Natječaj za zapošljavanje - domar / domarica - ZATVOREN
DOMAR / DOMARICA
Odluka o izboru kandidata25.2 KB
Na temelju javnog natječaja broj 1803356 od dana 30.09.2019. za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme koji je objavljen na web stranici Opatija 21. d.o.o., Hrvatskom zavodu za zapošljavanje a nakon provedenog natječajnog postupka, (intervjua) direktor Opatije 21. d.o.o. objavljuje
da je za zapošljavanje na radnom mjestu „Blagajnik/ca" odabrana kandidatkinja na puno radno vrijeme
1. Za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu „Blagajnik/ca“ - određeno puno radno vrijeme do povratka radnice s bolovanja, 1 izvršitelj/izvršiteljica izabire se kandidatkinja KOLUDROVIĆ DŽENI, Inženjer za pomorski promet iz Krasice..
2. sa izabranim kandidatom sklopit će se Ugovor o radu na određeno vrijeme sukladno natječajnim odredbama, a kojim će se Ugovorom o radu regulirati međusobna prava i obveze.
3. Ova odluka stupa na snagu i primjenjuje se danom donošenja.
Direktor:
Igor Štok
Dostava:
- Direktoru
- Kandidatima – putem web stranice Opatija 21 d.o.o.
- Pismohrani
BLAGAJNIK / BLAGAJNICA
NATJEČAJ JE ZATVOREN
Od 1. listopada u garaži Sportske dvorane "Marino Cvetković", Stubište Lipovica 3, ponovo počinje s radom autopraonica.
Autopraonicu otvara obrt za usluge BEX, na temelju nedavno sklopljenog ugovora o zakupu. Vlasnik obrta BEX posjeduje dugogodišnje iskustvo u pružanju usluga autopraone, te će od početka listopada u garaži dvorane ponuditi usluge unutarnjeg i vanjskog pranja te poliranja motornih vozila po popularnim cijenama. Za sve korisnike usluga autopraone u vrijeme korištenja usluga omogućena su dva sata besplatnog parkiranja u garaži.
Na temelju članka 14. izjave o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću, direktor OPATIJA 21 d.o.o., dana 17. rujna 2019. godine, donosi
ODLUKU BR. 5-09/2019
Odluka o zakupu - autopraona166.12 KB
Ugovor o zakupu poslovnog prostora u sportskoj dvorani „Marino Cvetković" u Opatiji, i to Uslužne djelatnosti osim ugostiteljske, prostora površine 56,40 m2 u garaži dvorane, a po provedenom natječajnom postupku, zaključiti će se s tvrtkom BEX, obrt za usluge (MB: 98051741), Mornarska 8, lčići 51414, vl. Bekim Kaqandolli, (OIB: 36219517898), uz iznos mjesečne zakupnine od 2.500,00 kn, uvećano za iznos PDV- a.
Ugovorom o zakupu utvrditi će se da se zakupac obvezuje plaćati režijske troškove (el. energija, voda i dr.) koji će obračunavati mjesečno, prema stvarnom utrošku, i to kroz cijelo razdoblje trajanja . ugovora.
Ugovor o zakupu zaključiti će se za pružanje usluga AUTOPRAONE za razdoblje od 5 godina, u formi javnobilježničkog akta.
Ugovorom o zakupu će se utvrditi da je zakupnik uplatio na žiro račun društva Opatija 21 iznos od 9.375,00 kn, što predstavlja iznos tromjesečne zakupnine, uvećane za PDV, unaprijed, za cijelo razdoblje trajanja ugovora o zakupu što predstavlja iznos osiguranja plaćanja zakupnine i drugih obaveza po ugovoru.
Direktor
Igor Štok
Na temelju čl.14 Izjave o osnivanju Društva, dana 06. 09. 2019. direktor Opatije 21 d.o.o. donosi sljedeću
ODLUKU BR. 1 - 09/2019
o naplati parkiranja u garaži SD „Marino Cvetković“ za profesore koji vode satove tjelesnog i zdravstvenog odgoja te trenere sportskih klubova koji vode treninge u dvorani, a koji su pod okriljem SSGO.
