19. sjednica Nadzornog odbora - ZAPISNIK

Zapisnik sa 19. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane, 30. 06. 2020. g. u uredu direktora u sportskoj dvorani Marino Cvetković).

pdf19. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., 30. 06. 2020. godine59.5 KB

Prisutni članovi Nadzornog odbora: Vladimir Brnečić, predsjednik, Vlado Vošlajer, član, Branko Periša, član, Brigita Dovođa, član, Nevio Filčić, član
Ostali prisutni: direktor Igor Štok
Početak sjednice: 18.00 sati
Predsjednik Nadzornog odbora g. Vladimir Brnečić utvrđuje da je na sjednici prisutna natpolovična većina članova, pa se može započeti sa sjednicom.
Predsjednik otvara sjednicu sa sljedećim točkama:

Dnevni red

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice,
2. Prijedlog I. izmjene Plana poslovanja za 2020. godinu
3. Informacija o provođenju dokapitalizacije
4. Informacija o smanjenju zakupnine najmoprimcima za svibanj 2020.
5. Razno

Dnevni red su članovi Nadzornog odbora (dalje u tekstu: NO) jednoglasno prihvatili, pa se prelazi na raspravu i donošenje odluka po točkama Dnevnog reda.

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice

Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na dostavljeni prijedlog zapisnika s predhodne sjednice, jednoglasno se donosi
Odluka: Prihvaća se prijedlog zapisnika 18. sjednice NO.

2. Prijedlog I. izmjene Plana poslovanja za 2020. godinu

Točka vezana za Prijedlog I. izmjene Plana poslovanja Opatija 21 d.o.o. za 2020. godinu započela je uvodnim objašnjenjima direktora društva samog plana poslovanja i razloga zbog kojih su izmjene morale biti učinjene. Članovima NO su predati na uvid i pisani materijali Prijedloga I. izmjene Plana poslovanja Opatija 21 d.o.o. za 2020. godinu, pa se nakon rasprave donosi jednoglasno

Odluka: Daje se suglasnost na godišnje financijsko izvješće o poslovanju društva OPATIJA 21 d.o.o. Opatija za 2019. g.

3. Informacija o provođenju dokapitalizacije

Direktor Društva dao je informaciju da je na sjednici održanoj 09. lipnja 2020. godine Gradsko vijeće Grada Opatije usvojilo Odluku o povećanju temeljnog kapitala iz sredstava društva.
Grad Opatija kao jedini član društva ovime je povećao temeljni kapital iz sredstava društva, s iznosa od 51.340.000,00 kn za iznos od 2.400,000,00 kn, na iznos od 53.740.000,00 kn.
Temeljni kapital povećava se uplatom u novcu sukladno Ugovoru o sufinanciranju otplate glavnice kredita za izgradnju sportske dvorane „Marino Cvetković“ u Opatiji, zaključenom 17. siječnja 2019. godine, između društva i osnivača – Grada Opatije u iznosu 2.400.000,00 kn, i to stvaranjem jednog novog poslovnog udjela u nominalnom iznosu od 2.400.000,00 kn, kojeg preuzima jedini član Grad Opatija.

Odluka: NO primio je na znanje i prihvatio informaciju o provođenju dokapitalizacije.

4. Informacija o smanjenju zakupnine najmoprimcima za svibanj 2020.

Direktor Društva dao je informaciju kako je sukladno Odluci Gradonačelnika od 19. 03. 2020., KLASA: 810-01/20-01/4 URBROJ: 2156/01-03/01-20-10, zakupcima u SD „Marino Cvetković“, omogućena nenaplata najamnine za period od 16. 03. 2020. do 04. 05. 2020. godine te da su za period od 16. 03. do 04. 05., odnosno 11. 05. i 18. 05. (ovisno o početku rada najmoprimaca u svibnju), sa svim najmoprimcima sklopljeni aneksi ugovora o najmu poslovnog prostora.
Direktor Društva naveo je kako je dodatna preporuka Gradonačelnika od 10. lipnja 2020. godine, KLASA: 372-01/20-01/34 URBROJ:2156/01-03/01-20-2 bila da Opatija 21 razmotri mogućnost početka obračunavanja zakupnine tek od lipnja mjeseca, kao što je postupio i Grad Opatija u odnosu na svoje zakupce.
Nastavno na navedeno, Uprava društva odobrila je nenaplatu zakupnine najmoprimcima poslovnih prostora u SD Marino Cvetković do kraja svibnja, pa period koji nije obuhvaćen aneksima ugovora tereti troškove poslovanja Opatije 21.

