Vrijedno priznanje iz Londona: Opatija 21 najbolja tvrtka u parkirališnoj djelatnosti!

award1Nakon što je ne tako davno tvrtka gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. nagrađena godišnjom nagradom Hrvatske parking udruge, početkom srpnja ove godine u Opatiju 21 d.o.o. stigla je još jedna nagrada, ovog puta iz Londona, Corporate LiveWire Prestige Award - nagrada za najbolju tvrtku u parkirališnoj djelatnosti za 2020./21. godinu (Parking Management Company of the Year 2020/21). Kako stoji u obrazloženju za dodjelu nagrade, tvrtka Opatija 21, iako ima mali broj zaposlenih po broju parkirališnih mjesta, ostvarila je najbolju kontrolu sustava te omogućila najveći broj prodajnih kanala i prilagođenih usluga za korisnike. Vrlo kompleksni opći uvjeti organizacije parkiranja u Gradu Opatiji: besplatni sat za 4.385 građana Opatije dnevno, virtualni parkirališni bon, velik broj (651) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirališnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima zimi te različite prodajne internetske kanale, dosatno su otežali efikasnu kontrolu.

Posebno sam ponosan na svoje zaposlenike,
a zahvaljujem i partnerima u izradi programskih rješenja,
tvrtkama RAO i Infoart iz Zagreba

Tekst objavljen povodom dodjele nagrade prenosimo iz Novog lista, od 13. srpnja 2021. godine

Tvrtka Opatija 21 dobila je europsku nagradu za najbolju tvrtku u parkirališnoj djelatnosti za 2020./21. godinu (Parking Management Company of the Year 2020/21, portal CorporateLiveWire) – stigla je u Opatiju vijest iz Londona.

– Posebno sam počašćen što nagrada dolazi opet od struke kao i prilikom dobivanja hrvatske nagrade. Nagrada je došla iz Londona za najbolju parking tvrtku. Moram priznati da kada je stigao telefonski poziv nismo mogli vjerovati sve dok nismo i pismeno obaviješteni. Mi u Opatiji 21 na ovu nagradu gledamo kao nadogradnju nagrade koju smo već dobili krajem prošle godine od (HPU-a) Hrvatske strukovne udruge kao najbolja hrvatska tvrtka. Posebno sam ponosan na svoje zaposlenike koji su u ove četiri godine svašta prošli sa mnom te im odajem priznanje za postizanje visokih standarda koje sam postavio ispred njih. Ne bi bilo fer izostaviti i naše partner tvrtke RAO i Infoart iz Zagreba koje su moje ideje sprovele u programska rješenja. Danas evo pokušavamo zaštititi sve učinjeno kao naš »know how«.

Mnogi strani korisnici usluga Opatije 21 ne mogu vjerovati da mogu
plaćati parking pametnim telefonom te su iznenađeni
kada shvate da postoji virtualni parkirališni bon – kaže direktor Igor Štok

Pametne tehnologije

Nakon što smo svorili takav sustav kontrole i naplate izabravši najbolja softverska rješenja na tržištu, odlučili smo sve nadograditi primjenom pametnih tehnologija koje štede na radnoj snazi. U našoj djelatnosti da bi se mogle kontrolirati sve beneficije za korisnike usluga treba imati velik broj zaposlenih. To predstavlja velik trošak u poslovanju te sve pada u vodu jer trošak kontrole pojede svu zaradu. Stoga smo se okrenuli izgradnji jednog novog sustava te uz puno muke i testiranja shvatili da smo na dobrom putu. Nakon prve odrađene godine u vrijeme pandemije, svima je bilo jasno da imamo sustav koji želi cijela Hrvatska. Danas imamo upite i potencijalne kupce prvenstveno od turističkih destinacija, ali i velikih gradova – rekao je Igor Štok, direktor nagrađene tvrtke Opatija 21. Rekao nam je i što mu znači nagrada te otkrio tajnu uspješnog poslovanja…

scooter3– Nagrada meni osobno predstavlja vrhunac poslovne karijere i otvaranje možda nekih novih poslovnih izazova, a tvrtki ugled u stručnoj zajednici Hrvatske. Teško da ćemo ovo ponoviti u doglednoj budućnosti, ali ostaje veliko poslovno iskustvo. Upravljanje ljudskim resursima velik je i zahtjevan posao, naročito u javnim tvrtkama koje su non stop pod lupom javnosti i svaka greška odmah ispliva na površinu. Nažalost, politika nije uvijek zadovoljna nama, ali pohvale zato stižu sa svih strana, od korisnika, tvrtki iz cijele države do struke. Mnogi strani korisnici usluga Opatije 21 ne mogu vjerovati da postoji destinacija gdje se može plaćati parking pametnim telefonom, a naročito ostaju iznenađeni kada shvate da postoji virtualni parkirališni bon. Ova inovacija nam je i donijela sve nagrade. Ostalim koncesionarima u Hrvatskoj još uvijek je nepojmljivo da smo dopustili korisniku da ne mora sam plaćati parking već da se mi moramo pobrinuti da ga naplatimo.

Mali ljudski resursi

Izuzetno je važno u komunalnom gospodarstvu kako se troše ljudski resursi, a Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u Hrvatskoj po broju parkirališnih mjesta. Tu ne mislim samo na ljude zaposlene u kontroli parking sustava već i zaposlenike koji opslužuju sve poslovne procese u tvrtki. Dakle, neovisno o malim ljudskim resursima, utvrđeno je da Opatija 21 ima najbolju kontrolu sustava te omogućen najveći broj prodajnih kanala za korisnike, čime je data velika fleksibilnost korisniku prilikom korištenja usluge. Nadalje, struka je utvrdila da Grad Opatija ima izuzetno kompleksne opće uvjete organizacije parkiranja i to iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4.385 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirališnog bona te iznimno velik broj (651) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirališnih mjesta, zatim tri mjeseca nenaplate zimi te velik broj prodajnih internetskih kanala, što predstavlja nepoznanicu za ostale destinacije – zaključio je direktor Štok.

Aleksandra Kućel Ilić, Novi list, 13. srpnja 2021.

 


Ispis   E-mail