Plan poslovanja za 2018. godinu - I. izmjena100.19 KB
Na temelju Statuta Grada Opatije te Odlukom o uređenju prometa na području Grada Opatije Gradonačelnik Grada Opatije donio je odluku da se po isteku ugovora o obavljanju poslova organiziranja parkiranja koji je zaključen između Grada Opatije i Liburnija parking d.o.o., tvrtki Opatija 21 d.o.o. daju na upravljanje sve parkirne površine na području Grada Opatije koje su u sustavu naplate odnosno uređivanje poslova organizacije parkiranja na javnim parkiralištima u Opatiji i to:
- obavljanje poslova naplate parkiranja na javnim parkiralištima,
- premještanje i čuvanje nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila,
- blokiranje i deblokiranje nepropisno parkiranih i zaustavljenih vozila,
- obavljanje poslova prihvata, smještaja te naplate parkiranja turističkih autobusa.
Za obavljanje navedenih poslova Društvo mora nabaviti opremu, zaposliti radnike izraditi potrebne studije i pripremiti drušvo za obavljanje navedenih djelatnosti.
Temeljem navedenih aktivnosti i elemenata sastavljen je Plan poslovanja za 2018. godinu. Velik dio aktivnosti u cilju pripreme Društva za obavljanje dodjeljenih djelatnosti je obavljen. S obzirom na nova saznanja i promjenjene okolnosti nužno je izvršiti izmjenu plana poslovanja za 2018. godinu u dijelu točke 5. INVESTICIJSKIH AKTIVNOSTI DRUŠTVA.