Otvoreni postupak javne nabave parkirnih automata na javnim parkiralištima pod naplatom u Gradu Opatiji - ZATVOREN

POSTUPAK JE PONIŠTEN

pdfOdluka o poništenju postupka za nabavu parkirnih automata na javnim parkiralištima586.38 KB

Sva dokumentacija preuzima se putem internetskih stranica Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske

Opatija 21 d.o.o. kao naručitelj od 27. 10.2017. pokreće otvoreni postupak javne nabave za isporuku parkirnih automata na javnim parkiralištima pod naplatom u Gradu Opatiji putem internetskih stranica Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske.

Radi se o nabavci uličnih parkirnih automata za prihvat kovanica prema tehničkoj specifikaciji traženoj u natječajnoj dokumentaciji (22 kom) i uličnih parkirnih automata za prihvat kovanica i kartica prema tehničkoj specifikaciji traženoj u natječajnoj dokumentaciji (15 kom), uz pripadajuće programsko rješenje za nadzor rada parkirnih automata. Procijenjena vrijednost nabave je 1.530.000,00 kn (bez PDV-a), a ponuditelj se obvezuje predmet nabave izvršiti do potpune funkcionalnosti do dana 01.03.2018.

Rok za podnošenje ponuda je 16.11.2017. do 12 sati. Dio/Dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno od ponude mogu se poslati poštom preporučeno na adresu: Grad Opatija, Opatija 21 d.o.o., Maršala Tita 3, 54140 Opatija ili predaju neposredno na istoj adresi.
Javno otvaranje ponuda obavit će se dana 16.11.2017. godine, u 12 sati, u Opatiji 21 d.o.o., u prostorijama Sportske dvorane Marino Cvetković, sala za sastanka, Stubište Lipovica bb, Opatija, a rok donošenja odluke o odabiru ili poništenju je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja (članak 282. stavak 8. Zakona o javnoj nabavi)
Kontakt osoba za pitanja u vezi postupka javne nabave: Mladen Sinožić, telefon: +385 98 217-710.

Gospodarski subjekt se pri izradi ponude mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi. Propisani tekst Dokumentacije o nabavi ne smije se mijenjati i nadopunjavati.
Dokumentaciju o nabavi gospodarski subjekt može preuzeti s internetskih stranica Narodnih novina (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/).
Ponudu obavezno sačinjavaju:
1. uvez ponude sukladno obrascu Elektroničkog oglasnika javne nabave
2. jamstvo za ozbiljnost ponude
3. popunjen ESPD obrazac
4. popunjen troškovnik i Tehnički uvjeti
5. Izjava ponuditelja o servisnoj službi
6. Izjava o ponuđenom jamstvenom roku

Zahtjev za objašnjenje i izmjenu dokumentacije vezane uz predmet nabave gospodarski subjekti moći će uputiti na elektroničku poštu: . U „Predmetu“ („Subject“) elektroničke pošte potrebno je upisati evidencijski broj nabave koji je naveden u dokumentaciji i pozivu za nabavu. U tekstu elektroničke pošte potrebno je odmah navesti predmet nabave i evidencijski broj. Sukladno članku 202. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj: 120/16), pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, odgovor će se staviti na raspolaganje svim gospodarskim subjektima putem internetskih stranica Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (https://eojn.nn.hr/Oglasnik/).
Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen Opatiji 21 d.o.o. najkasnije tijekom 6 (šestog) dana prije dana u kojem ističe rok za dostavu ponuda.

Obvezna je elektronička dostava ponuda putem EOJN-e. Ponuditelj ne smije dostaviti ponudu u papirnatom obliku, osim jamstva za ozbiljnost ponude, potvrda, certifikata, kataloga, izjava. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponuda, upotrebe naprednog elektroničkog potpisa te informacije u vezi sa specifikacijama koje su potrebne za elektroničku dostavu ponuda, uključujući i kriptografsku zaštitu, dostupne su na stranicama EOJN-a na adresi: https://eojn.nn.hr/Oglasnik/. U slučaju kada gospodarski subjekti uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavljaju određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, gospodarski subjekti ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno: naziv predmeta nabave i evidencijski broj postupka, s istaknutom napomenom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“.
Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude gospodarski subjekt ili šalje poštom preporučeno na adresu: Grad Opatija, Opatija 21 d.o.o., Maršala Tita 3, 54140 Opatija ili predaje neposredno na istoj adresi. Dijelovi ponude koji se dostavljaju sredstvima komunikacije koja nisu elektronička moraju biti dostavljeni prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom slučaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektroničkim sredstvima komunikacije.

Rok valjanosti ponude je od dana otvaranja ponuda (uključujući i dan otvaranja) do 15.01.2018., a na zahtjev Opatije 21, ponuditelj može produžiti rok valjanosti svoje ponude. Ako tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude, Opatija 21 d.o.o. je obvezan prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu u primjerenom roku ne kraćem od 5 dana.

Kriterij odabira ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

Kontakt:

OPATIJA 21 d.o.o.
Maršala Tita 3
51410 Opatija
Hrvatska
MB: 2423987
OIB: 24313544105
Telefonski broj: 00385 51/680 130
Broj telefaksa:   00385 51/401 361
Internetska adresa: www.opatija21.hr
Elektronska pošta: 


Ispis   E-mail