Opatija 21 d.o.o.
Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA

Opatija - javna parkirališta

Javna parkirališta od 4. svibnja 2020. ponovo se naplaćuju

Opatija - javna parkiralištaS popuštanjem mjera zaštite od koronavirusa, od 4. svibnja 2020. ponovo počinje i naplata na javnim parkiralištima Grada Opatije, koja je bila ukinuta 23. ožujka. Sva parkirališta nastavljaju rad i naplatu prema važećim općim uvjetima, a za parkiranje se otvara i garaža Sportske dvorane "Marino Cvetković".

Sve korisnike vozila koja budu parkirana na zatvorenim parkiralištima Gorovo i Vrh Ike, molimo da do navedenog datuma uklone vozila s parkirališta. Korisniku koji se na zatvorenom parkiralištu nakon početka naplate zatekne bez ulazne parkirne kartice, biti ćemo zbog fiskalizacije primorani naplatiti dnevnu cijenu parkiranja, sukladno danu izlaska korisnika odnosno automobila s parkirališta.

Sve pretplatničke parkirne karte kao i pretplatnički parking bon za korisnike otvorenih parkirališta automatizmom će se produljiti za period nenaplate, odnosno za onaj broj dana od stupanja odluke o prestanku naplate na snagu (23. 03. 2020.) do isteka važenja pretplatničke karte ili pretplatničkog parking bona.

Plaćanje DPK

Kako platiti izdanu dnevnu parkirnu kartu - Bmove.com upute

Dnevnu parkirnu kartu nije moguće platiti u gotovini, na blagajni Opatije 21 d.o.o., već ISKLJUČIVO TRANSAKCIJSKIM PUTEM - uplatom na transakcijski račun (označen na uplatnici) u banci, poštanskom uredu, poslovnicama FINA-e, online uplatom (putem bankovnog računa) ili korištenjem Bmove.com aplikacije. 

Izdanu dnevnu parkirnu kartu najlakše je platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - bilo da djeluje na području Hrvatske ili u inozemstvu.
Korisničke upute za plaćanje izdane dnevne parkirne karte:

Korisničke upute možete pregledati u nastavku ili preuzeti kako biste ih pohranili na svom računalu, kao PDF dokument:
pdfKako platiti dnevnu parkirnu kartu putem Bmove.com aplikacije290.07 KB

Parkiralište Tržnica Opatija

Pretplatnički parking bon (PPB) uskoro "bez papira"

parking

Slijedom promjena i unapređenja u sustavu kontrole i naplate parkiranja kojeg koristi Opatija 21 d.o.o., obavještavamo sve korisnike Pretplatničkih parking bonova (PPB) da se ukida papirnata obavijest o aktivaciji pretplatničkog bona, koju su kontrolori do sada ispisivali prilikom evidentiranja Vašeg vozila na parkirnom mjestu.

Ovim putem ljubazno molimo sve korisnike koji žele primati obavijesti o aktivaciji i stanju na računu pretplatničkog bona, a nisu do sada još prijavili svoje podatke (ime, prezime i broj mobitela), da te podatke dostave na blagajnu tvrtke Opatije 21 d.o.o. do 6. srpnja 2020. Na dostavljenu e-mail adresu korisnici će ubuduće moći primati obavijesti o aktivaciji i stanju na računu pretplatničkog bona.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

Česta pitanja

Česta pitanja o parkiranju u Opatiji

Parkirne karte i plaćanje

Korisnik javnih parkirališta na području Grada Opatije naknadu za parkiranje može plaćati po izboru, u skladu s Općim uvjetima, kupovinom:

  • satne ili dnevne parkirne karte:
  • dnevne, tjedne, mjesečne ili godišnje pretplatne parkirne karte - prva kupovina isključivo na blagajni parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: . Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.
  • povlaštene parkirne karte (PPK) ili komercijalne parkirne karte (KPK) - za korisnike koji ispunjavaju uvjete za izdavanje određene vrste parkirne karte- informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: -Uvjeti izdavanja povlaštene parkirne karte

Parkirnu kartu možete platiti na parkirnom automatu kovanicama, novčanicama ili kreditnim karticama (ovisno o tipu parkomata), slanjem SMS poruke na broj za odgovarajuću zonu, putem aplikacije Bmove.com aplikacije ili kupnjom pretplatničkog parkirnog bona (Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona).
Cijene i uvjete kupnje za pojedine vrste karata provjerite u Cjeniku parkiranja

