Plan poslovanja za 2018. godinu - III. izmjena

pdfPlan poslovanja za 2018. godinu - III. izmjena75.36 KB

Nadzorni odbor Društva je na 5. sjednici održanoj 20. prosinca 2017. godine usvojio Plan poslovanja Opatije 21 d.o.o. za 2018. godinu.
Na 6. sjednici održanoj 28.veljače 2018. godine Nadzorni odbor je usvojio I. Izmjenu plana poslovanja Društva za 2018. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti Društva.
Na 7.sjednici održanoj 25. travnja 2018. godine Nadzorni odbor je usvojio II. Izmjenu plana poslovanja Društva za 2018. godinu u dijelu investicijskih aktivnosti Društva.
S obzirom na nova saznanja i promjenjene okolnosti nužno je izvršiti III. Izmjenu plana poslovanja za 2018. godinu u dijelu točke 5. INVESTICIJSKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVA.

U tablici iz Plana poslovanja za 2018. god prikazane su planirane investicijske aktivnosti društva te prijedlog izmjena plana investicijskih aktivnosti Društva.
Društvo je planiralo u 2018. godini nabaviti sredstva u vrijednosti 2.161.600 kn. S obzirom na nova saznanja i promijenjene okolnosti izmjenom plana vrijednost ulaganja planira se iznosom od 2.561.600 kn.
III. Izmjenom Plana investicijskih aktivnosti Društva za 2018. godinu odustaje se od nabave senzora za parkirna mjesta u iznosu od 400.000 kn. Dubinskom analizim troškova uvođenja projekta senzora i kasnijom eksploatacijom istog, procjenjujemo da nabava ovakvog sustava nije u skladu sa predhodnim očekivanjima dobivenim u inicijalnoj analizi sustava. Troškovi opreme, vijek trajanja iste te održavanje sustava nažalost nisu u skladu sa predhodno predstavljenim troškovima od strane ponuđača. Stoga je procjena da rezultati koji bi bili polučeni uvođenjem ovakvog sustava ne bi opravdali nabavku istog. Kako bi se ipak unaprijedio sustav naplate i kontrole parkiranja, analizom drugih sustava tvrtka se odlučuje za nabavku tzv. „Car scan“ tehnologije. Ona predviđa efikasnu i učinkovitu provjeru i naplatu parkiranja. Sustav ciljano upućuje kontrolora na parkiralištu do vozila koji nemaju valjanu parkirnu kartu što povećava produktivnst kontrolora, a time u konačnici smanjenje troškove provjere parkiranja. Navedeni sustav predviđa u budućnosti samanjene zaposlenika a sve u trenutku kada za to budu u potpunosti ispunjeni uvjeti.

Ovom poslijednjom izmjenom predviđa se i nabava 6 parkirnih aparata iz razloga što se u periodu od pokretanjem djelatnosti 10. 03. 2018. do promjena uvjeta parkiranja 27. 04. 2018., uvela naplata na 6 novih lokacija za koje tvrtka nije imala nabavljenu opremu za rad. Kako bi se ipak pokrenula djelatnost na istim, u navedenom periodu smanjena je količina aparata na drugim lokacijama. Osim što će omogućiti kvalitetnije obavljanje djelatnosti, navedeni će aparati biti tehnološki komplementarni uvođenju car scan sustava.

Uvođenjem naplate na parkiralištu „groblje Volosko“, struka nije dozvolila ugradnju tzv. zatvorenog sustava parkiranja (rampe) iz razloga što je time smanjen manipulativni prostor prilikom ulaska i izlaska sa parkirališta. Iz istog razloga smanjena je i sigurnost prometovanja te je izmjenjena suglasnost Grada Opatije na način da se odobrava naplate putem parkirnog aparata. Time je također stvorena potreba za nabavkom predhodno navedenih aparata.

Izvor financiranja svih promjena u Planu poslovanja je kredit te vlastita sredstva društva.

 


Ispis   E-mail