Opatija 21 d.o.o.
Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA

Opatija - Luka

Naplata parkiranja u lukama Opatija i Volosko

opatija lukaTemeljem Ugovora o koncesiji sklopljenog između Županijske lučke uprave Opatija- Lovran- Mošćenička Draga i Opatije 21 d.o.o. od početka rujna 2022. godine kontrolu i naplatu parkiranja na području Luke Opatija i Luka Volosko preuzima gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. Uvjeti kontrole i naplate parkiranja definirani su sukladno Općim uvjetima organiziranja i naplate parkiranja u Luci Opatija i u Luci Volosko, koje Opatija 21 d.o.o. donosi po prethodnoj suglasnosti Županijske lučke uprave Opatija- Lovran- Mošćenička Draga.

Parkirališta u lukama Opatija i Volosko organizirana su kao zasebna parkirna zona - ZONA 2 (žute boje) i parkirne karte izdane u toj zoni mogu se koristiti isključivo na području Zone 2 (ne vrijede za parkiranje u zonama 0 i 1). Cijena satne parkirne karte na parkiralištima u lukama Opatija i Volosko iznosi tijekom cijele godine 1,30 € (9,79 kn), od 1. siječnja do dana 31. prosinca, za svaki započeti sat parkiranja.

"Pauk" služba

Pauk služba

"Pauk" služba za nepropisno parkirana vozila

"Pauk" - Trg Vladimira Gortana (Slatina) - Preuzimanje vozila: svaki dan od 0-24
Dežurni mobitel: 099 455 93 08

Uklanjanje nepropisno parkiranog vozila 53,09 €
Pokušaj uklanjanja nepropisno parkiranog vozila 26,54 €
Ležarina vozila (svaka 24 sata na deponiju ili u blokadi) 13,27 €
Trošak deblokiranja kotača teških vozila (autobusi, teretna vozila) 66,36 €
Ležarina za blokirana teška vozila 39,82 €

Opće uvjete usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije pročitajte OVDJE.

Parkiranje u Opatiji

Novosti u sustavu naplate parkiranja u Opatiji

mtita mozart2Od 1. prosinca 2021. godine kreće primjena novih Općih uvjeta usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije. U odnosu na dosadašnje Opće uvjete parkiranja, novi bi uvjeti trebali pojednostavniti sustav naplate parkiranja na javnim parkiralištima, a ovdje donosimo najznačajnije promjene koje očekuju, kako građane Opatije, tako i sve druge korisnike parkiranja u Opatiji.