Trenerima i profesorima naplaćivati će se godišnja parkirna karta za korištenje garaže u SD „Marino Cvetković“ kako slijedi:
- Cijena godišnje parkirne karte za profesore i trenere iznosi 26,54 € (199,97 kn), (PDV uključen u cijenu)
- Cijena izdavanja pojedinačne RFID kartice iznosi jednokratno 6,64 € (50,02 kn)
- Prilikom izdavanja godišnje parkirne karte potrebno je za svaku kalendarsku godinu dostaviti potvrdu škole / kluba (dokaz da se radi o zaposleniku škole odnosno treneru kluba) – ovjereno sa svrhom izdavanja
- Profesori mogu koristiti parkirnu kartu za vrijeme trajanja školske nastave radnim danom (pon-pet) od 08.00 do 17.00 sati.
- Parkirna karta za profesore ne vrijedi u srpnju i kolovozu
- Treneri mogu koristiti godišnju parkirnu kartu za vrijeme održavanja treninga, u pravilu od 15.00 do 23.00 sata te vikendom poradi održavanja utakmica odnosno turnira
- Parkirna karta za trenere ne vrijedi u srpnju i kolovozu
- Svaki klub odnosno sportsko udruženje ima pravo na maksimalno 3 RFID kartice
- Uz predani Zahtjev za korištenjem garaže po povlaštenim uvjetima te izdaju RFID kartice, korisnik potpisuje i izjavu kojom potvrđuje da korištenje garaže po povlaštenim uvjetima neće zlorabiti , da garažu neće koristiti izvan propisanog razdoblja te da zaduženu RFID karticu neće predavati na korištenje drugim osobama
- Ukoliko se gore opisana praksa zloupotrebe primijeti, korisniku se ukida pravo na povlašteno korištenje garaže bez povrata novca za sam parking odnosno zaduženje RFID kartice
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Direktor
Igor Štok
Krajem kolovoza ove godine direktor Opatije 21 d.o.o., Igor Štok, gostovao je u emisiji Kanala Ri, "Planet Ri".
Razgovaralo se o velikim sportskim i kulturnim manifestacijama kojima je Opatija domaćin, o organizaciji i naplati parkirališta, uvođenju novih tehnologija u poslovanje tvrtke, opatijskoj parkirnoj infrastrukturi i projektima za njeno poboljšanje. Video zapis TV intervjua možete pogedati u nastavku:
Na temelju članka 3. stavka 1. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji suvlasničkog dijela poslovnog prostora ("Službene novine" Primorsko-goranske županije, broj: 11/12, 50/12, 39/13, 5/14, 32/14, 34/15, 26/16, 35/17 i 07/19) i na temelju članka 13. Izjave o osnivanju društva direktor OPATIJA 21 d.o.o. dana 23. kolovoza 2019. godine, donosi
ODLUKU BR. 2-08/2019
Odluka o zakupu - I. kat162.93 KB
Ugovor o zakupu poslovnog prostora u sportskoj dvorani „Marino Cvetković" u Opatiji, i to Uslužne djelatnosti osim ugostiteljske, prostora površine 10,21 m2 na I. katu, a po provedenom natječajnom postupku, zaključiti će se s tvrtkom Perić usluge d.o.o., Posedarska 1 odv.11 Zagreb, OIB: 03853026453 iz Zagreba, uz iznos mjesečne zakupnine od 920,00 kn uvećano za iznos PDV- a.
Ugovorom o zakupu utvrditi će se da se zakupac obvezuje, mjesečno plaćati, 90,00 kn, što predstavlja paušalni iznos za režijske troškove te naknadu čišćenje zajedničkih prostorija u iznosu od 100,00 kn uveća no za PDV, kroz cijelo razdoblje trajanja ugovora .
Ugovor o zakupu zaključiti će se za administrativnu djelatnost, vođenje i praćenje građevinskih dnevnika, sastanke za ugovaranje poslova, konzalting, promidžbu te za potrebe arhiviranja dokumenata, za razdoblje od 5 godina, u formi javnobilježničkog akta .