U slučaju kad plaćate parkiranje SMS-om ili sličnom mobilnom uslugom, a ne dobijete povratnu poruku da je parking plaćen, znači da sustav m-parkinga nije zaprimio vašu poruku, pa time ni uplata nije evidentirana - dakle smatra se da parking nije plaćen.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svakom su parkirnom automatu, kao i na info-pločama u pojedinim parkirnim zonama jasno istaknute upute o načinu plaćanja putem m-parkinga (putem SMS-a ili sličnog servisa) - platitelj treba voditi računa da upiše ispravnu registraciju vozila, a jasno je istaknut broj na koji je potrebno uputiti poruku o plaćanju.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Dnevna parkirna karta

Ukoliko kontrolor naplate parkirališta zatekne vozilo na označenom parkirnom mjestu pod naplatom, a da usluga parkiranja za to vozilo nije plaćena (vozilo nema istaknut račun parkomata, nije zabilježeno plaćanje SMS-om ili na drugi način), kontrolor će izdati Dnevnu parkirnu kartu (DPK).

Kontrolor nije ovlašten stornirati (poništiti) već izdanu Dnevnu parkirnu kartu, bez obzira na zahtjev ili uočenu grešku, već to treba učiniti putem reklamacije. Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Izdanu dnevnu parkirnu kartu moguće je platiti ISKLJUČIVO  putem uplatnice u poštanskom uredu, banci i sl, putem internet bankarstva (plaćanje gotovinom na blagajni nije moguće), a vjerojatno je najlakše platiti putem Bmove.com aplikacije:

  • plaćanje bez provizije,
  • nije potreban osobni dolazak na blagajnu,
  • plaćanje mogu obaviti svi, neovisno o mobilnom operateru - na području Hrvatske ili u inozemstvu.

Dnevna parkirna karta (DPK) vrijedi  od trenutka izdavanja do istog vremena u prvom slijedećem danu u kojem se naplaćuje usluga parkiranja, dakle 24 sata. To vrijedi jednako za kupljene dnevne parkirne karte (putem Bmove.com aplikacije ili na blagajni Opatije 21 d.o.o.), kao i za izdane dnevne parkirne karte (kada je vozilo zatečeno bez plaćenog parkinga).
U navedenom razdoblju u kojem vrijedi dnevna parkirna karta nije moguće izvršiti uplatu parkiranja slanjem SMS poruke za isti registracijski broj vozila.

Dnevna parkirna karta za određeni željeni datum može se kupiti putem aplikacije Bmove.com ili osobnim dolaskom na blagajnu parkirališta, u sjedištu Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA - informacije na tel. +385 (0)51 401 365, e-mail: . Informacije o cijenama pronađite u Cjeniku parkiranja.

Reklamacije i prigovori

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) korisnici svoje PRIGOVORE mogu podnositi ISKLJUČIVO U PISANOM OBLIKU, putem pošte (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 OPATIJA, Hrvatska) ili elektroničke pošte na adresu . U svom prigovoru obavezno navedete adresu i odgovarajuće kontakt podatke na koje će se uputiti odgovor.
Po primitku odgovora na prigovor, odnosno, nakon proteka zakonskog roka za odgovor u slučaju da do tada niste primili odgovor OPATIJE 21 d.o.o., korisnici javne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama Grada Opatije mogu, sukladno Zakonu, podnijeti REKLAMACIJU Povjerenstvu za reklamacije potrošača OPATIJE 21 d.o.o. - osobno, putem pošte ili elektroničke pošte na adresu .
Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Na svim javnim parkiralištima i garažama na području Grada Opatije primjenjuju se Opći uvjeti usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama. Zakon o zaštiti potrošača (čl. 10, NN 19/22), odnosi se na način podnošenja prigovora i reklamacija, te korisnici svoje prigovore mogu podnositi isključivo u pisanom obliku, a reklamacija se može dostaviti osobno, poštom ili elektroničkom poštom na adresu tvrtke, Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, 51410 Opatija, . Na sve reklamacije korisnicima se upućuje pismeni dogovor u zakonskom roku od 15 dana.