  • Ukida se "pločica parkirnog sata", no umjesto nje građanima Opatije na raspolaganju je "Povlaštena parkirna karta 1.000 sati", koja im kroz godinu osigurava više od 1.000 sati parkiranja. Ova nova Povlaštena parkirna karta stanovnicima Grada Opatije omogućuje poček od jednokratno 2 sata dnevno na otvorenim parkiralištima i to u obje parkirne zone, 0 i 1, te uz mogućnost izmještanja automobila unutar tih 120 minuta na više lokacija parkiranja pod naplatom. Cijena karte je simboličnih 10 kn mjesečno, odnosno 120,00 kuna godišnje. uz "Povlaštenu parkirnu kartu 1.000 sati“ građani Opatije imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenom, prosincu, siječnju i veljači. Time za cijenu povlaštene parkirne karte „1.000 sati“ u iznosu od 10 kn mjesečno dobivaju više od 1.000 sati parkiranja godišnje.
  • Ukidaju se zone 0A i 0B te su parkirališta iz zone 0A prebačena u zonu 0, što predstavlja pojeftinjenje s 12 na 10 kuna, dok je dio zone 0B - parkiralište u Maršala Tita od pješačkog prijelaza ispred zgrade Thalassotherapije do raskrižja s Ulicom dr. Maxa Josepha Oertela - prebačen u zonu 0, a parkiralište u Ulici Joakima Rakovca - od izlaza iz garaže Slatina do Nove ceste - prebačeno je u zonu 1 čime je omogućeno povlašteno parkiranje na toj lokaciji
  • Dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za stanare u zoni 0, u Ulici maršala Tita od hotela Palace do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za sve ostale korisnike povlaštenog parkiranja od raskrižja s ulicom dr. Maxa Josepha Oertela do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic.
  • proširuju se lokacije za povlašteno parkiranje za zaposlenike na dodatna dva bloka, Sjever (Ulica Vrutki i izdvojeno parkiralište na spoju Put Plahuti i Šetalište C. Sylva) i Zapad (Ika Dražina).
  • na parkiralištu groblje Volosko omogućeno je povlašteno parkiranje za sve kategorije.
  • na zatvorenom parkiralištu Vrh Ike omogućeno povlašteno parkiranje za zaposlenike tvrtki koje djeluju u Iki
  • parkirališta Plato Črnikovica te Obala Frana Supila postaju parkirališta s cjelogodišnjom naplatom, sukladno zahtjevu Mjesnog odbora Volosko.
  • na parkirnim mjestim u ulici Andrije Štangera od kbr. 63 do raskrižja s Ulicom maršala Tita (dio parkirališta nasuprot restorana Evergreen) omogućeno je povlašteno stanarsko parkiranje. Važno je naglasiti da na parkirnim mjestima uz sam restoran Evergreen ne vrijede povlaštene parkirne karte.
  • parkiralište Uvala Dražina postaje dio zone 0, ali je skraćen period naplate na razdoblje od lipnja do rujna te omogućeno povlašteno parkiranje za sve kategorije čime će mještani Ike imati povoljne uvjete parkiranja.
  • Besplatno parkiranje tijekom Adventa za sve korisnike omogućeno je vikendom i blagdanom u razdoblju od 16. prosinca do 15. siječnja.
  • U zimskom razdoblju naplate parkiranja, od 1. 10. do 31. 3., produljuje se naplata parkiranja nedjeljom i blagdanom sa dosadašnjeg perioda od 8.00 do 15.00 sati na novi period naplate, od 8.00 do 18.00 sati.

Za sva pitanja i nejasnoće oko predstojeće primjene novih Općih uvjeta usluge parkiranja na javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije slobodno nam se obratite:

  • e mailom na adresu:
  • telefonom: +385 (0)51 401 365, +385 (0)51 401 364
Sjednica Gradskoga vijeća

Na sjednici Gradskoga vijeća Opatije usvojeni novi Opći uvjeti parkiranja

sjednica GV 28-09-2021Na 4. sjednici Gradskoga vijeća Grada Opatije, održanoj 28. rujna 2021. godine, usvojeni su novi Opći uvjeti usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama. Novi Opći uvjeti i prateće odluke stupaju na snagu od 1. prosinca 2021. godine. Sukladno tome, uskoro ćemo na našim stranicama objaviti sve potrebne informacije o novim Općim uvjetima parkiranja, kao i informacije o načinu ostvarivanja prava na povlaštene, stanarske i druge parkirne karte, uključujući i Povlaštenu parkirnu kartu 1.000 sati za građane Opatije, kao i obrasce potrebne za njihovo izdavanje.

Iz izvještaja sa sjednice Gradskoga vijeća, objavljenog na stranicama Grada Opatije, ovdje ukratko prenosimo tek nekoliko najznačajnijih promjena:

