Zapisnik 15. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane 27. lipnja 2019. godine u uredu direktora u Sportskoj dvorani "Marino Cvetković" (I. kat).
15. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., 27. 06. 2019. godine55.47 KB
Prisutni članovi Nadzornog odbora: Vladimir Brnečić, predsjednik, Vlado Vošlajer, član, Nevio Filčić, član, Brigita Dovođa (telefonski prisustvovala sjednici sukladno čl. 28. Poslovnika o radu NO-a), član
Ostali prisutni: direktor Igor Štok
Početak sjednice: 20.00 sati
Predsjednik Nadzornog odbora g. Vladimir Brnečić utvrđuje da je na sjednici prisutna natpolovična većina članova, pa se može započeti sa sjednicom.
Predsjednik otvara sjednicu sa sljedećim točkama:
Dnevni red
1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice,
2. Prijedlog promjene cjenika na parkiralištima
2.1. Zakup uličnih parkirališta
2.2. Nadopuna cjenika za parkiralište „Vrh Ike“
3. Informacija o sanaciji vanjskih stepeništa, zidova, evakuacijskih podova i platoa te izradi novih kancelarijskih prostora
4. Donacije i sponzorstva
5. Izmjena organizacijske sheme društva
6. Razno
Dnevni red su članovi Nadzornog odbora (dalje u tekstu: NO) jednoglasno prihvatili, pa se prelazi na raspravu i donošenje odluka po točkama Dnevnog reda.
1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na dostavljeni prijedlog zapisnika s predhodne sjednice, jednoglasno se donosi
Odluka: Prihvaća se prijedlog zapisnika 14. sjednice NO.
2. Prijedlog promjene cjenika na parkiralištima
2.1. Zakup uličnih parkirališta
Direktor društva predložio je promjenu cijene zakupa parkirališnih mjesta na otvorenim parkiralištima u periodu 01.10. do 31.05.
Naime, zbog potražnje za rezervacijom parkirnih mjesta te činjenicom da je prilikom nuđenja ponuda ustanovljeno da je sadašnja mjesečna naknada za rezervaciju parkirnih mjesta u zoni „0“ 4.500,00 kn te zoni „1“ 3.000,00 kn previsoka pa zainteresirani korisnici odustaju od realizacije rezervacije.
Direktor društva predložio je da cijena mjesečnog zakupa parkirališnih mjesta ubuduće za period 01.10.. do 31.05. iznosi 1.500,00 kn za zonu „1“, odnosno 1.800,00 kn za zonu „0“, pa se nakon rasprave donosi jednoglasno
Odluka: Daje se suglasnost za promjenu cjenika.
2.1. Nadopuna cjenika za parkiralište "Vrh Ike"
Direktor društva predložio je nadopunu cjenika za parkiralište „Vrh Ike“, odnosno da se omogući izdavanje povlaštene parkirne karte za zaposlenike tvrtki i ustanova koje posluju u Iki te stanovnike Ike po cijeni od 250,00 kn/mjesec, pa se nakon rasprave donosi jednoglasno
Odluka: Daje se suglasnost za nadopunu cjenika za parkiralište "Vrh Ike".
3. Informacija o sanaciji vanjskih stepeništa, zidova, evakuacijskih podova i platoa te izradi novih kancelarijskih prostora
Direktor društva izložio je probleme po pitanju dvorane te naveo da se prilikom detaljnog pregleda stanja dvorane „Marino Cvetković“ ustanovilo da su dijelovi dvorane (vanjsko stepenište prilaz na 1. kat, zidovi, armatura, evakuacijski prolazi na svim etažama (stepenište, platoi, zidovi)) u derutnom stanju te je utvrđeno da prilikom izgradnje dvorane na vanjskim površinama nigdje nisu provedeni adekvatni građevinski radovi, (keramika, hidroizolacija, termoizolacija i druga obrada), te da na istima postoji samo goli beton bez ikakve zaštite.
Uvidom u stanje na terenu utvrđeno je drastično oštećenje betonskih podloga, a ponegdje i armaturnih dijelova unutar podloga Kako bi se smanjilo daljnje propadanje te uništavanje dvorane predlaže da se pristupi sanaciji navedenih područja.
Također, direktor društva je s obzirom na novonastale potrebe u organizaciji posla predložio izradu i uređenje dva kancelarijska prostora u produžetku postojećih poslovnih ureda.
Cijena gore navedenih sanacija i izrade novih kancelarijskih prostora iznosila bi 100.000,00 kn (bez PDV-a).
S obzirom na rezultate i kompleksnost posla gospodin Nevio Filčić predložio je stimulaciju za direktora.
Nakon rasprave donosi se jednoglasno.
Odluka: Daje se suglasnost za sanacijom navedenog te za izradu dva nova kancelarijska prostora.
Na prijedlogu gospodina Nevia Filčića direktor društva se zahvalio i odbio ponuđeno.
4. Donacije i sponzorstva
Direktor društva dao je informaciju o donacijama i sponzorstvima za sljedeće:
- Donacija Domu zdravlja PGŽ - Opatija – nabava defibrilatora za javne potrebe građana Opatije u iznosu od 16.679,06 kn (uključen PDV), uvećano za 4.875,00 kn (uključen PDV) za edukaciju djelatnika za korištenje istoga
- Donacija Grad Opatija - za realizaciju manifestacije „Glazbeni dani HRT-a“ koji su se održavali u Opatiji od 14. – 16.02.2019. – Opatija 21 osigurala je vrijednost usluga u ukupnom iznosu od 129.871,93 kn (103.897,54 kn uvećano za PDV u iznosu 25.974,39 kn)
- Sponzorstvo – za potrebe organizacije Festivala Melodije Istre i Kvarnera za 2019.g. koji se održao 22.06.2019. u Opatiji, Opatija 21 će na ime sponzorstva MIK-a uplatiti tvrtki Melody d.o.o., Kastav (organizator) iznos od 20.000,00 kn (uvećano za PDV).
pa se nakon rasprave donosi jednoglasno
Odluka: Prihvaćaju se navedene donacije i sponzorstvo.
5. Izmjena organizacijske sheme društva
Direktor društva izložio je potrebe za izmjenama organizacijske sheme društva i predao materijale na uvid.
Članovi Nadzornog odbora složili su sa predloženim izmjenama, pa se nakon rasprave jednoglasno donosi
Odluka: NO daje suglasnost za izmjenama u organizacijskoj shemi društva te ista stupa na snagu 08. srpnja 2019. godine.
6. Razno
Nastavno na Odluku Skupštine o visini naknade predsjedniku i članovima NO-a, direktor društva informirao je članove NO-a o potrebi izmjene Poslovnika o radu NO-a u smislu promjene članka 17 istoga. pa se nakon rasprave jednoglasno donosi
Odluka o izmjeni Poslovnika o radu NO-a.
Sjednica završena u 21.00 h
Predsjednik NO: Vladimir Brnečić