Ugovorom o zakupu će se utvrditi da je zakupnik društvu Opatija 21 dostavio bjanko zadužnicu za iznos od petogodišnje najamnine (cijelo razdoblje trajanja ugovora o zakupu) uvećane za PDV u ukupnom iznosu od 69.000,00 kn .
Direktor
Igor Štok
Na temelju Odluke br. 2-08/19 o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Društva od 16.08.2019. g, direktor OPATIJA 21 d.o.o. Opatija raspisuje
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U SPORTSKOJ DVORANI
“MARINO CVETKOVIĆ” U OPATIJI
Preuzmite kompletan tekst natječaja120.51 KB
Preuzmite obrazac ponude za sudjelovanje u natječaju67.86 KB
Na temelju Odluke br. 4-07/19 o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Društva od 15. 07. 2019. godiine, direktor OPATIJA 21 d.o.o. Opatija raspisuje
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U SPORTSKOJ DVORANI
“MARINO CVETKOVIĆ” U OPATIJI
Preuzmite kompletan tekst natječaja115.16 KB
Preuzmite obrazac ponude za sudjelovanje u natječaju66.15 KB
Uvid u stanje računa pretplatničkog parking bona (PPB) moguć je online, putem servisa za korisnike bonova.
Stanje računa vašeg ranije kupljenog bona moguće je provjeriti u svakom trenutku putem servisa za korisnike bonova uz odgovarajući PIN (verifikacijski kod) koji se dobiva pri kupovini bona. (Najlakše će vam biti ako link na stranicu za provjeru stanja bona spremite na svom mobitelu/računalu kao favorit/bookmark.)
Obavještavamo građane i sve poslovne partnere da tvrtka Opatija 21 d.o.o., kao obveznik provođenja javne nabave, prema članku 6. Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/2018), od 1. srpnja 2019. godine više neće moći zaprimati račune, predračune, odobrenja i terećenja u papirnatom obliku, putem pošte ili skeniranih putem e-maila, već isključivo e-Račune.
Napominjemo kako je Opatija 21 d.o.o. sukladno čl. 6. st. 2. Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi obvezan zaprimati i plaćati isključivo e-Račune koji su sukladni EU normi.
Molimo Vas da poduzmete sve potrebne aktivnosti kako bi se od 1. srpnja 2019. godine izbjegle poteškoće sa zaprimanjem i plaćanjem računa.
Odluka o izboru kandidata84.96 KB
Na temelju javnog natječaja broj 1762095 od dana 03. 06. 2019. za zasnivanje radnog odnosa na određeno vrijeme koji je objavljen na web stranici Opatija 21. d.o.o., Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, a nakon provedenog natječajnog postupka (intervjua), direktor Opatije 21. d.o.o. objavljuje
da je za zapošljavanje na radnom mjestu „Kontrolor naplate na parkiralištima“ odabran kandidat na određeno puno radno vrijeme
1. za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu „Kontrolor naplate na parkiralištima“ - određeno puno radno vrijeme, 1 izvršitelj/izvršiteljica, izabire se kandidat NENAD SUŠANJ, vozač motornog vozila, iz Matulja.
2. sa izabranim kandidatom sklopit će se Ugovor o radu na određeno vrijeme sukladno natječajnim odredbama, a kojim će se Ugovorom o radu regulirati međusobna prava i obveze.
3. Ova odluka stupa na snagu i primjenjuje se danom donošenja.
Direktor:
Igor Štok
Dostava:
- Direktoru
- Kandidatima – putem web stranice Opatija 21 d.o.o.
- Pismohrani
NATJEČAJ JE ZATVOREN
Na temelju Odluke br. 4-05/19 o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Društva od 31.05.2019. g, direktor OPATIJA 21 d.o.o. Opatija raspisuje
NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U SPORTSKOJ DVORANI
“MARINO CVETKOVIĆ” U OPATIJI
Preuzmite kompletan tekst natječaja166.55 KB
Preuzmite obrazac ponude za sudjelovanje u natječaju 118.75 KB
KONTROLOR/ KONTROLORKA NA PARKIRALIŠTIMA
NATJEČAJ JE ZATVOREN