  • stanovnicima Grada Opatije se omogućuje poček od jednokratno 2 sata dnevno na otvorenim parkiralištima u zonama parkiranja 0 i 1 uz mogućnost izmještanja automobila unutar tih 120 minuta na više lokacija parkiranja pod naplatom – "Povlaštena parkirna karta 1.000 sati“ (cijena je simboličnih 120,00 kn godišnje – 10 kn mjesečno);
  • uz "Povlaštenu parkirnu kartu 1.000 sati“ građani Opatije imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenom, prosincu, siječnju i veljači. Time za cijenu povlaštene parkirne karte „1.000 sati“ u iznosu od 10 kn mjesečno dobivaju 1.042 besplatna sata godišnje
  • ukinute su zone 0a i 0b te su parkirališta iz zone 0a prebačena u 0 što predstavlja pojeftinjenje s 12 na 10 kuna dok je dio zone 0b, parkiralište u Maršala Tita od pješačkog prijelaza ispred zgrade Thalassotherapije do raskrižja s Ulicom dr. Maxa Josepha Oertela, prebačen u 0 zonu, a parkiralište u Ulici Joakima Rakovca, od izlaza iz garaže Slatina do Nove ceste, prebačeno u 1. zonu čime je omogućeno povlašteno parkiranje na toj lokaciji;
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za stanare u zoni 0, u Ulici maršala Tita od hotela Palace do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za sve ostale korisnike povlaštenog parkiranja od raskrižja s ulicom dr. M. J. Oertela do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • proširuju se lokacije za povlašteno parkiranje za zaposlenike na dodatna dva bloka, Sjever (Ulica Vrutki i izdvojeno parkiralište na spoju Put Plahuti i Šetalište C. Sylva) i Zapad (Ika Dražina)
  • na parkiralištu groblje Volosko omogućeno je povlašteno parkiranje za sve kategorije
  • na zatvorenom parkiralištu Vrh Ike omogućeno povlašteno parkiranje za zaposlenike
  • parkirališta Plato Črnikovica te Obala Frana Supila postaju parkirališta s cjelogodišnjom naplatom, sukladno zahtjevu Mjesnog odbora Volosko
  • parkiralište Uvala Dražina postaje dio zone 0, ali je skraćen period naplate na razdoblje od lipnja do rujna te omogućeno povlašteno parkiranje za sve kategorije čime će mještani Ike imati povoljne uvjete parkiranja.
Konferencija za novinare

Novi Opći uvjeti parkiranja uskoro pred gradskim vijećnicima

press grad 21092021Na konferenciji za novinare gradonačelnika Opatije, Fernanda Kirigina, održanoj 20. rujna 2021. godine povodom 100 dana od stupanja na dužnost, uz ostalo je bilo riječi i o novim Općim uvjetima parkiranja u Opatiji koji će se uskoro naći pred gradskim vijećnicima. Ukoliko budu usvojeni, novi Opći uvjeti stupit će na snagu u roku od 60 dana od dana izdavanja suglasnosti Gradskoga vijeća, s obzirom na rok potreban za njihovu implementaciju u poslovnom sustavu.

Prenosimo dio sadržaja spomenute konferencije za novinare objavljen na stranicama Grada Opatije, a odnosi se na djelatnost parkiranja:

- Pred nama je sjednica Gradskog vijeća na kojoj će se naći nekoliko iznimno važnih tema. Kao jednu od važnijih ističem Izmjene Općih uvjeta parkiranja na području Grada Opatije što će omogućiti moje predizborno obećanje „Do 1000 besplatnih sati parkiranja za sve građane Opatije“. S ciljem da građanima Opatije osiguramo pristupačnu cijenu korištenja parkirne usluge te im olakšamo svakodnevni život građani Opatije će za simboličnih 10 kuna mjesečno dobiti, kada zbrojimo sve pogodnosti, čak 1 042 besplatnih sati parkinga godišnje, naglasio je gradonačelnik.

Što se mijenja u uvjetima parkiranja u Opatiji:

