ZAPISNIK sa 12. sjednice Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. održane 11. svibnja 2023. godine s početkom u 10.00 sati u Sportskoj dvorani „Marino Cvetković“, Stubište Lipovica 3, Opatija, u Uredu direktora (I. kat)
- Dnevni red
- 6. Izmjene i dopune Pravilnika o poslovnoj tajni
- 1. Usvajanje zapisnika s 11. sjednice Nadzornog odbora održane 13. travnja 2023. godine
- 2. Aktualnosti oko izgradnje kapitalnih projekata: Garaža Gorovo i Gradski bazen
- 3. Suglasnost za nabavu konzultantskih usluga za provedbu postupaka javnih nabava za projekt izgradnje garaže Gorovo
- 4. Narudžba novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo
- 5. Prijedlog izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme Društva
- 7. Razno
12. sjednica Nadzornog odbora Opatija 21 d.o.o. - zapisnik198.82 KB
Nazočni članovi Nadzornog odbora: Mladen Sinožić, predsjednik, Igor Puž, zamjenik predsjednika, Damir Lovreković, Aleksandar Popadić, Ivan Vidaković
Direktor Opatije 21 d.o.o. Igor Štok, Odvjetničko društvo Vukić i partneri d.o.o. odvjetnik Tomislav Brguljan
Zapisnik sastavila Ksenija Silov, temeljem zvučnog zapisa (nije nazočila sjednici).
Početak sjednice: 10.00 sati
Predsjednik Nadzornog odbora g. Sinožić pozdravlja prisutne. Predsjednik konstatira da sjednici prisustvuju svi članovi te otvara 10. sjednicu Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o. i predlaže slijedeći dnevni red:
Dnevni red
- Usvajanje zapisnika s 11. sjednice Nadzornog odbora održane 13. travnja 2023. godine
- Aktualnosti oko izgradnje kapitalnih projekata: Garaža Gorovo i Gradski bazen
- Suglasnost za nabavu konzultantskih usluga za provedbu postupaka javnih nabava za projekt izgradnje garaže Gorovo, sukladno prijedlogu Grada Opatije i promemoriji sa sastanka od 20.4.2023.
- Narudžba novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo
- Prijedlog izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme Društva
- Izmjene i dopune Pravilnika o poslovnoj tajni
- Razno
Predsjednik Nadzornog odbora predlaže da se točka 6. Izmjene i dopune Pravilnika o poslovnoj tajni raspravi kao prva točka dnevnog reda, budući je izvjestitelj ove točke odvjetnik g. Brguljan.
Nadzorni odbor je suglasan te jednoglasno usvaja predloženi dnevni red.
6. Izmjene i dopune Pravilnika o poslovnoj tajni
Predsjednik daje uvodnu riječ direktoru g. Štoku.
Direktor ističe kako Opatija 21 d.o.o. ima dugogodišnju suradnju s Odvjetničkim društvom Vukić i partneri, koji pravnu pomoć pruža i drugim komunalnim i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada Rijeke i drugih jedinica lokalne samouprave, stoga je g. Brguljan angažiran da pripremi izmjene i dopune predmetnog pravilnika.
G. Brguljan se zahvaljuje na pozivu i daje kratki osvrt na potrebu pripreme ovog Pravilnika koji obvezuje Upravu, radnike, Nadzorni odbor i Skupštinu. Sam Zakon o trgovačkim društvima određuje odgovornost i obvezu savjesnog postupanja i čuvanja poslovne tajne. Ovaj Pravilnik određuje što je poslovna tajna, koje su razine poslovne tajne i na koji način se ona sprovodi.
G. Brguljan ističe bitne odredbe Pravilnika te napominje da je u čl. 4. Pravilnika navedeno sve što predstavlja poslovnu tajnu, a u čl. 6. je definirano čuvanje poslovne tajne za vrijeme obavljanja funkcije u nadzornom odboru Društva kao i kod zaposlenika Društva.
Predsjednik se zahvaljuje na izlaganju i otvara raspravu.
U otvorenoj raspravi sudjeluju svi članovi.
G. Vidaković iznosi mišljenje vezano za čl. 4 Pravilnika za koji smatra da je dovoljno jasan te da ide dovoljno u širinu stoga čl. 6. smatra nepotrebnim.
G. Brguljan iznosi dodatna pojašnjenja te napominje kako je čl. 6 dodatno definiran i zbog načina funkcioniranja kao i raspravljanja, glasovanja te donošenja odluka na sjednicama nadzornog odbora.
Nakon razmjene mišljenja i međusobne rasprave svih sudionika ove sjednice, predsjednik zaključuje raspravu.
