamjenik predsjednika, Damir Lovreković, Aleksandar Popadić, Ivan Vidaković
Direktor Opatije 21 d.o.o. Igor Štok
Zapisnik sastavila Ksenija Silov, temeljem zvučnog zapisa (nije nazočila sjednici).
Početak sjednice: 10.00 sati

Predsjednik Nadzornog odbora g. Sinožić pozdravlja prisutne i konstatira da sjednici prisustvuju svi članovi te otvara 15. sjednicu Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o. i predlaže slijedeći:

Dnevni red

  1. Usvajanje zapisnika s 14. sjednice Nadzornog odbora održane 21. kolovoza 2023. godine
  2. IV. Izmjena Plana poslovanja za 2023. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti
  3. Prijedlog izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme Društva
  4. Investicijska studija elemenata projekta garaže Gorovo
  5. Procjena vrijednosti ukupnih troškova projekta izgradnje garaže Gorovo i planirani izvor financiranja
  6. Izvješće o obavljenom postupku javnog savjetovanja za provedbu natječaja izgradnje garažnog objekta Gorovo
  7. Dopis Grada Opatije – mišljenje i komentari na nacrt objavljene dokumentacije za prethodno savjetovanje u postupku javne nabave radova za građenje garaže Gorovo
  8. Početne aktivnosti na izgradnji gradskog bazena – odabrani model javne nabave
  9. Izvješće o provedenoj donaciji
  10. Izvještaj članova Nadzornog odbora o uvidu u dokumentaciju društva za razdoblje 03-06/2023. godine (usmeno izvješće na sjednici)
  11. Razno

Nadzorni odbor jednoglasno usvaja predloženi dnevni red.

1. Usvajanje zapisnika s 14. sjednice Nadzornog odbora održane 21. kolovoza 2023. godine

Predsjednik Nadzornog odbora poziva prisutne da iznesu eventualne primjedbe na predmetni zapisnik.
Primjedbi nema, te Nadzorni odbor jednoglasno usvaja zapisnik s 14. sjednice održane dana 21. kolovoza 2023. godine.