  • stanovnicima Grada Opatije se omogućuje poček od jednokratno 2 sata dnevno na otvorenim parkiralištima u zonama parkiranja 0 i 1 uz mogućnost izmještanja automobila unutar tih 120 minuta na više lokacija parkiranja pod naplatom – povlaštena parkirna karta „1.000 sati“ (cijena je simboličnih 120,00 kn godišnje – 10 kn mjesečno)
  • ukinute su zone 0a i 0b te su parkirališta iz zone 0a prebačena u 0 što predstavlja pojeftinjenje s 12 na 10 kuna, dok je dio zone 0b, parkiralište u Maršala Tita od pješačkog prijelaza ispred zgrade Thalassotherapije do raskrižja s Ulicom dr. Maxa Josepha Oertela, prebačen u 0 zonu, a parkiralište u Ulici Joakima Rakovca, od izlaza iz garaže Slatina do Nove ceste, prebačeno u 1. zonu čime je omogućeno povlašteno parkiranje na toj lokaciji
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za stanare u zoni 0, u Ulici maršala Tita od hotela Palace do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • dodatno je proširena lokacija za povlašteno parkiranje za sve ostale korisnike povlaštenog parkiranja od raskrižja s ulicom dr. M. J. Oertela do spoja s izlaznom cestom iz hotela Adriatic
  • proširuju se lokacije za povlašteno parkiranje za zaposlenike na dodatna dva bloka, Sjever (Ulica Vrutki i izdvojeno parkiralište na spoju Put Plahuti i Šetalište C. Sylva) i Zapad (Ika Dražina)
  • na parkiralištu groblje Volosko omogućeno je povlašteno parkiranje za sve kategorije
  • na zatvorenom parkiralištu Vrh Ike omogućeno povlašteno parkiranje za zaposlenike
  • uz "Povlaštenu parkirnu kartu 1.000 sati“ građani Opatije imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenom, prosincu, siječnju i veljači. Time za cijenu "Povlaštene parkirne karte 1.000 sati“ u iznosu od 10 kn mjesečno dobivaju 1.042 besplatna sata godišnje
  • parkirališta Ulica i Plato Črnikovica te Obala Frana Supila postaju parkirališta s cjelogodišnjom naplatom, sukladno zahtjevu mjesnog odbora Volosko
    parkiralište Uvala Dražina postaje dio zone 0, ali je skraćen period naplate na od lipnja do rujna te omogućeno povlašteno parkiranje za sve kategorije čime će mještani Ike imati povoljne uvjete parkiranja

– Rad Uprave gradske tvrtke Opatije 21 na izmjena ovih Općih parkirnih uvjeta trajao je mjesecima. Raznim analizama i simulacijama se nastojalo postaviti sustav koji neće generirati gubitke trgovačkog društva, a ni neku preveliku dobit obzirom da je parkiranje komunalna djelatnost što se je na kraju i postiglo. Uvođenjem ovih novih Općih parkirnih uvjeta odgovorno tvrdim da Opatijci i Opatijke imaju najpovoljnije uvjete parkiranja u Hrvatskoj, regiji, a i šire. Povoljnije može još jedino biti potpuno ukidanje naplate parkiranja što bi dovelo na ovaj premali broj parkirnih mjesta do kaosa u prometu u mirovanju – parkiranju. Napominjem, da će po prihvaćanju ovih izmijenjenih Općih parkirnih uvjeta od strane Gradskog vijeća Grada Opatije implementacija istih u sustav (preprogramiranje softvera, izmjena tabela s obavijestima…) trajati oko 60 dana od kada će ti novi povoljni uvjeti parkiranja za naše građane stupiti na snagu, rekao je Igor Štok, direktor Opatije 21 d.o.o.

Opatija 21 nagrade

Vrijedno priznanje iz Londona: Opatija 21 najbolja tvrtka u parkirališnoj djelatnosti!

award1Nakon što je ne tako davno tvrtka gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. nagrađena godišnjom nagradom Hrvatske parking udruge, početkom srpnja ove godine u Opatiju 21 d.o.o. stigla je još jedna nagrada, ovog puta iz Londona, Corporate LiveWire Prestige Award - nagrada za najbolju tvrtku u parkirališnoj djelatnosti za 2020./21. godinu (Parking Management Company of the Year 2020/21). Kako stoji u obrazloženju za dodjelu nagrade, tvrtka Opatija 21, iako ima mali broj zaposlenih po broju parkirališnih mjesta, ostvarila je najbolju kontrolu sustava te omogućila najveći broj prodajnih kanala i prilagođenih usluga za korisnike. Vrlo kompleksni opći uvjeti organizacije parkiranja u Gradu Opatiji: besplatni sat za 4.385 građana Opatije dnevno, virtualni parkirališni bon, velik broj (651) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirališnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima zimi te različite prodajne internetske kanale, dosatno su otežali efikasnu kontrolu.