Prije samog glasovanja, a po davanju obrazloženja izmjena i dopuna Pravilnika, g. Brguljan napušta sjednicu u 10,50 sati.
Predsjednik daje ovu točku na glasovanje.
ZA: 4 člana (g. Sinožić, g. Vidaković, g. Lovreković, g. Popadić)
PROTIV: 1 član (g. Puž)
Nadzorni odbor većinom glasova donosi slijedeću
ODLUKU: Prihvaća se pročišćeni tekst Pravilnika o poslovnoj tajni
1. Usvajanje zapisnika s 11. sjednice Nadzornog odbora održane 13. travnja 2023. godine
Predsjednik Nadzornog odbora poziva prisutne da iznesu eventualne primjedbe na zapisnik s 11. sjednice.
G. Puž smatra da njegov upit vezano za točku 10.4. Zapisnika nije dovoljno preciziran.
G. Puž napušta sjednicu u 11.50.
Članovi Nadzornog odbora konstatiraju da su vezano za točku 10.4. Zapisnika dobili sve potrebne informacije i materijale, te nemaju dodatnih primjedbi na isti.
Članovi Nadzornog odbora većinom glasova (4 glasa prisutnih članova) usvajaju zapisnik s 11. sjednice Nadzornog odbora, održane dana 13. travnja 2023. godine.
Zbog povezane tematike, predsjednik Nadzornog odbora predlaže objedinjeno izlaganje po točkama 2. 3 i 4. te raspravu i donošenje odluka pojedinačno za svaku točku. Ovaj prijedlog jednoglasno se prihvaća
2. Aktualnosti oko izgradnje kapitalnih projekata: Garaža Gorovo i Gradski bazen
3. Suglasnost za nabavu konzultantskih usluga za provedbu postupaka javnih nabava za projekt izgradnje garaže Gorovo
4. Narudžba novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo
Predsjednik Nadzornog odbora daje riječ direktoru Društva.
Direktor informira o provedenim aktivnostima i sastancima održanim u Gradu Opatiji s Gradonačelnikom i suradnicima. Na tim sastancima definirano je da je Opatija 21 d.o.o. investitor. Grad je predložio konzultante. Konzultanti koji će biti zaduženi za vođenje postupka javne nabave u projektu izgradnje gradskog bazena biti će angažirani i za postupak javne nabave izgradnje garaže Gorovo.
Dana 30.6.2023. trebao bi biti gotov Glavni izvedbeni projekt s troškovnikom. Do tog datuma bi trebali napraviti što više aktivnosti potrebnih za realizaciju projekta; između ostalog i studiju izvodljivosti. Opatija 21 će raspisati natječaj za izradu investicijske studije uz uvjet da se nakon dobivanja Glavnog izvedbenog projekta revidira studija sukladno podacima iz troškovnika.
Jučer, 10.5.2023. godine stigle su tri indikativne ponude banaka za kredit u iznosu od 5 mil. EUR. Vrlo su složene. Nakon provedene analize ponuda Nadzornom odboru će se također dostaviti informacija.
Direktor informira Nadzorni odbor kako se već sada predviđaju određena odstupanja od terminskog plana kao i potencijalni problemi u vidu odvoza građevinskog materijala na deponij te promjena nastalih novim koordinatnim sustavom koja se reflektira na građenje garaže.
Predsjednik Nadzornog odbora otvara raspravu za točku 2.
G. Popadić se slaže s direktorom da probleme treba u hodu rješavati i ništa ne odgađati i čekati. Članovi nadzornog odbora se priklanjaju ovom mišljenju i daju svoju podršku.
Nakon kraće rasprave Nadzorni odbor jednoglasno donosi
ODLUKU: Prihvaća se informacija o aktualnostima oko izgradnje kapitalnih projekata Garaža Gorovo i Gradski bazen
Predsjednik otvara raspravu za točku 3.
G. Sinožić daje svoj osvrt na ovu točku. Prema ponudi konzultanta koju je dobio na uvid, čini mu se da će Opatija 21 tražiti i više nego što je konzultant naveo u svojoj ponudi. G. Sinožić smatra da je rok od 40 mjeseci u hodogramu konzultanta jako dug.
Direktor daje odgovarajuća pojašnjenja te napominje kako se 40 mjeseci odnosi na ponudu za gradnju bazena, a po ovoj točki suglasnost za nabava konzultantskih usluga odnosi se samo na garažu Gorovo.
Opatija 21 će biti nositelj projekta ali za sada je vlasnik dokumentacije Grad Opatija.
