Plan poslovanja za 2018. godinu

pdfPlan poslovanja za 2018. godinu357.61 KB

Pripreme za izradu plana poslovanja društva za 2018. godinu započele su analizom ostvarenih rezultata društva za razdoblje 1.- 9. 2017. godine. Na temelju Statuta Grada Opatije te Odlukom o uređenju prometa na području Grada Opatije Gradonačelnik Grada Opatije donio je odluku da se po isteku ugovora o obavljanju poslova organiziranja parkiranja koji je zaključen između Grada Opatije i Liburnija parking d.o.o., tvrtki Opatija 21 d.o.o. daju na upravljanje sve parkirne površine na području Grada Opatije koje su u sustavu naplate odnosno uređivanje poslova organizacije parkiranja na javnim parkiralištima u Opatiji i to:

  • obavljanje poslova naplate parkiranja na javnim parkiralištima,
  • premještanje i čuvanje nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila
  • blokiranje i deblokiranje nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila
  • obavljanje poslova prihvata, smještaja te naplate parkiranja turističkih autobusa.

Za obavljanje navedenih poslova Društvo mora nabaviti opremu, zaposliti radnike izraditi potrebne studije i pripremiti drušvo za obavljanje navedenih djelatnosti. Temeljem navedenih elemenata sastavljen je Plan poslovanja za 2018. godinu prikazan kroz:

  • Obujam usluga
  • Broj zaposlenih
  • Račun dobiti i gubitka
  • Investicijske aktivnosti društva
  • Investicijske aktivnosti društva s Gradom Opatija

 


Ispis   E-mail