Posebno sam ponosan na svoje zaposlenike,
a zahvaljujem i partnerima u izradi programskih rješenja,
tvrtkama RAO i Infoart iz Zagreba

Tekst objavljen povodom dodjele nagrade prenosimo iz Novog lista, od 13. srpnja 2021. godine

Tvrtka Opatija 21 dobila je europsku nagradu za najbolju tvrtku u parkirališnoj djelatnosti za 2020./21. godinu (Parking Management Company of the Year 2020/21, portal CorporateLiveWire) – stigla je u Opatiju vijest iz Londona.

– Posebno sam počašćen što nagrada dolazi opet od struke kao i prilikom dobivanja hrvatske nagrade. Nagrada je došla iz Londona za najbolju parking tvrtku. Moram priznati da kada je stigao telefonski poziv nismo mogli vjerovati sve dok nismo i pismeno obaviješteni. Mi u Opatiji 21 na ovu nagradu gledamo kao nadogradnju nagrade koju smo već dobili krajem prošle godine od (HPU-a) Hrvatske strukovne udruge kao najbolja hrvatska tvrtka. Posebno sam ponosan na svoje zaposlenike koji su u ove četiri godine svašta prošli sa mnom te im odajem priznanje za postizanje visokih standarda koje sam postavio ispred njih. Ne bi bilo fer izostaviti i naše partner tvrtke RAO i Infoart iz Zagreba koje su moje ideje sprovele u programska rješenja. Danas evo pokušavamo zaštititi sve učinjeno kao naš »know how«.

Mnogi strani korisnici usluga Opatije 21 ne mogu vjerovati da mogu
plaćati parking pametnim telefonom te su iznenađeni
kada shvate da postoji virtualni parkirališni bon – kaže direktor Igor Štok

Pametne tehnologije

Nakon što smo svorili takav sustav kontrole i naplate izabravši najbolja softverska rješenja na tržištu, odlučili smo sve nadograditi primjenom pametnih tehnologija koje štede na radnoj snazi. U našoj djelatnosti da bi se mogle kontrolirati sve beneficije za korisnike usluga treba imati velik broj zaposlenih. To predstavlja velik trošak u poslovanju te sve pada u vodu jer trošak kontrole pojede svu zaradu. Stoga smo se okrenuli izgradnji jednog novog sustava te uz puno muke i testiranja shvatili da smo na dobrom putu. Nakon prve odrađene godine u vrijeme pandemije, svima je bilo jasno da imamo sustav koji želi cijela Hrvatska. Danas imamo upite i potencijalne kupce prvenstveno od turističkih destinacija, ali i velikih gradova – rekao je Igor Štok, direktor nagrađene tvrtke Opatija 21. Rekao nam je i što mu znači nagrada te otkrio tajnu uspješnog poslovanja…

scooter3– Nagrada meni osobno predstavlja vrhunac poslovne karijere i otvaranje možda nekih novih poslovnih izazova, a tvrtki ugled u stručnoj zajednici Hrvatske. Teško da ćemo ovo ponoviti u doglednoj budućnosti, ali ostaje veliko poslovno iskustvo. Upravljanje ljudskim resursima velik je i zahtjevan posao, naročito u javnim tvrtkama koje su non stop pod lupom javnosti i svaka greška odmah ispliva na površinu. Nažalost, politika nije uvijek zadovoljna nama, ali pohvale zato stižu sa svih strana, od korisnika, tvrtki iz cijele države do struke. Mnogi strani korisnici usluga Opatije 21 ne mogu vjerovati da postoji destinacija gdje se može plaćati parking pametnim telefonom, a naročito ostaju iznenađeni kada shvate da postoji virtualni parkirališni bon. Ova inovacija nam je i donijela sve nagrade. Ostalim koncesionarima u Hrvatskoj još uvijek je nepojmljivo da smo dopustili korisniku da ne mora sam plaćati parking već da se mi moramo pobrinuti da ga naplatimo.

