Plan poslovanja za 2018. godinu357.61 KB
Pripreme za izradu plana poslovanja društva za 2018. godinu započele su analizom ostvarenih rezultata društva za razdoblje 1.- 9. 2017. godine. Na temelju Statuta Grada Opatije te Odlukom o uređenju prometa na području Grada Opatije Gradonačelnik Grada Opatije donio je odluku da se po isteku ugovora o obavljanju poslova organiziranja parkiranja koji je zaključen između Grada Opatije i Liburnija parking d.o.o., tvrtki Opatija 21 d.o.o. daju na upravljanje sve parkirne površine na području Grada Opatije koje su u sustavu naplate odnosno uređivanje poslova organizacije parkiranja na javnim parkiralištima u Opatiji i to:
- obavljanje poslova naplate parkiranja na javnim parkiralištima,
- premještanje i čuvanje nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila
- blokiranje i deblokiranje nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila
- obavljanje poslova prihvata, smještaja te naplate parkiranja turističkih autobusa.
Za obavljanje navedenih poslova Društvo mora nabaviti opremu, zaposliti radnike izraditi potrebne studije i pripremiti drušvo za obavljanje navedenih djelatnosti. Temeljem navedenih elemenata sastavljen je Plan poslovanja za 2018. godinu prikazan kroz:
- Obujam usluga
- Broj zaposlenih
- Račun dobiti i gubitka
- Investicijske aktivnosti društva
- Investicijske aktivnosti društva s Gradom Opatija