5. sjednica Nadzornog odbora - ZAPISNIK

Zapisnik 5. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane 20. prosinca 2017. godine (srijeda) u uredu direktora u sportskoj dvorani Marino Cvetković (I. kat).

pdf5. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., 20. 12. 2017. godine142.64 KB

Prisutni: Vladimir Brnečić, predsjednik, Branko Periša, zamjenik predsjednika, Nevio Filčić, član, Vlado vošlajer, član
Ostali prisutni: gradonačelnik Ivo Dujmić, direktor Igor Štok
Početak sjednice: 19.00 h

Sjednicu je otvorio predsjednik NO, g. Vladimir Brnečić, pozdravivši sve prisutne i predložio dnevni red, kojeg su članovi NO jednoglasno prihvatili.

Dnevni red

  1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
  2. Plan poslovanja za 2018. godinu
  3. Plan zapošljavanja u 2018. godini
  4. Ukidanje radnog mjesta „Voditelj izgradnje objekata“, te otvaranje 2 radna mjesta Kontrolor/Naplatničar autobusnog parkiranja u Sektoru parkirališta“
  5. Razno

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice

Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na dostavljeni prijedlog zapisnika s predhodne sjednice, jednoglasno je donešen
Zaključak:
Prihvaća se prijedlog zapisnika s četvrte sjednice NO u novom sastavu.

2. Plan poslovanja za 2018. godinu

Objašnjenje uprave o Planu poslovanja za 2018. godinu:
Direktor je članovima NO i Gradonačelniku detaljno objasnio plan poslovanja za 2018. godinu te odgovarao na pitanja vezano za način poslovanja tvrtke te novu organizaciju tvrtke. Pripremljeni su svi natječaji za nabavku opreme i svog hardwarea potrebnog za pokretanje sustava. Pripremljeni su slijedeći natječaji:
- za informatički sutav kontrole naplate parkiranja,
- za cjelokupno poslovno informatičko rješenje (PIS)
- za računovodstveno knjigovodstvene usluge
te ostali manji natječaji, također u funkciji pokretanja djelatnosti. Sav neiskorišteni prostor u dvorani priveden je funkciji za smještaj budućih zaposlenika, a odnedavno je iznajmljen i posljednji poslovni prostor u zgradi.
Direktor je informirao članove da je 7.12.2017. godine tvrtka primljena u HPU (Hrvatsku parking udrugu) čime je ostvaren i preduvijet da se krene u implementaciju tzv. „SMS“ sustava. Nadalje Studija uličnog parkiranja naručena od strane Prometnog fakulteta u Zagrebu prezantirana je nedavno Gradonačelniku te je direktor upoznao članove NO sa nekim od pokazatelja koji su dobiveni novom studijom. Mnogi od tih parametara dobiveni iz studije implementirani su novi plan poslovanja za 2018. g. u vidu financijskih pokazatelja. Članovi NO su informirani i o dinamici isplate duga od 85.000 kn bivšem direktoru Sinožiću a sve prema zaključcima sa 2. sjednice NO novog saziva..

Zaključak: Prihvaća se jednoglasno Plan poslovanja za 2018. godinu.

3. Plan zapošljavanja u 2018. godini

Dinamika plana zapošljavanja:
Točka vezana za Plan zapošljavanja započela je objašnjenjem direktora društva o 500 tinjak pristiglih ponuda za sva radna mjesta predviđena Organizacionom shemom društva koja su oglašena putem Hrvatskog zavoda za zapošljavanje. Članovi NO su upoznati sa predviđenom dinamikom zapošljavanja u veljači i ožujku mjesecu a sve vezano za implementaciju poslovnog rješenja te obukom djelatnika. Zbog velikog obima posla glede evaluacije pristiglih zamolbi za posao, Direktor je dao prijedlog da se angažira tvrtka čija je djelatnost upravo analiza potencijalnih kandidata. Članove NO zanimali su informacije o potrebnom periodu za edukaciju djelatnika te hoće li se sve uspjeti na vrijeme pripremiti s obzirom da je vremenski period na raspolaganju vrlo kratak. Također je zaključeno da za pokretanje same djelatnosti nije neophodno odmah popuniti radna mjesta Rukovodioca sektora, Financijskog savjetnika i Informatičara.

Zaključak:
Prihvaća se jednoglasno prijedlog direktora o angažmanu tvrtke te o ne popunjavanju 3 navedena radna mjesta.

4. Ukidanje radnog mjesta „Voditelj izgradnje objekata“, te otvaranje 2 radna mjesta Kontrolor/Naplatničar autobusnog parkiranja u Sektoru parkirališta, Korekcija koeficijenata radnih mjesta Vozač vozila pauka i Referent za komercijalne poslove i reklamacije

Ukidanje radnog mjesta Voditelja izgradnje objekata predlaže Direktor društva kako bi se ostvarile financijske uštede te objedinili poslovi navedenog radnog mjesta sa radnim mjestom Rukovoditelj sektora Parkirališta. Kako u dogledno vrijeme neće biti izgradnje garaže, Direktor društva dosadašnjeg Voditelja izgradnje objekata prebacuje na novo radno mjesto Rukovoditelja sektora parkirališta. Time se ostvaruju financijske i organizacijske uštede.
Nova saznanja o organizaciji naplate djelatnosti uklanjanja vozila te o načinu rada istih, sugeriraju na smanjenje visokog koeficijenta sa 2.16 na 1.80 za radno mjesto Vozač vozila pauk.
Također, direktor predlaže ne popunjavanje jedne ekipe za rad (vozač i pomoćnik) odmah na početku organizacije poslovanja, već kasnije kako to posao bude nalagao.
Članove NO zanimalo je zašto je potrebno dodatno otvaranje radnih mjesta za naplatu parkiranja autobusa. Direktor društva odgovorio je da nova saznanja o djelatnosti autobusnog parkiranja zahtjevaju otvaranje 2 radna mjesta. Ista nisu kao djelatnost bili predviđeni u novoj organizacionoj shemi. Stoga direktor predlaže radna mjesta pod nazivom Organizator/Naplatničar autobusnog parkiranja sa koeficijentom 1.40, odnosno istim kao i za naplatničare za aute.
Navedeni djelatnici (2) biti će stacionirani na dvije lokacije predviđene za autobusno parkiranje u gradu Opatiji.
Prilikom prepisivanja koeficijenata u shemi došlo je do pogreške kod radnog mjesta Referent za komercijalne poslove i reklamacije te se isti izjednačuje sa onim referenta za pravne poslove.

Zaključak:
Prihvaćaju se jednoglasno svi prijedlozi direktora iz predhodne točke. 

Sjednica završena u 21.00 h

Zapisnik sastavio : Igor Štok

Predsjednik NO: Vladimir Brnečić 

Predsjednik Skupštine: Ivo Dujmić

Članovi: Branko Periša, Vlado Vošlajer, Nevio Filčić

Ispis   E-mail