Mali ljudski resursi

Izuzetno je važno u komunalnom gospodarstvu kako se troše ljudski resursi, a Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u Hrvatskoj po broju parkirališnih mjesta. Tu ne mislim samo na ljude zaposlene u kontroli parking sustava već i zaposlenike koji opslužuju sve poslovne procese u tvrtki. Dakle, neovisno o malim ljudskim resursima, utvrđeno je da Opatija 21 ima najbolju kontrolu sustava te omogućen najveći broj prodajnih kanala za korisnike, čime je data velika fleksibilnost korisniku prilikom korištenja usluge. Nadalje, struka je utvrdila da Grad Opatija ima izuzetno kompleksne opće uvjete organizacije parkiranja i to iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4.385 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirališnog bona te iznimno velik broj (651) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirališnih mjesta, zatim tri mjeseca nenaplate zimi te velik broj prodajnih internetskih kanala, što predstavlja nepoznanicu za ostale destinacije – zaključio je direktor Štok.

Aleksandra Kućel Ilić, Novi list, 13. srpnja 2021.

 

Direktor Opatije 21 o nagradi HPU-a

Video: Nagrađen opatijski sustav parkiranja

HRT-ov Regionalni dnevnik objavio je 14. siječnja 2021. godine prilog o opatijskom sustavu javnih parkirališta, koji je nedavno nagrađen vrijednom strukovnom nagradom Hrvatske parking udruge. Po mnogočemu poseban, opatijski model organizacije javnih parkirališta najviše se izdvaja po mogućnostima plaćanja putem pretplatničkog parking bona, po besplatnom satu za građane, kao i po najmanjem broju zaposlenih u odnosu na broj parkirnih mjesta, zahvaljujući i inovativnom Scan-a-car sustavu...

Povezani tekstovi: Opatiji 21 vrijedna strukovna nagrada

Parking Opatija

Od 1. siječnja 2021. neograničeno trajanje parking bona

Od 1. siječnja 2021. godine pretplatnički parking bonovi ponovo će imati neograničeno trajanje. Bonove je i dalje moguće kupiti u vrijednostima od 50,00 kn, 100,00 kn, 150,00 kn i 200,00 kn, no kupljeni bon od 1. siječnja 2021. vrijedi sve do iskorištenja iznosa na računu. Pretplatnički parking bonovi koji su kupljeni prije 01.01. 2021. još uvijek imaju odgovarajuće vremensko ograničenje, no, uz nadoplatu izvršenu nakon 01. 01. 2021. također postaju neograničeni, odnosno neće više imati rok trajanja, a iznos na računu bit će uvećan za iznos nadoplate.

trznica1Pretplatnički parking bon (PPB) specifična je usluga unaprijed plaćenih satnih karata koji se može koristiti u svim zonama parkiranja na otvorenim javnim parkiralištima. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo. Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

Pretplatnički parking bon - detaljne upute o načinu korištenja potražite OVDJE  
Nagrada HPU

Opatiji 21 vrijedna strukovna nagrada

Igor Štok - nagrada HPUKraj 2020. godine tvrtka Opatija 21 d.o.o. obilježila je vrijednim priznanjem, nagradom koju dodjeljuje strukovna Hrvatska parking udruga (HPU) za najbolju tvrtku po pitanju organizacije, unapređenja rada i razvoja sustava parkiranja.

Povodom dodjele nagrade, direktor Igor Štok kaže:
Posebno sam počašćen što nagrada dolazi od struke i to u konkurenciji cijele Hrvatske, čak 70 gradova i općina članova, a još više zato što struka nije nikoga nagradila u proteklih 14 godina. Izuzetno sam ponosan na sve djelatnike koji su zajedno sa mnom kontinuirano rade na unapređenju tvrtke. Zahvalio bih se i vlasniku Gradu Opatiji koji je tvrtki omogućio razvoj. To je izuzetno važno za upravljanje tvrtkom. Morate znati da smo vrlo mlada tvrtka koja je bačena u vatru prije tri godine bez ikakvih parametara za organizaciju djelatnosti kao i financijskih resursa.