2. IV. Izmjena Plana poslovanja

Predsjednik daje riječ direktoru da ukratko obrazloži IV. Izmjenu Plana poslovanja.
Direktor iznosi pojašnjenje stavaka investicijskih aktivnosti društva u 2023. godini. Stavka 16. nabavka kombi vozila 8+1 je realizirana, vozilo je stiglo.
Stavkom 27. planira se premještanje ANPR sustava sa elektro vozila koje je prešlo 123.000 km na drugo elektro vozilo koje ima prijeđenih 17.723 km.
Stavkom 17. planirana je nabava novih koševa za sportsku dvoranu. Naime, Ministarstvo turizma odobrilo je Gradu Opatiji sufinancirati uređenje i opremanje Sportske dvorane čime će se sanirati oštećenja na podlozi dvorane te nabaviti novi košarkaški koševi.
Stavkom 22. planirana je nabava tri uređaja za odbrojavanje proteka vremena na lokacijama parkirnih mjesta za dostavu. Intencija je kupiti sustav koji će odmah po prekoračenju alarmirati prometno redarstvo sms porukom da je došlo do isteka vremena i da korisnik zbog prekoračenja nema više pravo biti na parkirnom mjestu za dostavu.
Stavkom 24. planirana je nabava projektiranja i programiranja novog poslovnog modela upravljanja djelatnošću turističkih autobusa. Ovime će se riješiti problematika protoka, smještaja te kontrole i naplate usluga pruženih turističkim autobusima. Procjenjena vrijednost nabave iznosi 135.000 kn, a uključuje projektiranje know-howa te programiranje aplikativnog sustava.
Društvo također planira nabavku tri nova mopeda i dva nova vozila.
U otvorenoj raspravi g. Sinožić daje opasku na problem lokacije za parkiranje turističkih autobusa, ako ju nemamo da li će nam novi softver pomoći da nam se prihodi povećaju.
Direktor naglašava da autobusnu djelatnost treba zadržati. Novi sustav uvođenjem kamera i primjenom umjetne inteligencije moramo dobro isprojektirati te preusmjeriti turističke autobuse izvan centra grada.
G. Puž ima dojam da Grad nije upoznat s predloženim modelom upravljanja djelatnošću parkiranja turističkih autobusa. Osim toga moli informaciju koje kombi vozilo je Društvo nabavilo i iz koje tvrtke?
Direktor potvrđuje da je Grad Opatija upoznat s projektom autobusa na koji je svojevremeno i Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture dalo suglasnost. Nadalje, na prezentaciji projekta izgradnje autobusnog terminala za smještaj turističkih autobusa te osmišljavanje novog sustava (know-how-a) za djelatnost kontrole i naplate autobusne djelatnosti, koja se održala u navedenom Ministarstvu, bio je po nalogu Gradonačelnika prisutan i pročelnik za komunalni sustav Grada Opatije g. Filip Vlah. Stoga dojam kojeg iznosi g. Puž nije točan, s obzirom da je u tom trenutku prijava projekta bila pripremljena zajedno s Gradom Opatija kao partnerom na projektu. Nakon prezentacije Opatija 21 d.o.o. je dobila pozitivno mišljenje za navedeni projekt od strane Uprave za EU fondove i strateško planiranje Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, u koji je bio uključen i konzultant tvrtke Ernst&Young d.o.o. i to ne samo na ovoj prezentaciji već i na prethodnoj prezentaciji na kolegiju Gradonačelnika Grada Opatije zajedno s direktorom Opatije 21.
Na drugo pitanje g. Puža direktor odgovara da je nakon provedenog postupka javne nabave nabavljeno kombi vozilo marke Renault, iz tvrtke RB auto.
G. Vidaković predlaže da Uprava s Gradom iskomunicira ovaj novi model upravljanja prije nego se krene u projektiranje istoga, a s obzirom da će se morati mijenjati i Odluka o uređenju prometa.
G. Sinožić potvrđuje da je direktor u kontaktu s Gradom i pozdravlja novi model.
Predsjednik se zahvaljuje direktoru na izlaganju i otvara raspravu.
G. Popadić primjećuje da u Planu i dalje stoji stavka 11 Montažno parkiralište Gorovo.
Direktor ističe da stavka 11 stoji kao dokaz tadašnje činidbe tvrtke vezano za realizaciju izgradnje garažnog objekta sa čeličnom konstrukcijom. Realizacija istog je nakon idejnog rješenja obustavljena.
G. Popadića interesira hoće li se stari koševi prodavati? Direktor napominje da će se napraviti procjena vrijednosti koševa temeljem koje će se isti vjerojatno ponuditi Hrvatskom košarkaškom savezu ili školama.
G. Popadića interesira i što je s nabavkom specijalnog vozila pauk?
Direktor informira da trenutno nije potrebno ići u nabavku novog vozila, jer se postojećim pauk vozilom značajno povećalo premještanje nepropisno parkiranih vozila. Naime, prešlo se na rad s Prometnim redarstvom Grada Opatije (osim Policije) koje sada putem aplikacije dobiva foto dokumentaciju nepropisno parkiranih vozila i vrši odobrenje premještanja vozila. Ovime se ubrzao proces odobrenja i povećao fizički obujam izvršene usluge. Također, Društvo je u periodu od 6 mjeseci zaprimilo narudžbe gradova i općina u okruženju te uspješno odradilo njihove zahtjeve za premještanjem nepropisno parkiranih vozila, čime se postojeće vozilo pokazalo kao efikasno.
Zadnji upit g. Popadića odnosi se na aluminijsku bravariju za pregrađivanje ureda uprave? Direktor, daje objašnjenje da se isto izvodi radi poboljšanja radnih uvjeta djelatnika koji se nalaze u istoj prostoriji te trebaju nesmetan rad sukladno Zakonu o zaštiti na radu.

Daljnjih primjedbi i upita nema te predsjednik zatvara raspravu i daje ovu točku na glasovanje.
Nadzorni odbor sa četiri glasa ZA i jednim suzdržanim (g. Puž) donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost na IV. Izmjenu Plana poslovanja za 2023. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti.

