Plan poslovanja za 2020. godinu - III. izmjena

pdfPlan poslovanja za 2020. godinu - III. izmjena451.39 KB

Nadzorni odbor Društva je na 17. sjednici održanoj 16. prosinca 2019. godine usvojio Plan poslovanja Opatije 21 d.o.o. za 2020. godinu.
Na 19. sjednici održanoj 30. lipnja 2020. godine Nadzorni odbor je usvojio I. Izmjenu plana poslovanja Društva za 2020. godinu.
Na 20. sjednici održanoj 03. 11. 2020. godine Nadzorni odbor usvojio je II. izmjene Plana poslovanja Društva za 2020. godinu.
Obzirom na nova saznanja, promijenjene okolnosti i ostvarenje rezultata poslovanja za razdoblje siječanj – prosinac 2020. godine nužno je izvršiti i III. Izmjenu plana poslovanja za 2020. godinu..

Na obje djelatnosti kojima gospodari tvrtka utjecaj pandemije bio je velik, s obzirom da ne bilježi samo drastično smanjeni obujam korištenja usluga, već i potpune obustave obje djelatnosti u prvom valu pandemije, i to za period od 18.03.2020. do 04.05.2020., dok je u drugom valu pandemije komercijalna djelatnost upravljanja dvoranom Marino Cvetković također u 95 postotnom obimu zatvorena. Međutim, kreditne obveze i troškovi hladnog pogona, kao i troškovi poslovanja u parkirnoj djelatnosti predstavljaju konstantu, neovisno o obimu posla i financijskim prihodima. Stoga je rezultat računa dobiti i gubitka opravdan, i u prvoj procjeni poslovanja u prethodnom razdoblju predviđao se gubitak veći za 1,1 mln kuna.

Ponašajući se odgovorno raskinuti su ili umanjeni svi ugovori za koje je to bilo moguće, a da pritom ne zaustave život u tvrtki. Radilo se na svim vrstama ušteda u poslovanju te su čak djelatnici iz službe komercijale i upravljanja objektima zamjenjivali zaštitarsku službu u noćnim satima. No pravovremenom implementacijom novog sustava kontrole parkiranja u inače lošoj poslovnoj godini po djelatnost, učinilo se maksimalno, odnosno više od očekivanog po pitanju prihoda, ali i smanjenju troškova u istoj. Djelatnost parkiranja je tako uspjela ponovno pokriti troškove sportske dvorane Marino Cvetković, kako bi tvrtka mogla donekle sačuvati likvidnost i uredno podmirivati svoje poslovne obveze. Plaće djelatnika ni u jednom trenutku nisu bile ugrožene, a obveze prema dobavljačima nisu bile obustavljene, iako je tvrtka za to imala preporuku vlasnika.
Neovisno o svemu navedenom plan investicijskih aktivnosti napravljen je sukladno željama i nadanjima tvrtke da će dobiti u vlasništvo ili na korištenje lokalitet predviđen prostornim planom uređenja (čestica K4), čija je funkcija predviđena kao autobusno parkiralište.
Članovi NO pohvalili su rad i rezultat tvrtke s obzirom na okolnosti pandemije.

 


Ispis   E-mail