Plan poslovanja za 2019. godinu

pdfPlan poslovanja za 2019. godinu121.46 KB

Plan poslovanja društva za 2019. godinu sačinjen je temeljem analize ostvarenih rezultata društva za razdoblje 1.- 10. 2018. godine i procjene poslovanja društva do kraja 2019. godine.
Temeljem navedenih elemenata prijedlog Plana poslovanja za 2019. godinu prikazan je kroz:

  • Obujam usluga
  • Broj zaposlenih
  • Račun dobiti i gubitka
  • Investicijske aktivnosti društva
  • Investicijske aktivnosti društva s Gradom Opatija

Sažetak Plana:

Sukladno Odluci Gradonačelnika Grada Opatije, Opatija 21 d.o.o. je dana 11. ožujka 2018. godine preuzela na upravljanje sve parkirne površine na području Grada Opatije koje su u sustavu naplate odnosno uređivanje poslova organizacije parkiranja na javnim parkiralištima u Opatiji.
Nakon preuzimanja na upravljanje cjelokupnim parkirnim prostorom o kojem odlučuje Grad Opatija, od ožujka 2018. godine planiralo se da će društvo upravljati sa ukupno 1255 parkirnih mjesta u razdoblju svibanj - rujan 2018. godine odnosno sa 941 parkirnim mjestom tijekom cijele godine.
Broj parkirnih mjesta pod naplatom povećao se za 172 parkirna mjesta u sezoni, odnosno 225 parkirnih mjesta kod cjelogodišnjeg parkiranja. Razlog je u širenju zone pod naplatom u Iki i Opatiji.

U 2018. godini posluje se kroz ured direktora i dva sektora. Tijekom 2018. godine na Nadzornom odboru usvajala se micro shema društva i u skladu s time povećavao se broj radnika u sektoru Parkiranja i sektoru Komercijale i upravljanje objektima. Planiralo se da će tijekom 2018. godine biti zaposlena ukupno 33 radnika, od toga su četiri kontrolora naplate na parkiralištima bili zaposleni samo četiri mjeseca tijekom ljeta. U 2019. godini planira se da će tijekom ljeta biti potrebna još dodatna tri radnika iz čega proizlazi da se tijekom 2019. godine planira da će u OPATIJI 21 d.o.o. biti zaposlena 36 radnika.

Planirani račun dobiti i gubitka:

  • Planirani ukupni prihod 13.735.000 kn
  • Planirani ukupni rashod 11.913.730 kn
  • Dobit prije oporezivanja 1.821.270 kn

Planirani ukupni prihod za 2019. godinu veći je od procjenjenog prihoda za 2018. godinu za 2.98 %. Društvo je preuzelo upravljanje parkiralištima u ožujku 2018. godine pa su zapravo procjenjeni prihodi iz 2018. godine uvećani za planirane prihode od siječnja do ožujka.
U 2019. godini se planiraju ukupni rashodi u iznosu od 11.913.730 kn što je 10,24 % više od procjenjenih rashoda za 2018. godinu. Kao i kod prihoda i ovdje su razlike zbog toga što društvo nije obavljalo djelatnost parkiranja na području grada Opatije tijekom cijele godine.
Planirana dobit prije oporezivanja iznosi 1.821.270 kn.

Iz visine naknade za parkiranje, naknade za premještanje i čuvanje nepropisno parkiranih vozila, prihoda od najma prostora u dvorani u Opatiji 21 d.o.o. planira se u 2019. godini ukupni prihod u iznosu od 13.735.000 kn. Poslovni prihodi sastoje se od prihoda od prodaje koji su planirani u iznosu od 13.687.000 kn, te ostalih poslovnih prihoda u iznosu od 30.000 kn.

Elementi za izradu plana poslovanja 2019. godine je ostvarenje prihoda i rashoda za razdoblje siječanj - listopad 2018. godine te procjena prihoda i rashoda za razdoblje siječanj i veljaču budući društvo nije upravljalo parkirališnim prostorom tijekom cijele godine.
Temeljem navedenih elemenata i mjerila za 2019. godinu planiraju se ostvariti rashodi na nivou Društva u iznosu od 11.913.730 kn. Ovako planirani rashodi su 10.24 % veći od prethodno procjenjenih.
Poslovni rashodi u 2018. godini planiraju se u visini 11.258.730 kn ili 2,86 % manje oo procjenjenih rashoda, dok se financijski rashodi planiraju u iznosu od 655.000 kn ili 6,83 % manje od procjenjenih rashoda.
Poslovni rashodi sastoje se od materijalnih troškova, troškova osoblja, amortizacije, ostalih troškova poslovanja, vrijednosnog usklađenja kratkotrajne imovine te ostalih poslovnih rashoda.

 


Ispis   E-mail