HPU nagradu dodjeljuje na temelju analize prema više parametara. Prije svega, utvrdili su kako grad Opatija ima najkompleksnije Opće uvjete organizacije parkiranja u Hrvatskoj, iz već poznatih razloga: besplatni sat za 4185 građana Opatije dnevno, jedinstvena komocija korisnika putem virtualnog parkirnog bona te iznimno velik broj (680) povlaštenih karata u odnosu na broj parkirnih mjesta, tri mjeseca nenaplate vikendima i blagdanima u zimskom periodu itd. Nadalje, važno je kako se troše ljudski resursi, a kao najvažnije – tvrtka Opatija 21 ima najmanji broj zaposlenika u odnosu na broj parkirnih mjesta u Hrvatskoj, uz istovremeno najbolju kontrolu sustava. Upravo tu leži razlog dobivanja nagrade. Naime, da biste sve ove beneficije i komociju korisnika mogli kontrolirati, a da pritom ne ugrozite poslovanje tvrtke prekomjernim troškovima ili zapošljavanjem velikog broja ljudi, potrebno je pristupiti organizaciji tvrtke na jedan drukčiji način, kaže direktor Štok i dodaje kako tvrtka za to koristi 6 programskih rješenja koja se nadopunjuju i čine jednu cjelinu, a konstantno se nadopunjuju implementacijom novih tehnologija.

Parkirne tvrtke, članice udruge, smatraju da smo dobro organizirali i proveli posao, a u prilog tome govori i činjenica da nas sada i drugi gradovi u Hrvatskoj kontaktiraju želeći primijeniti naš pristup. Možda smo trebali i zaštiti svoj „know how“ pa bismo ga danas mogli i prodavati. No to su slatke brige i puštamo ih za neko drugo vrijeme. Gode nam pohvale iz cijele Hrvatske, ali i od stranih korisnika, jer oni su pravi pokazatelj naših nastojanja da učinimo više i bolje.

Treba reći da je tvrtka kao najbolja u Hrvatskoj kandidirana temeljem ove nagrade za EPA AWARD nagradu (European Parking Association). Upravo je u tijeku priprema prijave, a u ožujku 2021. trebala bi nas posjetiti delegacija europske udruge kako bi osobno utvrdili točnost svih parametara u poslovanju. Za travanj 2021. planiramo prezentaciju našeg poslovanja u Bruxellesu, na skupštini Europske parking udruge. Tako ova vrijedna nagrada, nije samo satisfakcija za dosadašnji rad, već nas tjera da nastavimo razvoj, kao i da Europi pokažemo što sve može hrvatska pamet.

Parking Opatija

Korisnicima parkirnog bona obavijesti stižu putem e-maila

Kako smo nedavno najavili, od danas je, zbog promjena uvjeta poslovanja teleoperatera, krenulo slanje obavijesti o aktivaciji putem e-maila za sve porisnike pretplatničkog parking bona. Slanje obavijesti putem SMS poruke ukida se od 1. prosinca 2020. godine.

Ovim putem još jednom ljubazno molimo sve korisnike Pretplatničkog parking bona (PPB), koji i dalje žele dobivati obavijesti o aktiviranju naplate putem bona, da dostave e-mail adresu i registarsku oznaku na kojem je aktivan PPB na slijedeći e-mail: .

Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

Parking Opatija

Obavijesti korisnicima pretplatničkog parkirnog bona putem e-maila

Zbog promjena uvjeta poslovanja teleoperatera obavještavamo cijenjene korisnike usluga da će Opatija 21 d.o.o. ubuduće slati obavijesti o aktivaciji pretplatničkog parkirnog bona (PPB) putem e-mail obavijesti.