3. Organizacijska shema

Predsjednik daje riječ direktoru Društva.
Direktor daje pojašnjenje prijedloga izmjena Pravilnika o radu u dijelu organizacijske sheme. Naime vezano za realizaciju kapitalnih projekata, te izgradnju bazena po modelu Design & build potrebno je zaposliti jednu osobu koja će biti angažirana na poslovima unutarnjeg voditelja projekta, a također će biti zadužena za kontroling svih poslovnih procesa kao i upravljanje rizicima. Nadalje, zbog optimalnog korištenja resursa i zadržavanja postojećeg kvalitetnog kadra, predlažu se promjene sukladno obrazloženju navedenom u materijalu.
G. Sinožić se zahvaljuje i otvara raspravu.
G. Puž smatra da se promjena sheme često dešava.
Direktor napominje da se izmjene vrše sukladno promjenama u poslovnim procesima, te se radi o živoj materiji koja je praktički konstanta u razvoju svakog trgovačkog društva. Direktor smatra da se baš iz tog razloga sve promjene tog tipa moraju zabilježiti u dokumentu Organizacijske sheme, a sukladno Zakonu o sustavu unutarnjih kontrola u javnom sektoru. Navedeni zakon nalaže da budu jasno opisani poslovni procesi te objašnjene i definirane procedure za njihovo sprovođenje. Sukladno tome tvrtka mora naručiti reviziju dosadašnjih snimki poslovnih procesa te ih prilagoditi novonastalim promjenama u Društvu i Organizacijskoj shemi.
G. Sinožić traži pojašnjenje vezano za premještanje poslova Zamjenika voditelja parkirališta na drugo radno mjesto.
Direktor ističe da vezano za ispunjavanje regulatornih obveza sukladno GDPR-u Društvo aktivno prati i sudjeluje u on-line seminarima kako bi poslovni procesi bili vođeni prema Uredbi o zaštiti podataka. Iz tog razloga Voditelja blagajne će se usmjeriti na poslove ažuriranja dokumentacije sukladno GDPR-u, te su poslovi zamjene voditelja dodijeljeni Poslovođi parkirališta.
G. Popadića interesira kakva je situacija s prijevozom onkoloških pacijenata? Direktor daje informaciju da je ostvareno 2600 km prijevoza te je prevezeno 80 pacijenata.

Dodatnih upita i primjedbi nema te predsjednik zaključuje raspravu i daje ovu točku na glasovanje.
Nadzorni odbor sa četiri glasa ZA i jednim suzdržanim (g. Puž) donosi
ODLUKU: Prihvaćaju se izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme društva OPATIJA 21 d.o.o.

4. Investicijska studija elemenata projekta garaže Gorovo

Predsjednik g. Sinožić informira o sastanku održanom u uredu Gradonačelnika te prenosi njegov stav. Naime na sastanku je zaključeno da će se investicijska studija korigirati jer je što se tiče prihoda podcijenjena, a što se tiče vrijednosti projekta precijenjena. Studijom je u obzir uzeta inflacija samo što se tiče troškova, a što se tiče prihoda nije.
Direktor napominje kako on nema utjecaja na izrađivača studije izabranog u postupku javne nabave niti to smije činiti.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Prima se na znanje informacija o Investicijskog studiji elemenata projekta garaže Gorovo.

5. Procjena vrijednosti ukupnih troškova i izvor financiranja garaže Gorovo

Predsjednik Nadzornog odbora konstatira da je materijal s obrazloženjem dobiven i da je jasan. Financiranje projekta izgradnje Garaže Gorovo planira se iz sredstava HBOR-a. Uz obrazloženje su priloženi indikativna ponuda i otplatni plan zaduženja.
U otvorenoj raspravi direktor ističe kako dio usluga nije pokriven kreditnim zaduženjem, a Društvo će ih financirati iz svojih sredstava (konzultantske usluge, geodetski elaborati, usluge sudskih vještaka i drugi dodatni troškovi).
Nakon kraće rasprave Predsjednik istu zatvara i daje ovu točku na glasovanje.

Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Daje se suglasnost Upravi Društva na kreditno zaduženje u iznosu od 4,9 mil. EUR, radi financiranja projekta izgradnje garaže Gorovo, a sukladno pisanom obrazloženju sa 15. sjednice Nadzornog odbora.

6. Izvješće o provedenom javnom savjetovanju

Nadzornom odboru je dostavljeno izvješće o obavljenom postupku javnog savjetovanja za provedbu natječaja izgradnje garažnog objekta Gorovo.
U otvorenoj raspravi konstatira se da na projektnu dokumentaciju nije bilo primjedbi gospodarskih subjekata te da je odgovoreno na postavljana pitanja. Također je zaključeno da bi procijenjena vrijednost radova u konačnici mogla biti do 30% veća, te da je rok izvođenja prihvatljiv.

Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Prima se na znanje Izvješće o obavljenom postupku javnog savjetovanja za provedbu natječaja izgradnje garažnog objekta Gorovo.

7. Dopis Grada Opatije – mišljenje i komentari

Predsjednik konstatira da je ova točka već prokomentirana kroz prethodne točke dnevnog reda vezane za izgradnju garaže Gorovo.

Budući da nema upita i primjedbi, Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Prima se na znanje dopis Grada Opatije – mišljenje i komentari na nacrt objavljene dokumentacije za prethodno savjetovanje u postupku javne nabave radova za građenje garaže Gorovo.

8. Početne aktivnosti na izgradnji gradskog bazena - odabrani model javne nabave

G. Sinožić konstatira da je Nadzornom odboru dostavljeno obrazloženje s pojašnjenjima i prilozima, te otvara raspravu po ovoj točki.
G. Puža interesira, s obzirom da je hodogram izgradnje bazena pomaknut, kada bi započeli građevinski radovi na gradnji bazena?
Direktor napominje da će radovi krenuti odmah nakon što se pripremi sva potrebna dokumentacija i provedu postupci javne nabave po modelu Design&build. Također društvo je po nalogu vlasnika angažiralo konzultanta za pripremu projekta po FIDIC-ovom modelu ugovaranja g. Skendrovića kao najrelevantnijeg po tom pitanju.

Nadzorni odbor jednoglasno donosi

ODLUKU: Prima se na znanje o početnim aktivnostima na izgradnji gradskog bazena – odabrani model javne nabave.

9. Donacija – Bina Istra

Donacija je provedena sukladno obveznoj uputi Gradonačelnika, te Nadzorni odbor jednoglasno donosi.

ODLUKU: Daje se naknadna suglasnost na donaciju BINA ISTRI organizatoru humanitarnog koncerta u sklopu akcije „Život nema cijenu“, sukladno Obveznoj uputi Gradonačelnika od 12. rujna 2023. godine.
Ovom donacijom donira se korištenje 116 parkirnih mjesta dana 15. rujna 2023. godine u vremenu od 08:00 do 24:00 sata. Vrijednost donacije iznosi 2.649,60 EUR (PDV uključen).

10. Izvještaj o izvršenom uvidu u dokumentaciju društva za razdoblje 03-06/2023.

Predsjednik Nadzornog odbora g. Sinožić daje riječ g. Popadiću koji podnosi izvještaj o izvršenom uvidu u dokumentaciju društva za razdoblje 03-06/2023. godine. Uvid je izvršen dana 7.09.2023. godine, od strane g. Lovrekovića, g. Sinožića i g. Popadića. Na sva pitanja su dostavljeni zadovoljavajući odgovori, te je poslovanje za II. kvartal ocjenjeno urednim i korektnim.
G. Sinožić najavljuje početkom studenog novi uvid u poslovanje za III. kvartal, a o točnom datumu će Uprava biti informirana.

11. Razno

Predsjednik konstatira da su iscrpljene sve točke dnevnog reda, te se zahvaljuje na sudjelovanju i zaključuje 15. sjednicu Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o. u 12:00 sati.

Predsjednik Nadzornog odbora:
Mladen Sinožić

 

 

 



Sjednice NO od 2021.
Ispis