12. sjednica Nadzornog odbora - ZAPISNIK

Zapisnik 12. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane 17. prosinca 2018. godine u uredu direktora u Sportskoj dvorani "Marino Cvetković" (I. kat).

pdf12. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., 17. 12. 2018. godine47.08 KB

Prisutni članovi Nadzornog odbora: Vladimir Brnečić, predsjednik, Branko Periša, zamjenik predsjednika,Vlado Voštajer, član, Brigita Dovođa, član, Nevio Filčić, član
Ostali prisutni: direktor Igor Štok
Predsjednik Skupštine: Gradonačelnik Ivo Dujmić
Početak sjednice: 17:30 sati
Predsjednik Nadzornog odbora g. Vladimir Brnečić utvrđuje da je na sjednici prisutna natpolovična većina članova, pa se može započeti sa sjednicom.
Predsjednik otvara sjednicu sa sljedećim točkama:

Dnevni red

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
2. Prijedlog izmjene organizacijske sheme društva
3. Prijedlog V. izmjene Plana poslovanja za 2018. godinu
4. Prijedlog Plana poslovanja za 2019. godinu
5. Razno

Dnevni red su članovi Nadzornog odbora (dalje u tekstu: NO) jednoglasno prihvatili, pa se prelazi na raspravu i donošenje odluka po točkama Dnevnog reda.

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice

Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na dostavljeni prijedlog zapisnika s predhodne sjednice, jednoglasno se donosi
Odluka: Prihvaća se prijedlog zapisnika 11. sjednice NO.

2. Prijedlog izmjene organizacijske sheme društva

Direktor iznosi i obrazlaže prijedlog Macro i micro organizacijske sheme društva od 17. 12. 2018. godine.
Uvodno direktor društva obrazlaže razloge potrebne izmjene Macro i micro organizacijske sheme društva. Članovima NO su predati na uvid i pisani materijali Macro i micro organizacijske sheme društva. Direktor navodi dodatne poslove Poslovne tajnice, koja uz navedeno prati usklađenost sa GDPR-om, te obavlja opće i kadrovske poslove za tvrtku.
Direktor društva navodi potrebu za povećanjem radnih mjesta blagajnice sa 3 na 4, te povećanje radnih mjesta naplatničara sa 12 na 14, i to u periodu od 6. do 9. mjeseca radi naplate parkinga do 24 sata.

Odluka: Usvaja se Macro i micro organizacijska shema društva od 17. 12. 2018. godine, te stupa na snagu 8 dana od dana donošenja.

3. Prijedlog V. izmjene Plana poslovanja za 2018. godinu

Direktor društva članovima NO predložio je izmjenu plana poslovanja za 2018. godinu, te je objasnio nove okolnosti zbog kojih je potrebno napraviti ovakve izmjene. Izmjene se odnose na izmjenu organizacijske sheme u smislu promjene radnih mjesta i broja radnih mjesta, što je bilo i evidentirano u više navrata kroz 2018. godinu. Promjena plana poslovanja za 2018. godinu odnosi se i na izmjenu planiranih ukupnih prihoda, ukupnih rashoda, te dobiti prije oporezivanja.

Odluka: Usvaja se jednoglasno izmjena Plana poslovanja za 2018. godinu.

4. Prijedlog Plana poslovanja za 2019. godinu

Direktor društva članovima NO dao je Prijedlog poslovanja za 2019. godinu te objasnio okolnosti zbog kojih je ovakav plan potreban.

Odluka: Usvaja se jednoglasno Plan poslovanja za 2019. godinu.

5. Razno

Nakon što je direktor društva izložio poslovanje za 2018. godinu, te dao prijedlog plana poslovanja za 2019. godinu, član NO, g. Nevio Filčić, predložio je da se direktora društva nagradi sa dodatnim bonusom s obzirom na ostvarene rezultate poslovanja Opatije 21 u 2018. godini , što su podržali i Gradonačelnik i Predsjednik NO, a direktor društva je isto odbio prihvatiti.

Odluka: Odbija se nagrađivanje direktora društva dodatnim bonusom.

Direktor društva predlaže II izmjenu i dopunu pravilnika o radu, u dijelu koji se odnosi na neoporezivi dio, te navodi da će se radnicima isti isplaćivati u iznosima koji ovise o poslovnim rezultatima tekuće godine, te će iznose i svrhe isplate poslodavac svake godine odrediti Odlukom.

Odluka: Usvaja se jednoglasno II. izmjena i dopuna pravilnika o radu.

Direktor društva daje prijedlog o isplati jednokratne nagrade u neoporezivom iznosu od 2.000,00 kn svim djelatnicima tvrtke, zbog ostvarenja dobrih poslovnih rezultata u 2018. godini.

Odluka: Usvaja se jednoglasno prijedlog o isplati jednokratne nagrade u iznosu od 2.000,00 kn svim djelatnicima.

Direktor društva daje na uvid Odluke o sklapanju Ugovora:
- Odluka o naplati korištenja 12 parkirnih mjesta tijekom izvođenja radova na rekonstrukciji hotela Paris (u prilogu)
- Odluka o davanju u zakup parkirališne površine na lokaciji parkirališta „Vrh Ike“za postavljanje do 5 kontejnera u dimenzijama 6,00 x 2,45 m

Odluka: NO izdaje naknadnu suglasnost za navedeno, te se odluke usvajaju jednoglasno.

Direktor društva prezentira članovima NO pismo namjere od strane zajmoprimca UO Bianco & Nero, koji traži postavljanje montažne pergole sa pokretnim krovištem (tenda), koja bi se montirala na terasi umjesto suncobrana, a sve iz razloga što se u dvorani odvija sve više događanja, te ugostiteljski objekt postaje nedostatan ukoliko je vrijeme kišovito.
U drugoj fazi, zajmoprimac bi išao na zatvaranje verande sa staklenim harmo-prozorima. S obzirom na investiciju koja je poprilično velika, zajmoprimac traži i produljenje ugovora.
Direktor društva navodi da se sukladno članku 6. gradske Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji suvlasničkog dijela poslovnog prostora od 6. travnja 2012. godine, zajmoprimcu može 60 dana prije isteka postojećeg ugovora ponuditi sklapanje novog ugovora na 5 godina, s obzirom na činjenicu da isti u potpunosti izvršava obveze iz ugovora o zakupu (Odluka u prilogu).

Odluka: Usvaja se jednoglasno prijedlog direktora društva.

Sjednica završena u 19.30 h
Zapisnik sastavio : Igor Štok

Predsjednik NO: Vladimir Brnečić 

Predsjednik Skupštine: Ivo Dujmić

Članovi: Branko Periša, Brigita Dovođa, Vlado Voštajer, Nevio Filčić

Ispis   E-mail