Stoga ovim putem ljubazno molimo sve korisnike Pretplatničkog parking bona (PPB), koji i dalje žele dobivati obavijesti o aktiviranju naplate putem bona, da dostave e-mail adresu i registarsku oznaku na kojem je aktivan PPB na slijedeći e-mail: , kako bi prelazak sa obavještavanja putem teleoperatera na obavještavanje putem e-maila mogao biti pravovremeno proveden.

Napominjemo da je stanje i korištenje PPB-a i dalje moguće u svakom trenutku provjeriti putem servisa za korisnike bonova, odnosno Vašeg korisničkog računa na sljedećem linku: http://oa.rao.hr:8053/#/opatija/ppb-parking

ScanScooter u Opatiji

Video: ScanScooter u Regionalnom dnevniku HRT-a

Suvremena tehonlogija u obliku specijalnog vozila za nadzor i kontrolu naplate parkiranja, koje se ovih dana može vidjeti na ulicama Opatije bila je tema priloga u Regionalnom dnevniku HRT-a, u srijedu, 09. 07. 2020.

Direktor Opatije 21 o ScanScooteru u Opatiji

Video: ScanScooter u emisiji "Dobro jutro Hrvatska"

Direktor Opatije 21 d.o.o., Igor Štok, predstavio je u HRT-ovoj emisiji "Dobro jutro Hrvatska" ScanScooter, specijalno vozilo opremeljno kamerama za nadzor i kontrolu naplate parkiranja, prvo takve vrste u Hrvatskoj. Prilog je emitiran na HRT-u u srijedu, 09. 07. 2020.

Scanscoooter Opatija 21

ScanScooter - suvremena kontrola naplate parkiranja

scanscooter

Od kada je opatijska gradska tvrtka Opatija 21 d.o.o. preuzela upravljanje parkiralištima i javnom garažom konstatno se radi na unapređenju poslovanja i uvođenju suvremenih tehnologija. Prije svega se nastojalo izaći ususret korisnicima usluge parkiranja i građanima Opatije, pa je tako Opatija prva u Hrvatskoj uvela prepaid parking bon kao način plaćanja parkinga, a potom i poček od 60 minuta za plaćanje parkiranja za svoje građane. Ovih dana na red je došlo i unapređenje u dijelu nadzora i kontrole naplate parkiranja.

Suvremeno vozilo - ScanScooter - koji se može vidjeti na ulicama Opatije, trebao bi omogućiti znatno efikasniju kontrolu naplate parkiranja.

Opatija 21 d.o.o.

Radno vrijeme blagajne od 4. svibnja 2020.

dvorana blagajna 02S ponovnim uvođenjem naplate parkinga na opatijskim javnim parkiralištima i u garaži sportske dvorane, od 4. svibnja 2020. ponovo se otvara i blagajna parkirališta Opatije 21 d.o.o. Radno vrijeme blagajne:

  • Ponedjeljak, utorak, srijeda i petak od 8.00 do 16.00 sati
  • Četvrtak od 10.00 do 18.00 sati
  • Subotom, nedjeljom i praznicima blagajna je zatvorena

Blagajna će korisnicima biti na raspolaganju za sve usluge osim za plaćanje dnevne parkirne karte koja se od sada može platiti isključivo na transakcijski račun tvrtke (Zagrebačka banka, IBAN HR2323600001102042758) putem banke, pošte, FINA-e, elektroničkog i mobilnog bankarstva, a sukladno Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom čije su izmjene stupile na snagu dana 1. travnja 2020. godine. Informacije o načinu plaćanja možete potražiti i u objavljenim uputama za plaćanja. Na blagajni će se i dalje obavljati izdavanje i naplata povlaštenih parkirnih karata, pločica parkirnog sata te pretplatničkih parking bonova, a naši su vam djelatnici na raspolaganju i za potrebne informacije o uslugama Opatije 21 d.o.o.

Molimo sve građane da se pridržavaju aktualnih uputa i mjera socijalne distance koje su još uvijek na snazi, kako bi se zaštitilo zdravlje svih korisnika i djelatnika.