Parkirni bon

Pretplatnički parkirni bon (PPB) je specifična usluga unaprijed plaćenih satnih karata koje se može koristiti u svim zonama parkiranja, na otvorenim javnim parkiralištima Grada Opatije. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo.
Ukoliko kontrolor parkiranja ili „ScanScooter“ sustav primijeti parkirano vozilo bez kupljene parkirne karte, a isto ima aktivan PPB s dovoljnim iznosom za satnu parkirnu kartu, umjesto izdavanja dnevne parkirne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će ODMAH aktivirati satnu kartu po cijeni zone u kojoj je vozilo zatečeno. Korisnik će dobiti e-mail o aktiviranju satne parkirne karte. Ukoliko vozilo ostane parkirano nakon isteka satne karte, kontrolor ili „ScanScooter“ sustav će na isti način produžiti kartu novom satnom kartom sve dok korisnik ima dovoljan iznos na PPB-u.
Upute za kupovinu i korištenje Pretplatničkog parking bona

Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

(Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark)
Naravno, potrebno je imati korisnički račun i odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri registraciji.
Više informacija o načinu provjere stanja parkirnog bona...

Povlaštene karte

Povlaštenu parkirnu kartu (PPK) 1.000 sati mogu koristiti isključivo građani Opatije koji kartu aktiviraju na blagajni Opatije 21 (Sportska dvorana "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, I. kat). Cijena karte je 1,30 € mjesečno, odnosno 15,60 € godišnje, a korisnicima omogućuje 120 minuta parkiranja dnevno (jednokratno) na svim otvorenim parkiralištima, u svim zonama parkiranja, uz mogućnost premiještanja vozila unutar navedenih 120 minuta. Uz to korisnici imaju besplatno parkiranje sve dane vikenda i blagdana u studenome, prosincu, siječnju i veljači. PPK 1.000 sati NE MOŽE se koristiti na parkiralištima pod rampom (Gorovo i Vrh Ike), kao ni u javnoj garaži Sportske dvorane. Po isteku 120 minuta, nema dodatnog počeka i korisnik je dužan imati odgovarajuću parkirnu kartu.
Pravo na korištenje PPK 1.000 sati imaju isključivo građani Opatije uz predočenje osobne iskaznice (kojom dokazuju prebivalište na području Grada Opatije) i prometne dozvole (odnosno odgovarajućeg ugovora, kojim dokazuju vlasništvo nad vozilom).

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/povlastene-karte ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila .

Ostala pitanja o parkiranju

Na slijedećem linku https://www.opatija21.hr/parkiralista/rezervirana-mjesta ćete pronaći sve potrebne informacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem e-maila .

Garaža sportske dvorane

Od 1. listopada autopraonica u garaži dvorane ponovo na raspolaganju građanima

dvorana garaza 01Od 1. listopada u garaži Sportske dvorane "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, ponovo počinje s radom autopraonica. 

Autopraonicu otvara obrt za usluge BEX, na temelju nedavno sklopljenog ugovora o zakupu. Vlasnik obrta BEX posjeduje dugogodišnje iskustvo u pružanju usluga autopraone, te će od početka listopada u garaži dvorane ponuditi usluge unutarnjeg i vanjskog pranja te poliranja motornih vozila po popularnim cijenama. Za sve korisnike usluga autopraone u vrijeme korištenja usluga omogućena su dva sata besplatnog parkiranja u garaži.

pdfOdluka o zakupu - autopraonica166.12 KB

Garaža Sportske dvorane

Odluka o naplati parkiranja za trenere i profesore u garaži Sportske dvorane

Na temelju čl.14 Izjave o osnivanju Društva, dana 06. 09. 2019. direktor Opatije 21 d.o.o. donosi sljedeću

ODLUKU BR. 1 - 09/2019

o naplati parkiranja u garaži SD „Marino Cvetković“ za profesore koji vode satove tjelesnog i zdravstvenog odgoja te trenere sportskih klubova koji vode treninge u dvorani, a koji su pod okriljem SSGO.
Trenerima i profesorima naplaćivati će se godišnja parkirna karta za korištenje garaže u SD „Marino Cvetković“ kako slijedi:
- Cijena godišnje parkirne karte za profesore i trenere iznosi 26,54 € (199,97 kn), (PDV uključen u cijenu)
- Cijena izdavanja pojedinačne RFID kartice iznosi jednokratno 6,64 € (50,02 kn)
- Prilikom izdavanja godišnje parkirne karte potrebno je za svaku kalendarsku godinu dostaviti potvrdu škole / kluba (dokaz da se radi o zaposleniku škole odnosno treneru kluba) – ovjereno sa svrhom izdavanja
- Profesori mogu koristiti parkirnu kartu za vrijeme trajanja školske nastave radnim danom (pon-pet) od 08.00 do 17.00 sati.
- Parkirna karta za profesore ne vrijedi u srpnju i kolovozu
- Treneri mogu koristiti godišnju parkirnu kartu za vrijeme održavanja treninga, u pravilu od 15.00 do 23.00 sata te vikendom poradi održavanja utakmica odnosno turnira
- Parkirna karta za trenere ne vrijedi u srpnju i kolovozu
- Svaki klub odnosno sportsko udruženje ima pravo na maksimalno 3 RFID kartice
- Uz predani Zahtjev za korištenjem garaže po povlaštenim uvjetima te izdaju RFID kartice, korisnik potpisuje i izjavu kojom potvrđuje da korištenje garaže po povlaštenim uvjetima neće zlorabiti , da garažu neće koristiti izvan propisanog razdoblja te da zaduženu RFID karticu neće predavati na korištenje drugim osobama
- Ukoliko se gore opisana praksa zloupotrebe primijeti, korisniku se ukida pravo na povlašteno korištenje garaže bez povrata novca za sam parking odnosno zaduženje RFID kartice
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