Rasprava se zaključuje.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi slijedeću
ODLUKU: Daje se suglasnost za nabavu konzultantskih usluga za provedbu postupaka javnih nabava za projekt izgradnje garaže Gorovo, sukladno prijedlogu Grada Opatije i promemoriji sa sastanka od 20.4.2023. godine.
Predsjednik otvara raspravu pod točkom 4.
U otvorenoj raspravi se konstatira da je potrebno izvršiti novelaciju Studije isplativosti po dobivenom Glavnom izvedbenom projektu, kao što je i navedeno u izlaganju direktora.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi
ODLUKU: Daje se suglasnost za narudžbu novelacije Studije ekonomske isplativosti izgradnje garaže Gorovo.
5. Prijedlog izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme Društva
Predsjednik Nadzornog odbora ističe kako je želja vlasnika da po modelu Grada Rijeke organizira prijevoz onkoloških pacijenata, i da tu uslugu za Grad Opatiju obavlja Opatija 21 d.o.o.
G. Sinožić osobno smatra da bi možda bila bolja opcija da uslugu obavlja Crveni križ ili Autotrolej.
Direktor informira o sastancima održanim u KBC-u i Autotroleju na temu uvođenja usluge prijevoza onkoloških pacijenata u dnevnu bolnicu. Kombi vozilo za koje će Opatija 21 uskoro provesti nabavu biti će prvenstveno za potrebe prijevoza vozača autobusa, budući nam je ova aktivnost pojačana, te će se prijevoz onkoloških pacijenata vršiti raspoloživim vozilima. Uprava predlaže zaposlenje jedne osobe (medicinska sestra ili medicinski tehničar) s položenom B kategorijom, koja bi bila u mogućnosti pružiti medicinsku pomoć u slučaju potrebe.
Predsjednik se zahvaljuje direktoru na izlaganju te otvara raspravu.
U raspravi se jednoglasno zaključuje da nije potrebno tražiti kandidata sa medicinskim usmjerenjem jer se radi isključivo o usluzi prijevoza te je dovoljan uvjet srednja stručna sprema nespecificiranog smjera.
G. Lovreković, predlaže da se organizira i zamjena ovog radnog mjesta, kako se radni proces ne bi prekinuo u slučaju bolovanja ili izbivanja s posla.
Nadzorni odbor jednoglasno donosi slijedeću
ODLUKU: Prihvaćaju se izmjene Pravilnika o radu u dijelu Organizacijske sheme društva OPATIJA 21 d.o.o. uz izmjenu Opisa radnog mjesta i poslova Referenta organizacije usluge prijevoza onkoloških pacijenata u dijelu potrebnog obrazovanja, iskustva i sposobnosti na način da je potrebna srednja stručna sprema nespecificiranog smjera jer se radi isključivo o usluzi prijevoza.
7. Razno
7.1. Predsjednik g. Sinožić najavljuje pregled dokumentaciju društva za razdoblje siječanj-ožujak 2023. za dan 25.5.2023. u 9 sati, što će se još naknadno i potvrditi.
7.2. Direktor g. Štok informira Nadzorni odbor o tri projekta koja planira realizirati kroz program prekogranične suradnju (INTEREG-V-A Slovenija-Hrvatska), a to su
- DIGITALNE TABLE - informacije o radnom vremenu parkirališta, zonama, cijenama te dodatne servisne informacije Grada Opatije
- SOLARNI PANELI – postava na više lokacija u Opatiji
- CHECK POINT – najava dolaska autobusa, postava kamera na ulazu i izlazu iz grada i kroz grad; nepropisno zaustavljanje vozila - definirala bi se nadležnost Grada i nadležnost Opatije 21
Vezano za predložene projekte direktor želi angažirati slovenskog konzultanta kako bi zajednički sa slovenskim partnerima pripremili kandidaturu projekta. Stoga bi trebalo s konzultantom napraviti ugovor o povjerljivosti, ovlastiti ga za traženje partnera te potom ugovoriti pripremu i organizaciju.
Članovi Nadzornog odbora pohvaljuju ideju, te donose slijedeći
ZAKLJUČAK: Daje se suglasnost da se angažira strani (slovenski) konzultant kako bi se našli potencijalni partneri za prekograničnu suradnju sa Slovenijom (INTEREG-V-A Slovenija-Hrvatska) ili neki drugi, i kako bi se uskladili projekti obiju strana vezano za kandidaturu
Predsjednik konstatira da su ovime iscrpljene sve točke dnevnog reda, te se zahvaljuje na sudjelovanju i zaključuje 12. sjednicu Nadzornog odbora Opatije 21 d.o.o. u 13.00 sati.
Predsjednik Nadzornog odbora:
Mladen Sinožić