Odluka: NO primio je na znanje i prihvatio informaciju o smanjenju zakupnine najmoprimcima za svibanj 2020.

5. Razno

Direktor Društva obrazložio je članovima NO-a kako se s obzirom na situaciju s pandemijom Covid – 19 i trenutno važećim protuepidemijskim mjerama za suzbijanje iste, stanje na tržištu mijenja na dnevnoj bazi, podaci se prikupljaju i analiziraju u skladu s promjenama pa stoga i odluke društva moraju pratiti takav razvoj situacije.
U svom izlaganju, Direktor Društva objasnio je kako se u drugom kvartalu 2020. g. očekivao puno manji broj vozila u Opatiji, posebno vozila stranih registarskih oznaka. Međutim, snimanjem stanja u operativi, utvrđeno je da je situacija bolja od očekivane.
Također, naglasio je da je upravo na dan održavanja sjednice Nadzornog odbora implementiran i pušten u produkciju novi sustav kontrole i naplate parkiranja. Implementacija navedenog sustava bila je planirana i znatno ranije, međutim s obzirom na zatvorene granice nije bilo moguće predvidjeti kada će isporučitelj opreme (iz Nizozemske) biti u mogućnosti i izvršiti implementaciju. Puštanjem u rad sustava već je prvi dan potvrđena uspješnost implementacije, a sustav će uvelike pomoći tvrtki u racionalizaciji poslovanja.
Direktor Društva istaknuo je kako korištenje sustava u punom kapacitetu zahtijeva adekvatnu logistiku, odnosno pojačan angažman djelatnika, koji će obrađivati prikupljene podatke u vidu očitanih registarskih oznaka te kako je važno upravo sada stimulirati djelatnike, kao i inače u ljetnim mjesecima kada se ostvaruje većina prihoda od parkiranja. Napomenuo je kako Društvo mora pratiti stanje na tržištu i kako djelatnici moraju biti stimulirani za kvalitetan rad, odnosno ostvarenje čim boljih rezultata.
Nakon Direktorova izlaganja, Predsjednik NO-a, g. Vladimir Brnečić i član NO-a, g. Branko Periša predložili su da se odmah započne sa punom isplatom plaća te povratom duga, a temeljem aneksa ugovora sa svim djelatnicima.
Direktor Društva rekao je kako se tvrtka Opatija 21, s obzirom da je na tržištu, mora i ponašati tržišno te donositi odluke adekvatno promjenama i zahtjevima istog. Jedini način da se teška poslovna situacija prebrodi sa čim manjim financijskim gubicima jest da se poveća učinkovitost, naročito u osnovnoj djelatnosti kontrole i naplate parkiranja. Tvrtka je na tom tragu upravo implementacijom novih tehnologija u osnovni sustav kontrole i naplate parkiranja.
Kako izmjenom plana poslovanja, a do dostave materijala članovima Nadzornog odbora, društvo nije donijelo odluku o vraćanju osobnih dohodaka djelatnicima, već je analizom podataka naknadno procijenila da se može očekivati veći fizički obujam vozila stranih registarskih oznaka u Opatiji, donesena je jednoglasna.

Odluka: NO jednoglasno donosi Odluku o isplati plaća u punom iznosu (počevši sa isplatama plaća za mjesec lipanj 2020.) te jednokratnu isplatu svim djelatnicima razliku manje isplaćenih plaća i naknada za travanj i svibanj 2020. g., a sve u funkciji boljih rezultata rada djelatnika.

Sjednica završena u 19.00 h

Zapisnik sastavio : Igor Štok

Predsjednik NO: Vladimir Brnečić 

Članovi: Vlado Vošlajer, Brigita Dovođa, Branko Periša, Nevio Filčić

Ispis   E-mail