Direktor
Igor Štok

Prepaid parking bon

Uvid u stanje pretplatničkog parking bona (PPB)

Servis za korisnike bonova - stanje računa

Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

Stanje računa vašeg ranije kupljenog bona moguće je provjeriti u svakom trenutku putem servisa za korisnike bonova uz odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri kupovini bona. (Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark.)

Novi parkomati u Opatiji

Novi parkirni automati na ulicama Opatije

favicon60wbOpatija - prvi hrvatski grad s pametnim parkomatima

parkomati pressU Opatiji je početkom ožujka profunkcionirao novi sustav naplate parkiranja. Tvrtka Opatija 21 načinila je prvi korak u uvođenju novog sustava naplate i kontrole parkiranja primjenom najmodernijih tehnologija, rečeno je na konferenciji za novinare.

Za početak, 20 aparata postavlja se u nultoj parkirnoj zoni te će do 15. travnja svi biti u uporabi. Dobra je novost i to što, ako platite parking u nultoj zoni pa se potom premjestite u nižu zonu, plaćena karta vrijedi, što do sada nije bio slučaj. Iduće godine planira se postavljanje još 24 aparata širom Opatije, rekao je direktor tvrtke Opatija 21 Igor Štok.

PayDo portal

Bmove.com aplikacija - lakše plaćanje parkiranja

Bmove.com

bmove1bmove logo Bmove.com je jednostavna i pregledna mobilna i web aplikacija koja korisniku omogućava brzo i jednostavno plaćanje parkiranja, satnih ili dnevnih parkirnih karata bez dodatnih troškova.

Parking bon

Pretplatnički parking bon

Pretplatnički parking bon (PPB) - cijene i upute

Pretplatnički parking bon (PPB) je specifična usluga unaprijed plaćenih satnih karata koje se može koristiti u svim zonama parkiranja, na otvorenim javnim parkiralištima Grada Opatije. Prilikom kupnje PPB se veže za registarsku oznaku vozila i vrijedi samo za to vozilo. Bonove je moguće kupiti u vrijednostima od 10,00 €, 20,00 € i 50,00 €.

Trajanje Pretplatničkog parking bona (PPB-a) od 1. siječnja 2021. godine je neograničeno, odnosno bon vrijedi do iskorištenja iznosa na računu.

Uvid u stanje iznosa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je  online, putem servisa za korisnike bonova.

"Apartmanska karta"

Promjena pretplatnih karata za apartmanske korisnike

Poštovani iznajmljivači,

Zbog velikog broja evidentiranih zloporaba, od 3. rujna 2018. godine uvodimo promjene u način korištenja pretplatnih parkirnih karata za apartmanske korisnike (žute kartonske oznake). Prema novim odredbama, sve pretplatne karte za apartmanske korisnike izdane prije 03. 09. 2018. godine ukidaju se (prestaju važiti). Da bi se "apartmanske karte" mogle koristiti, ubuduće će biti potrebno kod svake promjene korisnika apartmana (odnosno parkinga) prijaviti registarsku oznaku vozila koje će koristiti kartu.

Prijava registarske oznake vozila može se jednostavno izvršiti putem aplikacije za iznajmljivače ili osobno na blagajni parkirališta (Opatija 21 d.o.o., Stubište Lipovica 3, Sportska dvorana Marino Cvetković, I. kat). Za sve informacije slobodno se obratite telefonom, pozivom na broj 051 401 365 (Blagajna - Sektor Parkinga).

Opatija parking

Kako platiti parkiranje


Korisnik javnih parkirališta na području Grada Opatije naknadu za parkiranje može plaćati po izboru, u skladu s Općim uvjetima, kupnjom: