21. sjednica Nadzornog odbora - ZAPISNIK

Zapisnik sa 21. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o., održane, 23. 12. 2020. godine u uredu direktora u sportskoj dvorani Marino Cvetković).

pdf21 sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. 23-12-2020128.05 KB

Prisutni članovi Nadzornog odbora: Vladimir Brnečić, predsjednik, Brigita Dovođa,Branko Periša, član, Nevio Filčić, član
Odsutni članovi: Vlado Vošlajer, član
Ostali prisutni: direktor Igor Štok
Početak sjednice: 18.00 sati
Predsjednik Nadzornog odbora g. Vladimir Brnečić utvrđuje da je na sjednici prisutna natpolovična većina članova, pa da se može započeti sa sjednicom.
Predsjednik otvara sjednicu sa sljedećim točkama:

Dnevni red

  1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
  2. Prijedlog III. izmjene Plana poslovanja za 2020. godinu
  3. Prijedlog plana poslovanja za 2021. godinu
  4. Izmjena Pravilnika o radu
  5. Izvještaj o završetku omogućavanja provođenja fiskalizacije na otvorenim i zatvorenim uličnim parkiralištima
  6. Razno

Dnevni red su članovi Nadzornog odbora (dalje u tekstu: NO) jednoglasno prihvatili, pa se prelazi na raspravu i donošenje odluka po točkama Dnevnog reda.

1. Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice

Obzirom da članovi NO nisu imali primjedbe na sastavljeni zapisnik s prethodne sjednice, jednoglasno se donosi
Odluka: Prihvaća se prijedlog zapisnika 20. sjednice NO.

2. Prijedlog III. izmjene Plana poslovanja za 2020. godinu

Direktor društva je objasnio materijal iz točke 2 te odgovarao na pitanja članova NO vezano za rezultat poslovanja. Na obje djelatnosti kojima gospodari tvrtka utjecaj pandemije bio je velik, s obzirom da ne bilježimo samo drastično smanjeni obujam korištenja usluga, već nažalost i potpune obustave obje djelatnosti u prvom valu pandemije, i to za period od 18.03.2020. do 04.05.2020., dok je u drugom valu pandemije komercijalna djelatnost upravljanja dvoranom Marino Cvetković također u 95 postotnom obimu zatvorena. Međutim, kreditne obveze i troškovi hladnog pogona, kao i troškovi poslovanja u parkirnoj djelatnosti predstavljaju konstantu, neovisno o obimu posla i financijskim prihodima. Stoga je rezultat računa dobiti i gubitka opravdan, u prvoj procjeni poslovanja u prethodnom razdoblju predviđao se gubitak veći za 1,1 mln kn.

Ponašajući se odgovorno raskinuti su ili umanjeni svi ugovori za koje je to bilo moguće, a da pritom ne zaustave život u tvrtki. Radilo se na svim vrstama ušteda u poslovanju te su čak djelatnici iz službe komercijale i upravljanja objektima zamjenjivali zaštitarsku službu u noćnim satima. No pravovremenom implementacijom novog sustava kontrole parkiranja u inače lošoj poslovnoj godini po djelatnost, učinilo se maksimalno, odnosno više od očekivanog po pitanju prihoda, ali i smanjenju troškova u istoj. Djelatnost parkiranja je tako uspjela ponovno pokriti troškove sportske dvorane Marino Cvetković, kako bi tvrtka mogla donekle sačuvati likvidnost i uredno podmirivati svoje poslovne obveze. Plaće djelatnika ni u jednom trenutku nisu bile ugrožene, a obveze prema dobavljačima nisu bile obustavljene, iako je tvrtka za to imala preporuku vlasnika.
Neovisno o svemu navedenom plan investicijskih aktivnosti napravljen je sukladno željama i nadanjima tvrtke da će dobiti u vlasništvo ili na korištenje lokalitet predviđen prostornim planom uređenja (čestica K4), čija je funkcija predviđena kao autobusno parkiralište.
Članovi NO pohvalili su rad i rezultat tvrtke s obzirom na okolnosti pandemije.

Odluka: Svi članovi NO jednoglasno prihvaćaju III. izmjenu plana poslovanja.

3. Prijedlog plana poslovanja za 2021. godinu

Direktor društva je objasnio materijal iz plana poslovanja za 2021.g. te je kroz raspravu svih članova NO prihvaćen optimistični prikaz poslovanja za 2021.g. S obzirom da je vrlo teško predvidjeti turističku sezonu, a i oporavak autobusne djelatnosti, tvrtka se najviše bazirala na potencijalnim prihodima od automobilskog parkiranja i korištenja sportske dvorane. Pozitivan rezultat od 1.248.000 kn procjenjuje se realnim, bez obzira na pandemiju koja je još uvijek prisutna.
Nakon duže polemike članovi NO prihvatili su jednoglasno plan poslovanja za 2021.g. te dali podršku upravi društva za buduće vrijeme.

Odluka: Svi članovi NO jednoglasno prihvaćaju Plan poslovanja za 2021. godinu.

4. Izmjena pravilnika o radu

Direktor društva iznio je predložene promjene Pravilnika o radu te je objasnio kako je dosadašnji Pravilnik bio sačinjen temeljem općih akata Zakona o radu. Novi prijedlog sačinjen je temeljem trogodišnjeg iskustva u radu tvrtke te čini skup jasno definiranih poslovnih procesa temeljem kojih rukovodstvo tvrtke može jasnije donositi odluke o upravljanju ljudskim resursima. Stoga je ovaj prijedlog rađen kako bi se čim kvalitetnije mogao pratiti i ocjenjivati rad djelatnika. Novi Pravilnik o radu proizašao je dijelom iz dokumenta „Projekt cjelovite obnove i optimizacije poslovnih procesa u tvrtki Opatija 21“.
Članovi NO su nakon kraće polemike prihvatili materijal te ga jednoglasno podržali.

Odluka: Svi članovi NO jednoglasno prihvaćaju Izmjenu Pravilnika o radu.

5. Izvještaj o završetku omogućavanja provođenja fiskalizacije na otvorenim i zatvorenim uličnim parkiralištima

Direktor društva informirao je članove NO o zakonskoj obvezi, koja stupa na snagu 01.01.2021. sukladno odluci Ministarstva financija. Isto se odnosi na obvezu fiskalizacije svih uređaja za naplatu, bilo na otvorenim ili zatvorenim parkirališnim površinama. Stoga je tvrtka pravovremeno tijekom 2020.godine pokrenula postupak javne nabave i pripremila se na vrijeme kako bi se zadovoljili zakonski kriteriji. Trenutno se nalazimo u fazi testiranja sustava i očekujemo da će sve biti spremno prije početka zakonske obveze.
Članovi NO primili su na znanje informaciju.

6. Razno

Direktor društva podsjetio je članove NO na prethodno izdanu suglasnost za sklapanje dodatne police osiguranja od managerske odgovornosti na 17. sjednici NO održane dana 16.12.2019. godine pod točkom 6, vezano za odgovornost direktora i tvrtke za rizike u poslovanju i moguće štetne događaje prilikom održavanja manifestacija, kao npr. Projekt Dora. U takvim slučajevima tvrtka i odgovorna osoba odgovaraju iako nisu organizator te nemaju mogućnost odlučivanja i sprječavanja nemilih događaja koji mogu prouzročiti velike materijalne štete. Stoga je potrebno istu odluku o izradi prethodno navedene police prolongirati na sve buduće godine.
Članovi NO jednoglasno prihvaćaju takvu odluku o ponovnoj nabavi police osiguranja na način da ova odluka vrijedi do njenog opoziva.
Također, direktor je informirao članove NO o dobivenoj nagradi od hrvatske strukovne udruge za parking te su svi članovi NO još jednom pohvalili rad uprave i svih djelatnika.

Odluka: NO daje suglasnost za sklapanje dodatne police osiguranja od managerske odgovornosti te se odobravaju troškovi svih davanja po takvoj polici. Ova odluka vrijedi do njenog opoziva.

Sjednica završena u 19.00 h

Zapisnik sastavio : Igor Štok

Predsjednik NO: Vladimir Brnečić 

Članovi: Vlado Vošlajer (odsutan), Brigita Dovođa, Branko Periša, Nevio Filčić

Ispis   E-mail